ماموریت Marriage Counseling بازی GTA 5

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Marriage Counseling

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Marriage Counseling بازی GTA 5
(این مرحله با علامت M در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. نه حتی یک خش: شما نباید به کامیون باغبان آسیب جدی وارد کنید. (یعنی آن را از کار بیندازید) 2.زمان: باید مرحله را در کمتر از 5 دقیقه و 30 ثانیه به پایان برسانید.(دموها را رد کنید.) 3.رانندگی بوسیله قاتل: در طول فرار، حداقل به 3 نفر از افراد تعقیب کننده را بکشید.)

به وسیله Michael یا Franklin می‌توانید این مرحله را آغاز کنید. با این حال پیشنهاد می‌شود به وسیله Michael برای دیدن دموی اضافه، این ماموریت را آغاز کنید. به علامت M در نقشه بروید و دمو را رد کنید. بعد از دمو سوار کامیون باغبانی می‌شوید. اولین نکته اینکه نباید آسیب جدی به این ماشین وارد کنید پس با احتیاط به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و ماشینی که با رنگ قرمز در مینی مپ مشخص است را تعقیب کنید. فقط ماشین را تعقیب کنید احتیاج به متوقف کردن آن نداریم. چراکه کمی جلوتر ماشین را گم می‌کنیم و باید تا محل زرد مشخص شده رانندگی کنید. بعد از رسیدن به مقصد دمو را رد کنید و w را فشار دهید تا خانه تخریب شود. دمو را سریع رد کنید.

بعد به سمت خانه مایکل بروید در میانه راه عده‌ای شما را تعقیب می‌کنند. در اینجا Alt را فشار دهید تا کنترل فرانکلین را در دست بگیرید. در حین تعقیب و گریز باید سه نفر را بکشید پس اول کمک راننده‌‌‌ها را بکشید و بعد به راننده‌ها شلیک کنید تا هدف بیشتری برای کشتن داشته باشید. اگر مایکل از ماشین‌ها دور شد کنترل مایکل را در دست بگیرید و سرعت ماشین را کم کنید تا باز بتوانید به باقی دشمنان شلیک کنید و آنها را بکشید. بعد از کشتن دشمنان و فرار کردن از دستشان باید به سمت خانه مایکل بروید. کنترل مایکل را در دست بگیرید و به سرعت به سمت خانه بروید تا دمو شروع شود. دمو را رد کنید، مرحله تمام شده است.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است