راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Repossession

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Repossession

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Repossession بازی GTA 5
(این مرحله با علامت S در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. زمان: باید ماموریت را در 6 دقیقه و 30 ثانیه به پایان برسانید: دشمنان را در سریعترین زمان ممکنه بکشید و سعی کنید هدشاتشان کنید تا زمان کمتری هدر بدهید. 2. شلیک به رد بنزین: در حین درگیری به رد بنزین روی زمین شلیک کنید تا آتش بگیرد. 3. هدشات: باید شش نفر از دشمنان را هدشات کنید. (به سرشان شلیک کنید.) 4. دقت: تیراندازی بدون فکر ممنوع، باید دقت تیراندازی این مرحله حداقل 70 درصد باشد.) 

در نقش Franklin بازی می‌کنید. بعد از کمی Simeon با شما تماس می‌گیرد. بعد از صحبت‌ها علامت S روی نقشه مشخص می‌شود. به محل S بروید تا دمو شروع شود. دمو را رد کنید چراکه مرحله زمانی است. (Space دمو را رد می‌کند) بعد از دمو، سوار ماشین شوید و به سمت مقصد زرد رنگ بروید. وقتی به محل رسیدید، از ماشین پیاده شوید و به دنبال Lamar بروید بعد از روی توری با Space بپرید. همینطور Lamar را دنبال کنید تا به انتهای کوچه برسید. وقتی به انتهای کوچه رسیدید سه نقطه زرد مشخص می‌شود فقط جلوی در پارکینگ بزرگ بروید تا آن را باز کنید و دمو شروع شود. (دمو را رد کنید.)

پشت محلی پناه بگیرید و شروع به شلیک کنید. اولین کار این است که بی‌دلیل شلیک نکنید و فعلا تا وقتی شش هدشات را انجام دهید به سر دشمنان شلیک کنید. مراقب باشید تیرخطای زیادی نزدیک که از 70 درصد دقت تیراندازیتان پایین بیاید. همینطور به سمت جلو از پناهی به پناه دیگر بروید و دشمنان را بکشید.

ماموریت Repossession بازی GTA 5

در حین درگیری‌ها یک ماشین به وسط جاده می‌آید و بعد از تصادف رد بنزینی از پشتش میریزد. به رد بنزین شلیک کنید تا بخش دوم مدال طلایی را بدست بیاورید. (عکس بالا) دشمنان از بالا و پایین ظاهر می‌شوند. همه را هدشات کنید و پیش بروید کمی جلوتر که همه دشمنان را کشتید یک موتوری را آنور فنس می‌بینید. ابتدا به آنطرف فنس بروید و ماشین را آماده کنید تا Lamar سوار ماشین شود و بعد به دنبال موتور سوار بروید. وقتی نزدیک موتور بودید از پشت به موتور بزنید تا موتور سوار به زمین بیفتد. موتور را بدزدید. حالا به سمت محل زرد مشخص شده که کارواش است بروید. وقتی نزدیک کارواش بودید وارد دمو می‌شوید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی GTA 5 

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است