راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Hood Safari

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Hood Safari

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Hood Safari
(این مرحله با علامت F در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: در مدت زمان هفت دقیقه ماموریت را به پایان برسانید. (دموها را رد کنید و طبق راهنمایی پیش بروید) 2. دقت: هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 3. هدشات: دوازده نفر را در طول مرحله هدشات کنید.)

این ماموریت را با ترور یا فرانکلین می‌توانید آغاز کنید. سعی کنید برای هر دو از قبل جلیقه ضدگلوله تهیه کرده باشید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Hood Safari

به علامت F در نقشه بروید تا دمو آغاز شود. بلافاصله دمو را رد کنید و سریع سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. در محل مشخص شده پارک کنید و به سرعت به سمت خانه حرکت کنید تا دموی بعدی آغاز شود. (در این مرحله به یاد بازی جی تی ای سن آندریس وارد Grove Street می‌شویم) دمو را رد کنید، در اینجا باید بسیار مراقب باشید چرا که از هر سمت دشمنان به شما حمله می‌کنند. اول باید به سرعت دشمنان را بکشید و دوم با دقت به آنها شلیک کنید چراکه هفتاد درصد دقت تیراندازی لازم داریم و سوم به سر دشمنان شلیک کنید چون دوازده هدشات احتیاج داریم. کمی این مرحله سخت است ولی می‌توانید بین فرانکلین و ترور جا به جا شوید. پس به موقع بین آنها جا به جا شوید و از قدرتی ترور روی دشمنان استفاده کنید و به سرهایشان شلیک کنید. استفاده از شاتگان درست است که سریع دشمنان را می‌کشد ولی درصد خطای تیر را بالا می‌برد و خیلی سختر می‌شود با آن دشمنان را هدشات کنید. پس مسلسل قدرتمند در این مرحله می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. همینطور که در خیابان‌ها پیش می‌روید پشت مکان‌های مختلف پناه بگیرید و مراقب ماشین‌هایی که به شکل ناگهانی در وسط خیابان ظاهر می‌شوند باشید. همینطور دشمنان از هر دو طرف ظاهر می‌شوند با دقت و سرعت دشمنان را هدشات کنید و پیش بروید. نیم نگاهی به مینی مپ نیز بیندازید تا محل دشمنان را پیدا کنید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Hood Safari

همینطور پیش بروید و دشمنان را با دقت هدشات کنید تا Lamar از شما بخواهد او را در کوچه‌ای دنبال کنید. (تا قبل از این باید دوازده هدشات را کامل کرده باشید) دقت کنید از این جای مرحله با ترور بازی کنید. با Alt ترور را انتخاب کنید و به دنبال Lamar وارد کوچه شوید، مسیر را ادامه دهید تا به قایق‌ها برسید، سوار قایق شوید و به دنبال Lamar و فرانکلین حرکت کنید. همینطور به سمت جلو حرکت کنید تا Lamar از شما بخواهد که از هم جدا شوید. به دنبال فرانکلین نروید و قبل از رد شدن از تونل در سمت راست در محلی که در عکس بالا مشخص است از نبردبان بالا بروید. اگر کنترل فرانکلین را بدست بگیرید و در محل مشخص شده با ترور فرار کنید باید او را تا محلی در نقشه برسانید که زمان بسیار زیادی از شما می‌گیرد ولی بدین ترتیب وقتی که با ترور فرار کنید مرحله بلافاصله تمام می‌شود. پس وقتی از نبردبان بالا رفتید از ماشین‌های پلیس دور شوید و پیاده خودتان را گم و گور کنید. دقت کنید نباید سوار ماشین شوید و باید پیاده خودتان را مخفی کنید تا پلیس‌ها دست از سرتان بردارند. بلافاصله بعد از دست به سر کردن پلیس‌ها مرحله به پایان می‌رسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

 

دیدگاه ها بسته شده است