راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Caida Libre

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Caida Libre

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Caida Libre
(این مرحله با علامت Mz در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Floor It: در هنگام تعقیب هواپیمای آسیب دیده باید به حداکثر سرعت برسید. 2. Glued to the Seat: در هنگام تعقیب هواپیما نباید از موتور بیفتید. 3. One Two Three: در هنگام شلیک به هواپیما باید بی‌نقص عمل کنید. 4. زمان: در کمتر از ۹ دقیقه و ۴۵ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید.)

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Caida Libre

با مایکل یا ترور به سمت علامت Mz در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. دمو را رد کنید و بعد سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید. سوار ماشین شوید و به سمت محل قرمز مشخص شده نشانه بروید و دقیقا وقتی نشانه در محل قرمز بود شلیک کنید. سه بار باید اینکار را بکنید و هیچ خطایی مرتکب نشوید تا بخش سوم مدال طلایی را کامل کنید. 

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Caida Libre

بعد از اینکه سه شلیک به موتور هواپیما داشتید کنترل ترور را در دست می‌گیرید و باید به تعقیب هواپیمای در حال سقوط بپردازید. در این قسمت چند بار وارد سراشیبی می‌شوید از این فرصت استفاده کنید و سرعت موتور را به بالاترین حد خود برسانید. فقط باید بسیار مراقب باشید که موتور از کنترل خارج نشود و تصادف نکنید چراکه اگر از موتور به پایین پرت شوید بخش دوم مدال طلایی را از دست می‌دهید. پس وقتی به بیشترین سرعت رسیدید دیگر خیلی سریع نروید و مراقب باشید که زمین نخورید و هواپیما را تعقیب کنید. وقتی به محل سقوط هواپیما رسیدید همه بازماندگان از سقوط را بکشید و کیف را بدزدید! دمو را رد کنید تا کنترل مایکل را بدست بگیرید. سریع سوار ون شوید و از محل دور شوید. در نزدیکی ماشینی از ون پیاده شوید و آن را نابود کنید و بعد سوار ماشین شده و به سرعت به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید دمو را رد کنید تا ماموریت با مدال طلایی به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است