راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Trevor Philips Industries

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Trevor Philips Industries

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Trevor Philips Industries
(این مرحله با علامت T در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.جسدها شمارش می‌شوند!: شما باید بیشتر گانگسترهای متخاصم یعنی نزدیک به 32تای آنها را بکشید. به خصوص باید در بخش‌های پایانی مرحله زمانی که گانگسترها پا به فرار می‌گذارند آنها را بکشید. 2. Unmarked: شما باید این ماموریت را با کمترین آسیب دیدن به پایان برسانید. پس سعی کنید جلیقه ضدگلوله بگیرید و بیشتر در پشت مکان‌های مختلف کمین بگیرید و به موقع حمله کنید. 3. Scrap Man: شما باید شش وسیله نقلیه را منفجر کنید. مخازن گاز قرمز رنگ را هدف قرار دهید و از نارنجک انداز به درستی استفاده کنید. 4. زمان: باید این ماموریت را در مدت زمان 4 دقیقه و 30 ثانیه به پایان برسانید. تا جایی که ممکن است، از بهترین سلاح خودکار و نارنجک انداز برای کشتن سریع دشمنان استفاده کنید و تمام دموها را به سرعت رد کنید.)

به سمت علامت T در نقشه بروید. بعد از دمو به سمت محل مشخص شده بروید. در آنجا دمو را سریع رد کنید و سوار ماشین شوید و به سمت علامت جدید بروید. دمو را در محل رد کنید تا درگیری بلافاصله آغاز شود.

در بخش اول دشمنان را به سرعت بکشید. چندین مخزن گاز قرمز رنگ در محیط وجود دارد به آن‌ها شلیک کنید تا ماشین‌ها به سرعت به همراه دشمنان منفجر شوند (باید شش ماشین را منفجر کنید) و کارشان سریع ساخته شود. بعد از این سریع به دنبال Chef به سمت محل بعدی بروید. اینجا یک مخزن بزرگ در سمت راست است آن را منفجر کنید و به سمت دشمنان شلیک کنید تا همه به سرعت کشته شوند.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Trevor Philips Industries

بلافاصله بعد از کشتن دشمنان به سرعت به دنبال Chef به محل سوم بروند. در کنار Chef پناه بگیرید و شروع به کشتن دشمنان پایین پشت بام کنید. در سمت چپ یک مخزن گاز قرمز است از آن نیز برای منفجر کردن ماشین‌ها به همراه دشمنان استفاده کنید. کمی بعد Chef به شما یک نارنجک انداز می‌دهد. یکی دوتا از آن را در این بخش استفاده کنید و سریع دشمنان را به همراه ماشین‌هایشان به هوا بفرستید. دشمنی را زنده نگذارید چراکه باید ۳۲ تا از آنها را بکشید، شلیک به سر ضروری نیست پس فقط شلیک کنید و آنها را از پیش رو بردارید.

بعد از کشتن دشمنان باز به دنبال Chef اینبار در پایین ساختمان بروید. اول کمی دشمنان را بکشید و بعد نارنجک انداز را بردارید و به ماشین جلوی در بزنید. بعد سریع به بیرون بروید و یکی از ماشین‌های در حال فرار را با آخرین تیر نارنجک انداز منفجر کنید. با اینکار همه موارد مدال طلایی را به درستی کامل می‌کنید و ماموریت 100٪ خواهد شد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است