راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Father/Son

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Father/Son

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Father/Son بازی GTA 5
(این مرحله با علامت M در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. گرفتن سریع: در هنگامی که در حال تعقیب کامیون هستید باید در کمتر از 10 ثانیه Jimmy را نجات دهید. به محض اینکه جیمی آویزان شد به زیرش بروید تا داخل ماشین بیفتد. 2. نه حتی یک خراش: بعد از اینکه ماشین آماندا را تعمیر کردید نباید هیچ آسیبی به آن برسانید.)

کنترل Michael را در دست دارید و می‌توانید با فشار Alt بین او و فرانکلین (و همینطور شخصیت آنلاین خود اگر او را ساخته باشید) جا به جا شوید. ولی فعلا می‌خواهیم با Michael یک ماموریت انجام دهیم. به علامت M آبی در نقشه بروید. وارد خانه مایکل شوید. بعد از توضیحات اولیه در مورد خانه به سمت علامت M بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو پسر مایکل جیم زنگ می‌زند آن را جواب دهید و به سمت پارکینگ بروید و سوار ماشین شوید. حال به سمت محل زردی که در نقشه مشخص شده بروید. وقتی نزدیک محل بودید یک کامیون را می‌بینید که قایق مایکل را حمل می‌کند. به سمت کامیون بروید و آن را تعقیب کنید. ابتدا با سرعت به پشت کامیون نزدیک شوید تا بعد از صحبت‌ها فرانکلین بتواند پشت کامیون بپرد. بعد از کمی دو دشمن مزاحم فرانکلین می‌شوند با تفنگ از پشت ماشین به او کمک کنید تا سریعتر دشمنان را بکشید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Father/Son

همینطور کامیون را تعقیب کنید تا فرانکلین جیمی را پیدا کند. در صحنه‌ای جیمی آویزان می‌شود بلافاصله به زیر محلی که او آویزان شده بروید و او را در کمتر از 10 ثانیه نجات دهید این برای بدست آوردن بخش اول مدال طلایی کاملا ضروری است. بعد باز به دنبال کامیون بروید و پشتش کمی بمانید تا فرانکلین نیز بتواند روی ماشین بپرد کمی صبر کنید تا او داخل ماشین بشینید. می‌خواهید کامیون را تعقیب کنید اما ماشین دیگر کشش ندارد. حال باید به سمت محل مشخص شده بروید و ماشین را تعمیر کنید. وقتی به محل رسیدید و دمو تمام شد وارد ساختمانی که با علامت اسپری مشخص شده شوید. در اینجا می‌توانید ماشین را تعمیر کنید. (در این مکان‌ها می‌توانید علاوه بر تعمیر یا تغییر رنگ به ارتقای بخش‌های مختلف ماشین بپردازید.)

فقط ماشین را تعمیر کنید و از محل خارج شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. تا خانه نباید به هیچ کجا برخورد کنید و باید بدون برخورد به جایی ماشین را سالم تا خانه برسانید. (در مواقع ضروری از قدرتی فرانکلین استفاده کنید) تا بخش دوم مدال طلایی را نیز بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است