سری مراحل سرقت از ماشین امنیتی GTA 5

سری مراحل سرقت از ماشین امنیتی GTA 5

در این بخش مراحل مرتبط با سرقت ماشین امنیتی را برایتان شرح داده‌ایم تا به درستی بتوانید مدال طلایی آنها را بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

مرحله سی و سه : Blitz Play بخش اول (علامت B) 

بعد از مرحله Hood Safari با یک تماس این ماموریت را بدست خواهید آورد. به محل B در نقشه بروید تا این سری مراحل آغاز شود. (با هر کاراکتری می‌توانید بروید) فقط در اینجا باید دمو را تماشا کنید و بعد یک سری علامت Hs روی نقشه ظاهر می‌شود و شما باید برای سرقت از ماشین امنیتی خود را آماده کنید.

مرحله سی و چهار: Getaway Vehicle

مرحله سی و چهار: Getaway Vehicle

بعد از مرحله Blitz Play باید این ماموریت را انجام دهید. باید یک ماشین را به عنوان “ماشین فرار” در محلی پارک کنید که نوع ماشین کاملا به شما بستگی دارد. خوب ماشین را انتخاب کنید وقتی ماشین مناسب اینکار بود پیامی در بالا سمت چپ ظاهر می‌شود. حال باید ماشین را در محل مناسب پارک کنید. ما ماشین را در محلی که در نقشه بالا مشخص است پارک کردیم و از نظر ما محل مناسبی برای اینکار است. بعد از پارک ماشین در محل مناسب، تلفن را باز کنید به مایکل زنگ بزنید تا محل ماشین فرار مشخص شود و مرحله به پایان برسد.

مرحله سی و پنج: Tow Truck (علامت Hs) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: شما باید این ماموریت را در مدت ۳ دقیقه تکمیل کنید.  2. بدون خش: بدون برخورد به هیچ کجا ماشین را به محل برسانید. 3. Truckin: سرعت ماشین را در حین رانندگی به حداکثر برسانید.)

مرحله سی و پنج: Tow Truck

حتما پیشنهاد می‌شود با  فرانکلین این مرحله را انجام دهید تا بتوانید از قدرتی‌اش که کند کردن زمان در هنگام رانندگی است استفاده کنید. وقتی به محل رسیدید یک مرد در کنار کامیون در حال تعمیر ماشینش دیده می‌شود. اول پیشنهاد می‌شود به شکل مخفیانه به پشت مرد بروید و او را بیهوش کنید و بعد سوار ماشین شوید. (در غیر این صورت مرد شما را تعقیب می‌کند و به پشت ماشین می‌زند و بخش دوم طلایی کردن ماموریت را از دست خواهید داد.) حال به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. اول اینکه باید شما به حداکثر سرعت ماشین برسید، پس وقتی کسی جلویتان نبود و فرصتش را داشتید سرعت ماشین را زیاد کنید و گاز دهید تا به بیشترین سرعت ماشین برسید. دقت کنید که نباید به هیچ عنوان به جایی برخورد کنید پس با دقت و سرعت رانندگی کنید و از قدرتی فرانکلین در این راه استفاده کنید. با سرعت و دقت بروید تا در عرض سه دقیقه مرحله را به پایان برسانید و مدال طلایی را بدست بیاورید.

مرحله سی و شش: Trash Truck (علامت Hs) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: شما باید این ماموریت را در مدت ۳ دقیقه تکمیل کنید. 2. Undented: نباید به ماشین آسیب جدی وارد شود. 3. n The Dust: سرعت ماشین را در حین رانندگی به حداکثر برسانید.)

مرحله سی و شش: Trash Truck (علامت Hs) 

به یکی از علامت‌های Hs که در نقشه بروید، یک کامیون حمل زباله را خواهید یافت. سوار ماشین شوید و به سرعت به سمت محل مشخص شده در نقشه رانندگی کنید باید در عرض سه دقیقه خود را به محل برسانید. اول نباید به ماشین آسیب جدی وارد شود و دوم اینکه باید به حداکثر سرعت ماشین برسید. چون ماشین سنگین است پس در سرپایینی اینکار را بکنید. حتما از فرانکلین استفاده کنید تا بتوانید در موقع ضروری از قدرتی‌اش استفاده کنید.

مرحله سی و هفت: Masks (علامت Hs) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: شما باید این ماموریت را در عرض ۲۰ ثانیه تکمیل کنید. 2. کلیشه: سه تا کلاه hockey mask خریداری کنید.)

مرحله سی و هفت: Masks (علامت Hs) 

به محل Hs مشخص شده که مغازه خرید نقاب است بروید. در آنجا باید در عرض ۲۰ ثانیه ماسک‌هایی که می‌خواهید را بخرید. سه ماسک hockey mask بخرید تا این ماموریت تمام شود و مدال طلایی را بدست بیاورید.

مرحله سی و هشت: Boiler Suits (علامت Hs) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: شما باید این ماموریت را در عرض ۳۰ ثانیه تکمیل کنید. 2. United Colors: در هنگام خرید سه لباس با رنگ‌های مختلف انتخاب کنید.)

به محل Hs مشخص شده که مغازه سلاح یا Ammu-Nation است بروید. در آنجا باید در عرض ۳۰ ثانیه لباس‌هایی که می‌خواهید را بخرید. سه لباس اول Boiler را بخرید. (سه رنگ مختلف) تا این ماموریت تمام شود و مدال طلایی را بدست بیاورید.

مرحله سی و نه: Blitz Play بخش اصلی (علامت H) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Hawk Down: در هنگام درگیری با پلیس باید ترور را انتخاب کنید و هلکوپتر را بوسیله او ساقط کنید.  2. هدشات: در این مرحله ۱۲ هدشات انجام دهید. (از مهارت مایکل در این مورد استفاده کنید) 3. دقت: در این مرحله ۶۰ درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 3. Switcher: در طول نبرد حداقل ۱۰ بار بین کاراکترها جابه جا شوید.)

این مرحله اصلا زمانی نیست پس نباید عجله بکنید و با دقت و حوصله مرحله را پیش ببرید. بعد از دمو به محل مشخص شده در نقشه بروید. در آنجا دموی دیگری آغاز می‌شود. بعد به سمت جلو بروید و مسیری که در محل زرد رنگ قرار دارد را مسدود کنید. بعد از دموی کوتاه دیگری به ماشین امنیتی ضربه بزنید تا چپه شود. یک بمب پشت ماشین وصل کنید و با فشار G در را منفجر کنید.

سری مراحل سرقت از ماشین حمل پول GTA 5

در این لحظه پلیس‌ها سر می‌رسند. در اینجا باید با مایکل کار را آغاز کنید و شروع به هدشات کنید. در این بین دائما بین کاراکترها جا به جا شوید تا ۱۰ بار اینکار را بکنید. باز روی مایکل بروید و هدشات کنید و باز بچرخید تا ۱۰ موردش را کامل کنید. با دقت تیراندازی کنید و هدشات کردن را ادامه دهید. وقتی سر و کله یک هکوپتر پیدا شد ترور را انتخاب کنید و با آرپی‌جی کار هلکوپتر را بسازید! همینطور کشتن و هدشات کردن دشمنان را ادامه دهید تا همه آنها را بکشید. بعد سوار ماشین حمل زباله شوید و به سمت محل مشخص شده و ماشین فرار حرکت کنید. در آخر ماشین حمل زباله را منفجر کنید و سوار ماشین فرار شده و از محل دور شوید. بعد کنترل مایکل را در اختیار می‌گیرید و باید تا یک خانه ویلایی خود را برسانید. در آنجا دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو مرحله تمام می‌شود.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است