راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Hotel Assassination

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Hotel Assassination

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Hotel Assassination
(این مرحله با علامت L در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: این مرحله زمانی نیست ولی باید دقت کنید که اصلا مرحله Fail نشوید و یک ضرب بروید تا این بخش را بگیرید. 2.Sniper Boy: هدف را با تفنگ نشانه‌دار از بین ببرید.)

این ماموریت را باید با فرانکلین انجام دهید. قبل از شروع ماموریت تفنگ نشانه‌دار با صداخفه کن تهیه کنید.

نکته: اگر می‌خواهید پول در بیاورید قبل از انجام این ماموریت سهام شرکت Betta Pharmaceuticals corporation را خریداری کنید تا سود خوبی بعد از کشتن هدف ببرید!

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Hotel Assassination
صبر کنید هدف در ماشین بنشیند و بعد کارش را بسازید!

به سمت علامت L در نقشه بروید تا دمو آغاز شود، بعد از دمو به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. وارد پارکینگ شوید و در همان طبقه اول روی محل زرد بروید تا دموی کوتاهی آغاز شود. بعد از دمو موتور یا ماشین‌تان را نزدیک‌تان و آماده فرار بکنید. حواستان به ماشین مشکی باشد و صبر کنید تا مردی که هدف اصلی است سر برسد و روی صندلی پشتی ماشین بنشیند. در عکس بالا می‌توانید هدف را ببینید. بعد از کشتن هدف بلافاصله سوار ماشین یا موتورتان شوید و از پارکینگ خارج شده و از منطقه دور شوید. (اصلا احتیاج به درگیری نیست) اگر پلیس بدنبال‌تان بود از دست آنها نیز فرار کنید. بعد از فرار کردن ماموریت به پایان می‌رسد، اگر هدف را با تفنگ نشانه‌دار کشته باشید مدال طلایی را نیز دریافت می‌کنید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است