سری مراحل سرقت از کشتی باری بازی GTA 5

سری مراحل سرقت از کشتی باری بازی GTA 5

در این بخش سری مراحل مرتبط با “سرقت کشتی باری” را برایتان شرح داده‌ایم تا بتوانید به راحتی مدال طلایی هریک از آنها را بدست بیاورید و با روش انجام هر دو Plan آن آشنا شوید. این سری مراحل شامل Scouting the Port و بعد از آن Minisub (برنامه اول) یا Cargobob بعلاوه Minisub (برنامه دوم) و در نهایت مرحله The Merryweather Heist, Freighter (برنامه اول) یا The Merryweather Heist, Offshore (برنامه دوم) می‌باشد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Scouting the Port
(این مرحله با علامت T در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: شما باید این ماموریت را در مدت 20 دقیقه تکمیل کنید. (دموها را رد کنید) 2. کارمند ماه: شما نباید به هیچ یک از کانتینرهایی که حمل می‌کنید آسیب وارد کنید (هم در حین استفاده از هاولر و هم جرثقیل). 3. Perfect Surveillance: هنگام عکس گرفتن از کشتی باری نباید هیچ اشتباهی مرتکب شوید. (از هر سه بخش فقط در یکبار تلاش عکس بگیرید) 4. یک روز صادقانه: در اسکله طبق دستور العمل‌ها و کاملا قانونی عمل کنید تا پلیس باخبر نشود.)

ماموریت Scouting the Port

دمو را رد کنید، سوار کامیون ترور شوید و به سمت اسکله LS بروید. خودرو را نزدیک دفتر پارک کنید و فلوید را به سمت رئیسش دنبال کنید و سپس او را در اسکله دنبال کنید.

کمی جلوتر یک سرکارگر ترور و فلوید را برای جابجایی کانتینرها از یک بخش به قسمت دیگر اسکله صدا می‌کند. سوار ماشین بزرگ (هاولر) شوید و به سمت ظروف آبی رنگی که روی آن‌ها “THRIFTEX” نوشته شده است، حرکت کنید. نزدیک کانتینرها شوید و سپس با آهنربا آنها را بگیرید. (با شیفت و کنترل در PC) و سپس کانتینر را به طرف دیگر برانید. این کار را برای هر دو کانتینر انجام دهید تا این کار تکمیل شود. برای بدست آوردن مدال طلایی به کانتینرها آسیب وارد نکنید.

ماموریت Scouting the Port

پس از انجام این کار، کمی جلوتر به سمت جرثقیل باری حرکت خواهید کرد. از نردبان و پله‌ها بالا بروید و به بالای جرثقیل خود را برسانید، جایی که سرکارگر دیگری از شما برای جابجایی کانتینرها از عقب به جلو، جایی که یک کامیون منتظر ایستاده است، کمک می‌خواهد. در اینجا نباید آسیبی به کانتینرها وارد کنید و به درستی آنها را از انتهای محل برداشته و روی عقب کامیون بگذارید. دوبار اینکار را انجام دهید تا بخش دوم مدال طلایی تکمیل شود.

ماموریت Scouting the Port
عکس بخش وسطی کشتی باری

بعد از اینکار محل زرد رنگ دیگری مشخص می‌شود به آنجا بروید تا از سه بخش از کشتی باری عکس برداری کنید. دقت کنید این کاملا ضروری است که از بخش جلویی وسطی و پشتی کشتی عکس بگیرید. پس با دقت از هر سه بخش به ترتیب جلویی، وسطی و پشتی عکس بگیرید و برای Ron از طریق گوشی آنها را بفرستید تا بخش سوم مدال طلایی را نیز تکمیل کنید.

حال به پایین بروید و سوار کامیون شوید و به سمت محل مشخص شده رانندگی کنید. سعی کنید در اسکله به درستی رانندگی کنید و به کسی برخورد نکنید تا بخش آخر مدال طلایی را از دست ندهید. وقتی به محل مشخص شده رسیدید دمو را رد کنید و به سمت بیرون بدوید سوار ماشینی شوید و به سمت محل مشخص شده جدید رانندگی کنید.

در انتهای این ماموریت دو مسیر پیش روی شماست. اگر نقشه A را در پیش بگیرید باید یک ماموریت اضافه انجام دهید و اگر نقشه B را در پیش بگیرید باید دو مرحله اضافه انجام دهید و البته برای راحتی خودتان می‌توانید مایکل را به مدرسه پرواز نیز ببرید. انتخاب با خودتان است اما ما در این راهنمایی تمام مسیرها را توضیح داده‌ایم.

ماموریت Minisub
(این مرحله با علامت Hs در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: شما باید این ماموریت را در مدت 8 دقیقه و 30 ثانیه تکمیل کنید. 2.بدون سوار شدن: شما باید زیردریایی را بدون سوار شدن به کشتی که به آن متصل است بدزدید، بنابراین، طبق راهنمایی مرحله را پیش ببرید.)

ماموریت Minisub

به محل مشخص شده با علامت Hs در نقشه بروید. سوار کشتی نشوید بلکه به پشت کشتی رفته و با تفنگ نشانه‌دار به زنجیری که زیردریایی زرد را نگهداشته (مانند عکس بالا) نشانه رفته و شلیک کنید. بعد از این به سرعت به سمت زیردریایی بروید و سوارش شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید. باید سریع اینکار را انجام دهید و زمان را هدر ندهید. مسیر سمت راست را بروید و محیط را دور بزنید تا زودتر به نقطه زرد رنگ برسید. وقتی به نقطه زرد رنگ رسیدید دمو را رد کنید. سوار کامیون هستید، زیردریایی را تا محل مشخص شده حمل کنید تا ماموریت تمام شود. فقط سریع اینکارها را انجام دهید تا زیر ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید.

ماموریت Cargobob 
(این مرحله با علامت Hs در نقشه مشخص است.)

(زمان: شما باید این ماموریت را در مدت ۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه تکمیل کنید.)

ماموریت Cargobob 

اگر نقشه دوم (B) را بروید باید این ماموریت را نیز انجام دهید. به محل مشخص شده با علامت Hs بروید. بلافاصله باید به پایگاه نظامی نفوذ کنید.  دقت کنید برای بدست آوردن مدال طلایی فقط باید سرعت عمل داشته باشید. دشمنانی که در کانکست هستند را بکشید و به سرعت وارد پایگاه شوید. مسیر را به جلو بروید ولی مراقب نگهبانانی که به سمتتان می‌آیند باشید. وقتی به پارکینگ رسیدید برای اینکه وقت کمتر تلف شود سوار ماشینی شوید و به سمت محل مشخص شده رانندگی کنید. سوار ماشین دشمنان نزدیک هلکوپتر را بکشید و به سرعت وارد هلکوپتر شوید و آن را از زمین بلند کنید، در ابتدا چیزی روی نقشه نیست ولی محلی که باید هلکوپتر را ببرید در نقشه بالا مشخص شده به سرعت به سمت فرودگاه مشخص شده بروید و خود را به آن برسانید. ماموریت را در مدت ۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه به پایان برسانید تا مدال طلایی را نیز بدست بیاورید.

ماموریت The Merryweather Heist, Freighter
(این مرحله با علامت H در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.هدشات: شما باید 12 دشمن را با شلیک به سر بکشید. 2. دقت: شما باید این ماموریت را با حداقل 80% دقت تیراندازی تکمیل کنید. 3. نینجا: شما باید 12 دشمن را مخفیانه بکشید. 4. شکارچی کانتینر: شما باید محل محموله در زیر آب را در کمتر از 60 ثانیه بعد از انفجار پیدا کنید. 5. بدون هشدار: در هنگام کار گذاشتن بمب نباید زنگ خطر به صدا در بیاید. (تا زمانی که مایکل داخل درب شود))

اگر نقشه A را انتخاب کرده باشید باید این ماموریت را بروید. به جز بخشی از ماموریت (که به آن اشاره خواهیم کرد) این مرحله اصلا زمانی نیست پس با دقت در طول مرحله پیش بروید. بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه بروید. این محل در وسط پل است آنجا بایستید و از پله‌های آهنی کمی پایین بروید و روی محل زرد رنگ قرار بگیرید تا دموی بعدی آغاز شود. حالا باید با تفنگ نشانه‌دار دشمنان را از پیش رو بردارید. اگر میخواهید مدال طلایی بگیرید باید به شکل مخفیانه و بدون اینکه زنگ خطر به صدا در بیاید دشمنانی که جلوتر از مایکل هستند را بکشید و در طول مسیر از او حمایت کنید.

ماموریت The Merryweather Heist, Freighter

به ترتیب دشمنان را بکشید یا در صورتی که می‌توانید هدشات کنید: دو مرد که صحبت می‌کنند را با یک تیر با فرانکلین بکشید ← در محل زرد رنگ با مایکل بمب را کار بگذارید ← مرد پایین نبردبان را بکشید ← مرد جلوی پله‌ها را بکشید+ نورافکن بالای سر او را از بین ببرید تا جنازه از دور شناسایی نشود ← مردی که به سمت پله‌ها می‌آید را بکشید ← در سمت چپ مردی که بین کانتینرهاست را بکشید ← جلوتر مردی که باز بین کانتینرهاست را بکشید ← مردی که بالای پله‌هاست و بعدی مردی که در پایین پله‌هاست را هدشات کنید ← جلوتر مردی که جلوی پله‌هاست را هدشات کنید← مردی که در بالای بالکن جلوتر قرار دارد را بکشید ← مردی که در انتهای کشتی است را هدشات کنید← در اینجا این بخش تمام می‌شود و زنگ خطر به صدا در می‌آید

اگر به شکل بالا بروید به صورت مخفیانه پیش می‌روید و بخش سوم و پنجم طلایی را تکمیل کرده‌‌اید. حال دشمنان در قسمت‌های مختلف ظاهر می‌شوند حتی ماشین‌های تا دندان مسلح نیز سر و کله‌شان پیدا می‌شود همه دشمنان را بکشید فقط اینکه یادتان باشد به اندازه کافی (۱۲ تا) هدشات بکنید و با دقت تیراندازی کنید تا ۸۰ درصد دقت تیراندازی داشته باشید. کمی بعد یک هلکوپتر نیز سر می‌رسد به سر خلبان شلیک کنید تا سقوط کند. دشمنان را بکشید تا زمانی که مایکل به داخل آب شیرجه بزند. حال گوشی را باز کنید و از بخش contacts گزینه Detonate را انتخاب کنید تا بمب‌ها منفجر شوند.

ماموریت The Merryweather Heist, Freighter

کمی بعد کنترل مایکل را در زیر آب در اختیار دارید باید محموله را در زیرآب پیدا کنید. این بخش زمانی است و فقط یک دقیقه فرصت دارید محموله را پیدا کنید که کمی کار را برایتان برای بدست آوردن مدال طلایی سخت می‌کند. به سرعت به سمت راست شنا کنید کمی جلوتر در زیر کشتی شکسته زیردریایی را خواهید یافت فقط به صدا توجه کنید. باید از کانتینرها بگذرید تا شکاف بدنه کشتی را بیابید و از آنجا داخل شوید تا زیردریایی را پیدا کنید. (نقشه بالا محل زیردریایی است) بلافاصله بعد از سوار شدن به زیردریایی باید محموله را نیز پیدا کنید. جلوتر محموله با علامت سبز مشخص است. محموله را بردارید (کل اینکارها باید در یک دقیقه انجام شود) محموله را به سمت محل مشخص شده در نقشه ببرید. از دایره زرد رد شوید تا دمو آغاز شده و مرحله به پایان برسد.

ماموریت The Merryweather Heist, Offshore
(این مرحله با علامت H در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: شما باید این ماموریت را در مدت ۱۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه تکمیل کنید. (دموها را رد کنید و سرعت عمل داشته باشید) 2. Salvager: باید ظرف تنها ۲ دقیقه محموله غرق شده را پیدا کنید. 3. Show no Mercenary: شما باید تمام مزدورانی را که در بخش پایانی این ماموریت شما را تعقیب می‌کنند را از بین ببرید. 4.Weathering the Storm:  تعقیب و گریز انتهای این قسمت را در عرض ۴ دقیقه تکمیل کنید.)

اگر نقشه B را انتخاب کرده باشید باید این ماموریت را بروید. قبل از اینکه این ماموریت را بروید می‌توانید با مایکل به Flight School در جنوب نقشه بروید تا کمی مهارت پرواز مایکل را بهبود ببخشید، با اینکار در طول بخشی از این ماموریت دیالوگ‌ها عوض شده و البته راحت‌تر می‌توانید آن را انجام دهید و هلکوپتر را کنترل کنید ولی در هر صورت انجام اینکار کاملا اختیاری است و هیچ تفاوتی به جز چند دیالوگ و البته ساده‌تر شدن مرحله برایتان ایجاد نمی‌کند.

در ابتدا باید یک ماشین چهار دره پیدا کنید. پس قبل از آغاز این ماموریت یک ماشین چهار دره در پارکینگ ترور پارک کنید تا در زمان صرفه جویی کنید. بعد از رد کردن دمو، سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده بروید. در محل پیاده شوید و سوار هلکوپتر شده و آن را بلند کنید. ابتدا زیردریایی زرد را با چنگکِ روی هلکوپتر بگیرید و بعد به سمت علامت زرد جدید بروید. در محل زرد رنگ با زدن E زیردریایی را به درون آب بیندازید.

ماموریت The Merryweather Heist, Offshore

با اینکار کنترل ترور را در اختیار میگیرید. به سرعت باید به سمت علامت قرمزی که روی گوشی مشخص شده در زیر آب حرکت کنید، در اینجا دو دقیقه بیشتر فرصت ندارید. پس نباید زیاد فرصت را هدر بدهید. مانند عکس بالا هم مسیر با علامت قرمز حرکت کنید تا به سرعت محموله را پیدا کنید. به سمت علامت قرمز حرکت کنید تا به آن نزدیک شوید. وقتی نزدیک شدید یعنی به محموله رسیده‌اید. به پایین بروید و محموله را بگیرید و به سرعت به سطح آب برگردید. در دو دقیقه باید اینکار را انجام دهید تا مدال طلایی را بدست بیاورید.

ماموریت The Merryweather Heist, Offshore

بعد از اینکه محموله را روی آب آوردید در اینجا سخترین قسمت ماموریت آغاز می‌شود. باید با مایکل محموله را از روی آب بردارید. در اینجا اگر مایکل را به کلاس پرواز برده باشید خیلی راحت‌تر می‌توانید عمل کنید، در غیر این صورت کنترل هلکوپتر کمی اذیتتان خواهد کرد. در هر صورت به سرعت و بدون اینکه زمان را هدر بدهید هلکوپتر را به پایین ببرید و محموله را از روی آب بردارید و بعد به سمت محل مشخص شده محموله را ببرید.

در طول مسیر گروهی از دشمنان که با علامت قرمز مشخص هستند ظاهر می‌شوند. برای بدست آوردن مدال طلایی باید همه آنها را از بین ببرید. پس رحم نکنید و به سمت تک تک قایق‌ها و هلکوپتر شلیک کنید. با زدن E بین هر سمت هلکوپتر جا به جا شوید تا دید مناسب نسبت به تمام دشمان داشته باشید. چهار قایق را از بین ببرید و بعد به سراغ هلکوپترها بروید و همه آنها را نابود کنید. باید این بخش تعقیب و گریز را زیر ۴ دقیقه به پایان برسانید تا مدال طلایی آخر را نیز بدست بیاورید. بعد از اینکه از شر هلکوپترها خلاص شدید به سمت فرودگاه بروید و زیردریایی را در محل قرار دهید تا ماموریت به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است