راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Did Somebody Say Yoga

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Did Somebody Say Yoga

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Did Somebody Say Yoga
(این مرحله با علامت M در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: در کمتر از پانزده دقیقه ماموریت را به پایان برسانید. (دموها را رد کنید و طبق راهنمایی پیش بروید) 2. جنگجو: اولین پوزیشن یوگا را به درستی انجام دهید. 3. مثلث: دومین پوزیشن یوگا را به درستی انجام دهید. 4. ستایش خورشید!: سومین پوزیشن یوگا را به درستی انجام دهید.)

این ماموریت را با مایکل می‌توانید آغاز کنید. (برای آغاز مرحله باید حتما Dead Man Walking را انجام داده باشید.)

به سمت علامت M در نقشه بروید تا دمو آغاز شود. دمو را رد کنید. بعد از دمو باید یوگا کار کنید. دو علامت روی صفحه ظاهر می‌شود. باید همزمان هر دو دکمه را فشار بدهید وقتی هر دو را درست فشار دادید فلش‌ها آبی کم رنگ می‌شوند. ابتدا باید با فشار دکمه مایکل را در پوزیشن قرار دهید و بعد کلیک چپ و راست را فشار دهید تا نفس عمیق بکشد. بعد حرکات بعدی به همین شکل شروع شود همینطور در طرف صحیح فلش دکمه را قرار دهید و به موقع نفس بکشید تا پوزیشن اول را به درستی تکمیل کنید. بعد از پوزیشن اول، پوزیشن دوم و بعد سوم را باید بدون هیچگونه خطایی انجام دهید تا سه بخش از مدال طلایی را بدست بیاورید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Did Somebody Say Yoga

بعد از پایان یوگا وارد خانه شده و به طبقه دوم بروید و وارد اتاق جیمی شوید تا دمو آغاز شود. دمو را رد کنید بعد سوار ماشین شوید و به همراه جیمی تا محل مشخص شده رانندگی کنید. باز دمو را رد کنید و به سمت محل زرد مشخص شده رانندگی کنید. در اینجا انگار پسر مایکل او را چیز خور کرده است و کنترل ماشین را کم کم از دست می‌دهید. کمی جلوتر ماشین متوقف می‌شود تا جایی که می‌توانید معطل دموها نشوید و آنها را رد کنید. در آخر می‌بینید که مایکل در یک توهم عجیب گرفتار شده است. توهمی که در آن آدم فضایی‌ها او را اسیر کرده‌اند و او را از سفینه فضایی به پایین پرت می‌کنند! برای اینکه وقت کمتری تلف کنید شیرجه بزنید و به سمت زمین بیایید تا این حالت به سرعت تمام شود. بعد از اینکه بهوش آمدید سوار دوچرخه‌ای که در آن نزدیکی است شوید و به سمت محل مشخص شده یا خانه مایکل رکاب بزنید. وارد خانه شوید و در آشپزخانه داخل دایره زرد شوید تا دمو آغاز شود، دمو را رد کنید تا ماموریت به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است