راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Eye in the Sky

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Eye in the Sky

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Eye in the Sky
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.نه حتی یک خراش: نباید به اتومبیلی که می‌دزدید هیچ آسیبی وارد کنید. 2. Eavesdropper: از میکروفون برای گوش دادن به صحبت‌ها استفاده کنید. 3. من می‌تونم ببینمت: چاد مولیگان باید اولین کسی باشد که با دوربین حرارتی اسکن و شناسایی می‌کنید.)

ماموریت Eye in the Sky

با فرانکلین یا ترور می‌توانید این ماموریت را با رفتن به علامت D شروع کنید. همان ابتدا ترور را انتخاب کنید تا دوربین را کنترل کنید. باید هدف را شناسایی کنید. در جایی که هستید اولین هدف (که خود فرانکلین است) با مثلثی در پایین‌تر مشخص است وقتی به سمت آن بروید دور فرانکلین با خط مشخص می‌شود. روی او زوم کنید و کلیک چپ را فشار دهید تا اسکنش کنید و اطلاعاتش را متوجه شوید. بعد از این سه مثلث آبی دیگر در مقابل ظاهر می‌شود به سمت آنها دوربین را ببرید تا سه علامت مشخص شود. از سمت راستی شروع کنید. با کلیک راست صحبت‌های مردی که پشت کامیون قرار دارد را بشنوید (ضروری برای مدال طلایی) و بعد مرد را با کلیک چپ اسکن کنید، متوجه می‌شوید که او هدف نیست.

ماموریت Eye in the Sky

به سمت سه مثلث دیگر بروید. دو مرد در بالای پشت بام درگیر هستند اول با کلیک راست صحبت‌هایشان را بشنوید و بعد با کلیک چپ آن دو را اسکن کنید تا متوجه شوید آنها هدف نیستند. زنی که در کنار استخر قرار دارد را نیز اول صحبت‌هایش را گوش کنید و بعد اسکن کنید. هدف در بین این علامت‌ها نبود پس چند مثلث دیگر روی صفحه ظاهر می‌شود. جلوتر سمت راست سه علامت وجود دارد هر سه را ابتدا با کلیک راست شنود و بعد با کلیک چپ اسکن کنید. اگر دو مرد سمت چپ را شنود و اسکن کنید بلاخره هدف اصلی را پیدا می‌کنید. (عکس بالا)

بعد از پیدا کردن هدف او با علامت قرمز دورش مشخص می‌شود و باید به تعقیب او بپردازید. به جایی می‌رسد که از دیدتان خارج می‌شود و یک علامت تعجب ظاهر می‌شود فقط کمی پایین‌تر بروید تا او دوباره ظاهر شود و باز او را دنبال کنید. مسیر حرکت او را دنبال کنید تا جایی که فرانکلین جلوی او سبز شود و او با ماشینی فرار کند. باید ماشین را از بالا تعقیب کنید و نگذارید از جلوی چشمتان دور شود. همینطور ماشین را در جاده‌ها تعقیب کنید تا وارد یک پارکینگ شود.

ماموریت Eye in the Sky

حال باید مرد که چاد مولیگان نام دارد را پیدا کنید. بعد از کمی صحبت E را بزنید تا دوربین حرارتی دوربین روشن شود ابتدا فرانکلین را شناسایی کنید. حال باید در اولین تلاش چاد مولیگان را پیدا کنید تا این بخش مدال طلایی را بدست بیاورید. چند نفر در پارکینگ هستند ولی فرد مورد نظر  نزدیکترین شخص به دوربین در سمت چپ که داخل ماشین نشسته است. (عکس بالا) روی او زوم کنید تا شناسایی شود و فرانکلین به سراغش برود. حال کنترل فرانکلین را برعهده دارید مرد را با یک ضربه بیهوش کنید و سوار ماشین شوید. از اینجا باید با دقت رانندگی کنید و هیچ برخوردی با هیچ‌کجا نداشته باشید و به سمت علامت مشخص شده رانندگی کنید. در مواقع ضروری از قدرتی فرانکلین استفاده کنید و به هیچ کجا برخورد نکنید و به سمت محل مشخص شده بروید. در محل سبز در فرودگاه ماشین را پارک کنید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو سوار ماشین دیگری شوید و از فرودگاه خارج شوید تا ماموریت به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است