ماموریت Friend Request بازی GTA 5

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Friend Request

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Friend Request بازی GTA 5
(این مرحله با علامت L در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. زمان: مرحله را در کمتر از هشت دقیقه و 30 ثانیه به پایان برسانید. (دموها را رد کنید) 2. پاک کردن Popupها: در کامپیوتر در عرض 32 ثانیه تمام پنجره‌های Popup را ببندید.)

این مرحله را بوسیله Michael انجام می‌دهیم. به علامت L در نقشه بروید و نزدیک خانه شوید تا مایکل در بزند و دمو شروع شود. دمو را رد کنید. بعد وارد خانه و اتاق Lester شوید تا دموی بعدی شروع شود. دمو را رد کنید. بعد از دمو، از خانه خارج شوید، سوار ماشین شده و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در آنجا از بین لباس‌ها یک لباس جوان پسند که به یک خوره تکنولوژی و کامپیوتر می‌آید، پیدا کنید و بخرید. بعد به سمت محل دیگری که در نقشه ظاهر می‌شود بروید. بعد از دمو، به دنبال برنامه نویس بروید و خود را به طبقه بالا برسانید. در آنجا به صورت اتوماتیک پشت سیستم می‌نشینید. حال صفحات Popup در ویندوز را ببندید. تا به دستاپ برسید (در عرض 32 ثانیه اینکار را بکنید) در آنجا AntEater Antivirus را انتخاب کنید و Scan the computer و در آخر Exterminate را بزنید.

ماموریت Friend Request بازی GTA 5

بعد از انجام اینکار به سمت دایره سبز مشخص شده در مینی‌ مپ بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، از در بیرون بروید و از ساختمان خارج شوید و به سمت خانه مایکل بروید و جلوی تلوزیون بنشینید و شبکه را تغییر دهید (با D یا A) تا به شبکه WEAZEL برسید و آن را تماشا کنید تا وقتی Norris گوشی دستش گرفت. کلیک بالا را از روی کیبورد بزنید و بعد در قسمت Contracts به Jay Norris تماس بگیرید تا کشته شود! در این مرحله باید سریع باشید، دموها را رد کنید و صفحات Popup را به سرعت در کامپیوتر ببندید تا مدال طلایی را بگیرید. بعد از دیدن اتفاقات انتهایی مرحله تمام می‌شود.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است