سری مراحل سرقت از بانک Blaine Country بازی GTA 5

سری مراحل سرقت از بانک Blaine Country بازی GTA 5

در این بخش مراحل مرتبط با سرقت از بانک Blaine Country را برایتان شرح داده‌ایم تا به درستی بتوانید مدال طلایی آنها را بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

مرحله چهل و نه: Paleto Score Setup (علامت B) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Leisurely Drive: در عرض ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه خود را به بانک برسانید.  2. Winner: در پایان ماموریت در مسابقه پیروز شوید.)

مرحله چهل و نه: Paleto Score Setup (علامت B) 

این ماموریت را می‌توانید با مایکل یا ترور شروع کنید. وقتی روی علامت B روی نقشه رفتید مرحله آغاز می‌شود. بعد از دمو، سوار ماشین شوید و صبر کنید ترور نیز سوار شود. بعد به سمت مقصد مشخص شده در نقشه بروید. در این بخش به سرعت به سمت مقصد بروید و سعی کنید کمتر از ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه به محل برسید. پس در طول اتوبان توقف نکنید و با بیشترین سرعت ممکنه به سمت مقصد حرکت کنید. وقتی به مقصد رسیدید باید کمی صبر کنید تا لستر نیز سر برسد. بعد از دمو به جلوی بانک بروید تا ادامه ماموریت را در پیش بگیرید. بعد از صحبت‌های اولیه به پشت بانک بروید و در آنجا نیز بعد از صحبت‌ها به زنگ خطر روی دیوار شلیک کنید. (عکس بالا) بعد سوار ماشین شوید و به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه که پمپ بنزین است بروید و صبر کنید تا پلیس‌ها سر برسند. بعد از پایان صبحت‌ها یا می‌توانید در نقش مایکل یا در نقش ترور (با موتور) به محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید. بهتر است ترور را انتخاب کنید (چون موتور راحت‌تر و سریعتر است) و در این مسابقه اول شوید و زودتر از مایکل برسید تا بخش دوم مدال طلایی را بدست بیاورید. بعد از دمو باید یاری که در این دزدی کمکتان می‌کند را انتخاب کنید به نظر Chef که 12 درصد می‌گیرد گزینه خوبی باشد. (اگر Norm Richards یا Daryl Johns  را انتخاب کنید کشته می‌شوند و کمی پول از دست می‌دهید) بعد از دمو ماموریت تمام می‌شود.

مرحله پنجاه: Predator (علامت T) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.دقت: در این مرحله باید ۷۰ درصد دقت تیراندازی داشته باشید.  2. زمان: در عرض ۹ دقیقه ماموریت را به پایان برسانید. 3. هدشات: تمام برادران اونیل را هدشات کنید. 4. Thin the Herd: هیچ حیوانی را نکشید.)

مرحله پنجاه: Predator (علامت T) 

با هر سه کاراکتر می‌توانید این ماموریت را آغاز کنید. این ماموریت زمانی است پس دموها را رد کنید. در ابتدای ماموریت با فرانکلین برادران اونیل را تعقیب کنید. کمی که تعقیب‌شان کنید آنها تصادف می‌کنند. به محل تصادف بروید تا فرانکلین با ترور تماس بگیرد. در اینجا شخصیت‌ها جابه‌جا شده و شما کنترل ترور را در دست می‌گیرید. با ماشین به سمت محل زرد مشخص شده بروید و سریع سوار هلکوپتر شوید. به سرعت با هلکوپتر به سمت علامت زرد پرواز کنید. وقتی نزدیک محل بودید از دایره زرد بگذرید تا دموی بعدی آغاز شود. دمو را رد کنید، حال باید با کمک تفنگ نشانه‌دار برادران اونیل را پیدا کرده و بکشید. دقت کنید باید هر سه آنها را هدشات کنید، پس فقط به سرشان شلیک کنید. آنها را با رنگ قرمز مشخص هستند. علاوه بر اینکه باید به سرشان شلیک کنید باید با دقت تیراندازی کنید تا خطا نزنید چراکه ۷۰ درصد دقت تیراندازی لازمه طلایی کردن مرحله است. همینطور در این مرحله نباید حیوانات را بکشید. پس با دقت فقط برادران را پیدا کرده و به سرشان شلیک کنید.

مرحله پنجاه: Predator (علامت T) 

وقتی دو تا از آنها را هدشات کردید اینبار می‌توانید کنترل فرانکلین را در دست بگیرید تا با کمک سگش Chop سومین برادر را پیدا کنید. به دنبال Chop که با علامت آبی مشخص است بروید. کمی جلوتر مرد با علامت قرمز شناسایی می‌شود. به سرش نشانه بگیرید و او را بکشید تا این بخش نیز تمام شود. در آخر باید هلکوپتر را کنار فرانکلین در دل جنگل فرود بیاورید تا او سوار شود. این کمی ممکن است برایتان سخت باشد اما با دقت اینکار را بکنید و زمان را هدر ندهید و دقیقا در محل زرد فرود بیایید تا سریع فرانکلین سوار شود. بعد به سرعت به سمت فرودگاه که با علامت زرد مشخص شده پرواز کنید و در آنجا در محل زرد مشخص شده فرود بیایید تا ماموریت به درستی به پایان برسد.

مرحله پنجاه و یک: Military Hardware (علامت Hs

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Head Hunter: باید پنج سرباز را هدشات کنید. 2. Sticky Strategist: با استفاده از بمب کاروان را متوقف کنید.)

مرحله پنجاه و یک: Military Hardware (علامت Hs) 

به علامت Hدر نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. (با مایکل یا ترور می‌توانید این ماموریت را انجام دهید) وقتی به محل رسیدید یک کامیون می‌بینید. فعلا کاری با کامیون نداشته باشید و از کاروانی آن جلو بزنید. جلوتر ماشین یا موتورتان را در مسیر حرکت کامیون پارک کنید و یک sticky bomb روی آن بکارید. وقتی که کاروان در حال حرکت از کنار ماشین یا موتور شماست آن را منفجر کنید تا متوقف شود با اینکار بخش دوم مدال طلایی را بدست می‌آورید. حال بقیه سربازان را بکشید، فقط یادتان باشد پنج هدشات انجام دهید. بعد از کشتن دشمنان سوار کامیون شوید و آن را تا مقصد مشخص شده ببرید. در محل از کامیون خارج شده و از محل دور شوید تا ماموریت به درستی به پایان برسد.

مرحله پنجاه و دو: The Paleto Score (علامت H) 

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Let it Rain: در این مرحله باید ۴۰۰۰ تیر شلیک کنید!  2. دقت: حداقل پنجاه درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 3. زمان: در عرض ۱۶ دقیقه مرحله را به پایان برسانید. 4. Collateral Damage: شما باید در مجموع بیش از 1 میلیون دلار خسارت به شهر وارد کنید!)

مرحله پنجاه و دو: The Paleto Score (علامت H) 

حال که تمام کارهای مرتبط با سرقت از بانک Blaine Country را انجام دادید مرحله The Paleto Score با علامت H روی نقشه ظاهر می‌شود. این مرحله بسیار جذاب و خاطره انگیز است و می‌توانید در آن حسابی پول به حساب کاراکترهایتان واریز کنید! این مرحله را با هر سه کاراکتر می‌توانید آغاز کنید. به علامت H در نقشه بروید تا این مرحله آغاز شود. سریع دمو را رد کنید. بعد از دمو سوار ون شوید و به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید. در جلوی بانک بایستید و وارد آن شوید. بعد از کمی که کارکنان بانک را تهدید کردید به علامت زرد مشخص شده در انتهای بانک بروید تا کمک کنید در باز شود و دمو آغاز شود. دموها را رد کنید تا بخش جذاب این مرحله آغاز شود!

مرحله پنجاه و دو: The Paleto Score (علامت H) 

ترور را انتخاب کنید و شروع به تیراندازی کنید فقط یادتان باشد باید ۴۰۰۰ تیر شلیک کنید و باید دقت تیراندازی‌تان هم ۵۰ درصد باشد. زیاد تیر هدر ندهید ولی خیلی خیلی زیاد تیر شلیک کنید! به ماشین‌ها شلیک کنید و آنها را منفجر کنید و به هر چیزی که در اطرافتان می‌بینید شلیک کنید تا خسارت وارده را تا یک میلیون بالا ببرید. پلیس‌ها با علامت‌های قرمز روی نقشه مشخص هستند به سمت ماشین‌ها و افراد پلیس شلیک کنید و همه آنها را بکشید و ماشین‌ها را منفجر کنید. جلوتر هلکوپترها را منفجر کنید. به پمب بنزین در آنطرف خیابان شلیک کنید و آن را منفجر کنید این برای خسارت بیشتر وارد کردن می‌تواند مفید باشد! همینطور به دنبال دیگر افراد که با علامت آبی مشخص هستند حرکت کنید و به زمین و زمان شلیک کنید و آسیب وارد کنید. خیال نکنید که ۴۰۰۰ تیر کم است پس به همه چیز شلیک کنید و جلو بروید! هرچند زیاد دست دست هم نکنید چراکه باید مرحله را در کمتر از ۱۶ دقیقه به پایان برسانید.

مرحله پنجاه و دو: The Paleto Score (علامت H) 

جلوتر ماشین‌های زرهی وارد می‌شوند. منفجر کردن آنها سخت است ولی وقتی سربازان از پشت آن خالی می‌شوند آنها را بکشید. هلکوپتر نفربر بزرگ جلوتر سر می‌رسد اگر بتوانید آن را منفجر کنید برای افزایش میزان خسارت بسیار خوب است! همینطور مسیر را جلو بروید تا دمو آغاز شود. دمو را رد کنید و جلوتر می‌بینید که یک تانک توسط ارتش وارد مبارزه می‌شود! حال زمان آن است که فرانکلین به دادتان برسد! کمی بعد کنترل فرانکلین را در دست دارید. در اینجا با بولدوزر به سمت جلو بروید اگر پلیس‌ها جلویتان را گرفتند به آنها شلیک کنید و با بولدوزر ماشین‌ها را کنار بزنید. در اینجا باید سریع باشید چراکه هرچه دیرتر برسید پول بیشتری از دست می‌دهید ولی اگر سریع برسید کمترین پول را از دست می‌دهید. همینطور از پلیس‌ها بگذرید و به سمت مشخص شده بروید تا دمو آغاز شود. دمو را رد کنید. 

بعد از دمو با بولدوزر به سمت شرکت بروید. در این بخش بهتر است مایکل را انتخاب کنید تا بتوانید از قدرتی آن برای افزایش میزان دقت تیراندازی استفاده کنید. به جلو بروید و دشمنانی که با علامت قرمز مشخص هستند را بکشید و به سمت علامت زرد مشخص شده پیشروی کنید. وقتی به محل رسیدید باید کمی دشمنان را بکشید تا قطار سر برسد. چند دقیقه‌ای به کشتن دشمنان مشغول شوید تا قطار برسد و علامت زرد ظاهر شود. به سمت علامت زرد بروید، بعد از دمو ماموریت تمام می‌شود و هر کدام از شخصیت‌هایتان بیش از ۴۰۰ هزار دلار (بستگی به کارهایی که کردید) بدست می‌آورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است