راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Nervous Ron

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Nervous Ron

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Mr. Philips بازی GTA 5
(این مرحله با علامت T در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. هدشات:  باید پنج هدشات با شلیک به سر دشمنان انجام دهید. 2. زمان: مرحله را در کمتر از دوازده و سی ثانیه دقیقه به پایان برسانید. (دموها را رد کنید و زمان زیادی را در فروشگاه Ammu-Nation از دست ندهید و به یاد داشته باشید که هنگام پرواز با هواپیما به حداکثر سرعت برسید.) 3. Nervous Twitch: باید با رون در مسابقه به سمت فرودگاهی که در آن ماموریت به پایان می‌رسد برنده شوید. 4. ۱ هواپیما ۶ پل:‌ هنگام پرواز با هواپیما باید از زیر شش پلِ مختلف رد شوید! 5. Death on a Wing:‌ باید تمام دشمنان را هنگام تیراندازی با هواپیما از بین ببرید. از مواد منفجره محیط برای اینکار استفاده کنید.)

بعد از رد کردن دموی اولیه، ابتدا به محل مشخص شده که فروشگاه Ammu-Nation است بروید و از آنجا تفنگ نشانه‌دار خریداری کنید همینطور برایش Scoop و Suppressor تهیه کنید و سریع از فروشگاه خارج شوید و زمان را هدر ندهید. بعد سوار ماشین شده و به سرعت به سمت محل مشخص شده بروید. به محل که رسیدید از ماشین خارج شده و از نبردبان بالا بروید. از نبردبان بعدی نیز بالا بروید و خودتان را به بالاترین نقطه برسانید و داخل محل زرد رنگ شوید تا دموی کوتاهی آغاز شود. بعد از دمو باید با تفنگ نشانه‌دار Ron را دنبال کنید و از او محافظت کنید. در بخش اول پنج هدشات را انجام دهید. با تفنگ نشانه بگیرید و در ابتدا Ron که برایتان دست تکان می‌دهد را در سمت چپ میدان پیدا کنید، بعد صبر کنید تا او تا وسط محل پشت ون پیش برود، در آنجا او به شما می‌گوید که شخصی که روی پله‌ها است را بکشید. به سمت راست و روی پله‌ها نگاه کنید یک فرد ظاهر شده است او را هدشات کنید.

ماموریت Mr. Philips بازی GTA 5

یک ماشین از دور سر می‌رسد اما فردی که کشتید داخل نور است، سریع باید به دو چراغی که بالای جسد است شلیک کنید تا محیط تاریک شود. (عکس بالا) حال صبر کنید ون جلوتر بیاید، وقتی فرد داخل ماشین است به آن شلیک نکنید چراکه جسدش روی بوق می‌افتد و دشمنان را خبر می‌کند. صبر کنید ماشین متوقف شود و او از ماشین خارج شود و بعد به سرش شلیک کنید. حال در محلی که اولین فرد را کشتید برگردید در طبقه بالا یک نفر ظاهر می‌شود سریع هدشاتش کنید و بعد به پایین پله‌ها بروید و نفر دیگر را نیز هدشات کنید. باز به بالا برگردید و یک دشمن دیگر که در بالای برج است را بکشید.

ماموریت Mr. Philips بازی GTA 5

در آخر در سمت راست منطقه که یک مخزن است دو نفر یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند هر دو را هدشات کنید تا Ron به هدف برسد. وقتی به هدف رسید اول یک موتور سوار از سمت راست سر می‌رسد سریع کارش را بسازید و در آخر یک هلکوپتر از سمت چپ می‌آید سریع به خلبان شلیک کنید تا سقوط کند.

بعد از این سوار ماشین شوید و به سرعت به سمت Ron بروید و دشمنانی که دور هواپیما هستند را بکشید، در اینجا نباید وقت را هدر بدهید و دشمنان را به سرعت از پیش رو بردارید. بعد از کشتن دشمنان به سمت هواپیما بروید تا دمو آغاز شود. حال روی هواپیما هستید و باید به دشمنان شلیک کنید. دقت کنید در اینجا باید تمام دشمنانی که به سمتتان حمله می‌کنند را بکشید. آنها به شکل موتور سوار هستند و یا روی زمین به شما حمله می‌کنند. تانکر سمت راست را منفجر کنید و موتور سواری که از پشت به سمتتان می‌آید را بکشید. دو ون نیز یکی از سمت چپ و دیگری از سمت راست ظاهر می‌شود که باید سرنشینان هر دو را نابود کنید، در کل هیچ فرد قرمزی نباید باقی بماند. (با اینکار بخش سوم مدال طلایی تکمیل می‌شود.)

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Nervous Ron

بعد از چند ثانیه دمویی شروع می‌شود آن را رد کنید. بعد سوار هواپیمایی هستید و باید از زمین بلند شوید با زدن دکمه 5 از سمت راست کیبورد هواپیما به بالا و با زدن W سرعت زیاد و S سرعت کم می‌شود. همینطور زدن 8 هواپیما را به پایین و 4 به سمت چپ و 6 به سمت راست می‌برد. همینطور هواپیمای Ron را در ابتدا دنبال کنید. کمی جلوتر یک پل می‌بینید. دقت کنید تا زمانی که محموله را تحویل دهید از زیر سه پلی که وجود دارد باید رد شوید. بعد که جلوتر رفتید Ron یک علامت روی آب می‌بینید به آن سمت بروید و با زدن Space درون دایره فیروزه‌ای محموله را تحویل دهید. بعد به سمت چپ بپیچید، در اینجا چهارمین پل را نیز می‌بینید. از اینجا باید از Ron نیز جلو بزنید. جلوتر پنجمین پل را نیز می‌بینید از زیر آن بگذرید و همینطور روی رودخانه مسیر را ادامه دهید. پل کوچک را بی‌خیال شوید چراکه جلوتر در انتهای رودخانه یک پل بزرگتر (دو پل پشت سرهم است) است که می‌توانید از زیر آن بگذرید تا بخش چهارم مدال طلایی نیز تکمیل شود. همینطور مسیر را ادامه دهید و زودتر از Ron و در کمتر از ۱۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه به فرودگاه برسید و درون سوله پارک کنید تا ماموریت تکمیل و مدال طلایی را بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است