راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Fresh Meat

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Fresh Meat

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Fresh Meat
(این مرحله با علامت F در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Switch Limiter: نباید بین شخصیت‌ها بیش از سه بار جابه جاب شوید. 2. هدشات: در این مرحله باید ده هدشات انجام دهید. 3.Swift Rescue: مایکل را در عرض ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه نجات دهید. 4. Sense of Direction: فقط با استفاده از برنامه Trackify مایکل را پیدا کنید و نقشه را مارک نکنید.)

نکته: برای راحتی خودتان حتما قبل از شروع مرحله برای فرانکلین یک جلیقه ضد گلوله تهیه کنید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Fresh Meat

با فرانکلین به علامت F در نقشه بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو و بعد از پایان تماس با Lester یک اپ جدید به نام Trackify بر روی گوشی شما نصب می‌شود. سوار ماشین شوید و اپ Trackify را باز کنید. یک تولبار در سمت راست پایین صفحه در حال کم شدن است و این زمان شما برای پیدا کردن مایکل محسوب می‌شود. وقتی Trackify را باز کنید بعد از چند ثانیه یک فلش قرمز روی آن ظاهر می‌شود، به سرعت در جاده حرکت کنید و به سمتی که فلش قرمز نشان می‌دهد بروید. وقتی فلش جا به جا شد شما نیز به سمت آن بروید. به هیچ عنوان از نقشه استفاده نکنید و فقط با استفاده از این اپ محل مایکل را پیدا کنید تا بخش چهارم مدال طلایی را بدست بیاورید. این کارخانه در محلی که بالای آن کلمه Raven نوشته شده است قرار دارد. به خاطر اینکه باید از اپ استفاده کنید این محل را روی نقشه برایتان مشخص نکردیم تا الکی وقتتان را با دیدن نقشه و از دست رفتن مدال طلایی هدر ندهید! به راحتی اگر به دنبال فلش بروید در عرض یک تا دو دقیقه می‌توانید محل را پیدا کنید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Fresh Meat

وقتی کارخانه را پیدا کردید حال باید داخل شوید و دشمنان را بکشید. دقت کنید باید ده هدشات داشته باشید و همینطور به سرعت به پیش مایکل برسید تا بخش سوم مدال طلایی را نیز بدست بیاورید. چراکه ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه در این مورد بیشتر وقت ندارید. با سرعت و دقت وارد محل شوید و دشمنان را بکشید و پیش بروید. دشمنان با دایره‌های قرمز مشخص هستند و باید داخل این محل شوید تا مکان مایکل با رنگ آبی مشخص شود. حال به مایکل سوییچ کنید و با او که برعکس است دشمنان را بکشید. از قدرتی مایکل استفاده کنید و دشمنان را هدشات کنید تا آمار هدشاتتان به ده نزدیک شود. کمی بعد فرانکلین به دردسر می‌افتد و باید با شلیک به کسی که قصد دارد با چاقو او را بکشد نجاتش دهید.

از اینجا دیگر به صورت آزادانه کنترل مایکل را در دست دارد، بین کاراکترها جابه‌جا نشوید و فقط با مایکل بقیه مرحله را پیش بروید تا بتوانید با استفاده از قدرتی او دشمنان را به راحتی هدشات کنید. همینطور به سمت علامت زرد و بیرون محل بروید و دشمنانی که با علامت قرمز ظاهر می‌شوند را هدشات کنید و به بیرون بروید. از محل بیرون بروید و سوار ماشین شوید تا دور شوید. در بین راه یک ماشین به دنبالتان می‌آید می‌توانید به راحتی با کشتن راننده ماشین را متوقف کنید و بعد فرار کنید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت The Ballad of Rocco
(این مرحله با علامت S در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: زمان: مرحله را در عرض سه دقیقه به پایان برسانید.)

ماموریت The Ballad of Rocco

با مایکل به علامت S در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. بلافاصله به دنبال ماشین که با علامت قرمز مشخص شده است بروید. با شلیک گلوله به لاستیک می‌توانید خیلی سریع ماشین را متوقف کنید بعد دو سرنشین ماشین را بکشید. بعد از تماس مایکل با Solomon به محل مشخص شده در نقشه بروید تا دمو آغاز شود، بعد از دمو ماموریت تمام می‌شود باید در کمتر از ۳ دقیقه اینکار را انجام دهید که بسیار ساده است. (فقط برای اینکه زمان کمتری هدر بدهید دموها را رد کنید.)

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است