راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Derailed

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Derailed

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Derailed
(این مرحله با علامت T در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: ماموریت را در کمتر از ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه به پایان برسانید. 2. سریعترین سرعت: در هنگام موتور سواری به سریعترین سرعت موتور برسید. 3. Better than CJ: در اولین تلاش باید به روی قطار بپرید.)

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Derailed

به علامت T در نقشه بروید (با ترور یا مایکل) تا ماموریت آغاز شود. سریع دمو را رد کنید و به سمت علامت آبی در نقشه بروید. در طول مسیر که با موتور به سمت هدف می‌روید گاز را فشار دهید تا موتور به بیشترین سرعت ممکنه‌اش برسد. (در مسیرهای صاف که ترافیک کمتری است اینکار را انجام دهید) اینکار باعث انجام بخش دوم مدال طلایی خواهد شد. وقتی به محل آبی رسیدید علامت به زرد تغییر می‌کند و شما باید با موتور به روی قطار بپرید. دقت کنید برای بدست آوردن بخش سوم مدال طلایی باید در اولین تلاش به روی قطار بپرید. پس به روی سربالایی کنار ریل بروید و با سرعت و دقت در اولین تلاش با موتور به روی سقف قطار بپرید. (مانند عکس بالا) با اینکار بخش سوم مدال طلایی نیز تکمیل می‌شود.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Derailed

وقتی روی سقف قطار فرود آمدید، به سمت جلوی قطار بروید تا دمو آغاز شود. دمو را رد کنید تا کنترل قطار را بدست بگیرید. حال با سرعت به سمت جلو حرکت کنید تا از ترور به پیش مایکل بروید و کنترل او را در دست بگیرید. سوار قایق هستید پس به سمت علامت زرد مشخص شده حرکت کنید. در محل دمویی آغاز می‌شود. دمو را رد کنید و به سمت کانتینر زرد که در عکس بالا نیز مشخص است بروید و با Sticky Bomb درش را منفجر کنید. با اینکار دوباره کنترل ترور را در دست می‌گیرید و باید دشمنانی که برایتان کمین کرده‌اند را از بین ببرید. در ابتدا سه قایق از سمت راست ظاهر می‌شوند سریع با مسلسل نابود کنید تا مشکلی برای مایکل بوجود نیاورند. کمی بعد یک هلکوپتر نیز سر می‌رسد قدرتی ترور را فعال کنید و به سمت هلکوپتر مخصوصا خلبانش شلیک کنید تا سقوط کند.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Derailed

بعد کانتیرنی از روی پل به پایین سقوط می‌کند، در اینجا باید تک تیراندازها که روی پل بالا هستند را پیدا کنید و بکشید. یکی بالای پل روی کانتینر و دوتای دیگر در قسمت پایینی وجود دارد. (عکس بالا) بعد از کشتن هر سه تک تیرانداز یک سری چترباز از سمت راست پل ظاهر می‌شوند در همان آسمان کارشان را بسازید و هکلوپتر دیگری که ظاهر می‌شود را از بین ببرید. حال به پایین پل کنار ستونش نگاه کنید تا یک تک تیرانداز دیگر نیز پیدا کنید و کارش را بسازید. بعد از این به درون آب بپرید و سوار قایق شوید. دمو را رد کنید حال باید گروهی از قایق سواران که در تعقیب شما هستند را با مسلسل از بین ببرید. در سمت راست‌تان نیز یک جیپ ظاهر می‌شود آن را نیز از بین ببرید. از قدرتی ترور استفاده کنید و به راننده‌ها شلیک کنید تا سریعتر قایق‌ها و ماشین‌ متوقف شوند. دشمنان با دایره قرمز مشخص هستند. بعد از اینکه همه آنها را نابود کردید کنترل مایکل را به دست می‌گیرید و باید قایق را تا محل زرد در ساحل برسانید، دمو را رد کنید تا مرحله تمام شود. اگر سریع باشید و دموها را رد کنید در کمتر از ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را تمام می‌کنید و مدال طلایی را بدست می‌آورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است