راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Minor Turbulence

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Minor Turbulence

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Minor Turbulence
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.دقت: با هشتاد درصد دقت تیراندازی مرحله را به پایان برسانید. 2. Four Wheel Flier: باید هنگام فرار از هواپیما با ماشین به بیرون بپرید.)

نکته: پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع این ماموریت جلیقه ضدگلوله تهیه کنید تا راحت‌تر در این ماموریت پیش بروید. (دشمنان بسیار نزدیک هستند و قدرت آتش زیادی دارند.)

ماموریت Minor Turbulence

با فرانکلین به علامت D در نقشه بروید تا این ماموریت آغاز شود. بعد از دمو کنترل ترور را در دست می‌گیرید. سوار ماشین شوید و به سمت علامت آبی روی نقشه بروید. در آنجا سوار هواپیما شوید و آن را بلند کنید و به سمت علامت آبی دیگری که در آسمان است پیش بروید. در طول حرکت با هواپیما نباید از حد رادار مشخص شده در سمت چپ بالاتر بروید. (عکس بالا) به طور کلی نگاهتان به رادار سمت چپ باشد و روی خط‌ها بمانید و از آن بالاتر نروید. همینطور بدون اینکه از حد رادار بالاتر بروید به تعقیب هواپیما بپردازید و پیش بروید.

همینطور هواپیما را دنبال کنید تا دیالوگ Clear to gain Altitude را از Ron بشنوید، حالا بالاتر بروید و خود را به هواپیما نزدیک و نزدیک‌تر کنید. همینطور که نزدیک هواپیما می‌شوید از داخل به سمت شما شلیک می‌کنند، شما باید با هواپیمای کوچکتان درون هواپیمای بزرگتر فرود بیایید! بلافاصله بعد از اینکه کنترل ترور را در دست گرفتید باید شروع به شلیک به دشمنان کنید. در اینجا باید بسیار با دقت شلیک کنید چراکه لازمه طلایی کردن این مرحله ۸۰ درصد دقت تیراندازی است. پس از شاتگان استفاده نکنید و بیشتر از مسلسل استفاده کرده و وقتی مطمئن هستید تیر به دشمن برخورد می‌کند شلیک کنید. همینطور با شلیک صحیح دشمنان را بکشید و به انتهای هواپیما رفته و از نبردبان بالا بروید. در بالا مراقب باشید خلبان مسلح است، سریع او را بکشید و کنترل هواپیما را بدست بگیرید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Minor Turbulence

حال دور بزنید و به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه هواپیما را پیش ببرید. کمی جلوتر دو جنگنده ظاهر می‌شود و به ترور اخطار می‌دهند که هواپیما را منفجر می‌کنند، بعد از کمی کلنجار رفتن با دو جنگنده مجبور هستید که از هواپیما بیرون بروید. در حین خروج از هواپیما یک ماشین می‌بینید حتما سوار آن شوید و با آن به بیرون از هواپیما بپرید تا دوم بخش مدال طلایی را نیز بدست بیاورید. فقط یادتان باشد در آخر از ماشین پیاده شوید و با چتر نجات سالم روی خشکی فرود بیایید تا ماموریت تمام شود.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است