راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Crystal Maze

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Crystal Maze

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Crystal Maze
(این مرحله با علامت C در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. هدشات : در این مرحله باید ۱۰ هدشات انجام دهید. پس سعی کنید بیشتر به سر دشمنان شلیک کنید. 2. Unmarked: – باید ماموریت را بدون آسیب جدی به پایان برسانید. تفنگ تک تیرانداز در این مورد مفید خواهد بود، پس در اکثر اوقات از محدوده دشمنان خارج شوید و دشمنان را هدشات کنید تا آسیب کمتری ببینید. 3. یک سنگ دو پرنده: شما باید با یک شلیک دو دشمن را همزمان بکشید. 4. دقت: شما باید این ماموریت را با حداقل 80 درصد دقت تیراندازی به پایان برسانید.)

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Crystal Maze

به محل مشخص شده در نقشه که با علامت C مشخص است بروید. دمو آغاز می‌شود بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت مزرعه‌ی مشخص شده در نقشه حرکت می‌کنید. در اینجا لازم نیست عجله کنید چراکه مرحله زمانی نیست. بعد از اینکه به محل رسیدید به بالای تپه بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید از همین مکان دشمنان را از راه دور بکشید. اول در سمت راستِ محل و جلوی کلبه‌ای که بخشی از آن تخریب شده (عکس بالا) را نگاه کنید دو فرد رو به روی هم ایستاده‌اند. به شکلی شلیک کنید که هر دوی آنها کشته شوند تا بخش سوم طلایی کردن مرحله کامل شود. 

بعد از کشتن دو فرد شروع به کشتن دیگر افراد کنید دو مردی که در حال حمل بشکه هستند را بکشید و هدشات کنید. یک مرد درون همان کلبه‌ای که دو مرد رو به رویش بودند وجود دارد او را نیز هدشات کنید. بعد به سمت چپ بروید و در طبقه دوم ساختمان از چپ‌ترین دشمن شروع کنید به هدشات کردن و به سمت راست بروید. بدین ترتیب بدون لو رفتن می‌توانید دشمنان را از دور بکشید. بعد مردی که در طبقه اول قرار دارد را بکشید و بعد به پایین‌ترین نقطه که دو مرد در حال تمرین تیرا‌ندازی هستند بروید و آن دو مرد را نیز هدشات کنید.

بعد از کشتن دشمنان به ترتیبی که گفتیم، هیچ کس از وجود شما با خبر نشده است. به سمت جلو و محلی که در نقشه مشخص شده است بروید. در اینجا باید وارد ساختمان شوید. اگر بدون فکر وارد شوید و دشمنان زیاد به شما شلیک کنید بخش دوم کامل کردن ماموریت را به راحتی از دست می‌دهید، پس با فکر عمل کنید و سعی کنید دشمنان را از پشت پنجره بکشید و ناگهانی وارد ساختمان نشوید. همینطور به هدشات کردن دشمنان ادامه دهید باید حداقل ده نفر را هدشات کنید، همینطور باید 80٪ دقت تیراندازی را نیز رعایت کنید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Crystal Maze

پشت دیوار و محیط پناه بگیرید تا آسیب کمتری به شما وارد شود و بعد از کشتن دشمنان از بیرون، کم کم وارد ساختمان شوید و در محل مطمئنی پناه بگیرید. دشمنان را کم کم بکشید و به سمت انتهای ساختمان بروید. بعد از کشتن تمام دشمنان از پله‌هایی که به زیرزمین منتهی می‌شود پایین بروید. مرد را بلافاصله هدشات کنید و بشکه قرمز رنگ درون اتاق را بردارید. حال مینی مپ را نگاه کنید و مانند نقطه‌ چین زرد بنزین روی زمین بریزید و به سمت بیرون ساختمان بروید. در بیرون ساختمان تفنگ‌تان را بردارید و روی بنزین یک شلیک کنید تا دمو آغاز شود.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Crystal Maze

بعد از دمو سوار ماشینی شوید و از محل شوید تا ماموریت به پایان برسد. اگر طبق راهنمایی بروید می‌توانید مرحله را طلایی کنید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است