راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت By the Book

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت By the Book

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت By the Book

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.من را متوقف نکن: در هنگام شکنجه کریموف نباید افراط کنید و کاری کنید که ضربان قلب او بایستد! 2. برق: شما باید از باتری ماشین در هنگام شکنجه استفاده کنید. 3. The Tooth Hurts: در طول شکنجه باید از انبردست استفاده کنید. 4. آچار: شما باید از آچار در هنگام شکنجه استفاده کنید. 5. این قانونیه!: در هنگام شکنجه باید از دبه آب استفاده کنید.)

بعد از ماموریت Three’s Company اگر با مایکل باشید Steve به شما زنگ می‌زند و این ماموریت را بدست می‌آورید اگر با ترور بازی کنید بعد از ماموریت Three’s Company مردی غریبه به شما زنگ می‌زند و این ماموریت را بدست می‌آورید.

بعد از اینکه تماس با شما گرفته شد علامت زردی در نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید. اگر در نقش ترور هستید فقط با Alt مایکل را انتخاب کنید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو کنترل مایکل را در دست می‌گیرد. سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه رانندگی کنید. وقتی به محل رسیدید روی علامت زرد پارک کنید تا دموی بعدی آغاز شود. بعد از دمو، کنترل ترور را در دست می‌گیرید. خوب اکنون زمان شکنجه کردن مرد توسط ترور است! زیاد نباید به مرد فشار بیاورید و پشت سرهم او را شکنجه کنید و گرنه بخش اول مدال طلایی را از دست می‌دهید. در این مرحله برای بدست آوردن مدال طلایی باید از تمام وسایل برای شکنجه مرد استفاده کنید! پس فقط از هر وسیله یکبار استفاده کنید و شوک برقی و همینطور دبه آب را برای آخر بگذارید. بعد از یکبار شکنجه دادن باز کنترل مایکل را بدست می‌گیرید و باید به محل مشخص شده جدید در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید، بعد از دموی کوتاهی باز کنترل ترور را دست می‌گیرید حال وسیله دیگری انتخاب کنید و با آن مرد را شکنجه دهید، بعد دوباره کنترل مایکل که با تفنگ نشانه‌دار به سمت خانه‌ای نشانه رفته را در دست می‌گیرید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت By the Book

اگر می‌خواهید مرد را سریع بکشید هدف در عکس بالا مشخص است ولی شما باید صبر کنید و تمام وسایل شکنجه را روی مرد استفاده کنید ولی روی مرد زیاد فشار نیاورید و در آخر در خانه مردی که لباس قرمز پوشیده، ریش بلندی دارد و دست چپ است را بکشید. (عکس بالا) بعد از کشتن مرد کنترل ترور را در دست می‌گیرید و باید کریموف را تا فرودگاه با ماشین ببرید، وقتی او را به فرودگاه رساندید بعد از دیدن دمو مرحله به پایان می‌رسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است