راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Surveying the Score

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Surveying the Score

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Surveying the Score
(این مرحله با علامت T در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Perfect Distance: در هنگام تعقیب کامیون‌های زرهی با هلکوپتر مراقب باشید زیاد نزدیک یا دور از آنها قرار نگیرید و فاصله مناسب را حفظ کنید. 2. Cavity Search : در کمتر از ۲۰ ثانیه حفره را پیدا کنید. 3. زیر پل: هنگام تعقیب کامیون‌های زرهی از زیر پل بگذرید. 4. Tunnel Flight: هنگام تعقیب کامیون‌های زرهی از درون تونل بگذرید. 5. زمان: مرحله را در کمتر از ۱۱ دقیقه به پایان برسانید.)

با ترور این ماموریت را آغاز می‌کنید. به علامت T درون ساختمان بروید تا ماموریت آغاز شود. این ماموریت زمانی است پس دموها را رد کنید. بعد از دمو، دو انتخاب پیش روی شماست یا ترور یا مایکل را انتخاب کنید. بهتر است با ترور به سمت مقصد پیش بروید تا وقت کمتری تلف کنید. ولی اگر می‌خواهید هر دو را تجربه کنید ابتدا با مایکل و فرانکلین به بررسی بانک بپردازید و بعد به سراغ ترور بروید. ولی چون این راهنمایی برای گرفتن مدال طلایی است ترور را انتخاب کنید و به سرعت به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه حرکت کنید. 

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Surveying the Score

وقتی به محل رسیدید نزدیک هلکوپتر پارک کنید و سوارش شوید. با هلکوپتر به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه حرکت کنید. نزدیک محل دمو آغاز می‌شود سریع دمو را رد کنید. بعد از دمو باید کامیون‌های زرهی را با هلکوپتر تعقیب کنید. فاصله را نه خیلی نزدیک و نه خیلی دور حفظ کنید با فشار دادن دکمه R می‌توانید روی دو کامیون تمرکز کنید تا محل آنها را بهتر ببینید. همینطور کامیون‌ها را تعقیب کنید. وقتی کامیون‌ها از زیر یک پل عبور می‌کند. به پایین بروید و از زیر پل عبور کنید. سعی کنید از سمت راست که راه آب است اینکار را بکنید تا فضای کافی داشته باشید. همینطور باز به تعقیب دو کامیون بپردازید تا آنها وارد یک تونل شوند. در اینجا بلافاصله ارتقاع را کم کنید و با دقت وارد تونل شوید و به تعقیب دو کامیون بپردازید. 

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Surveying the Score

کمی جلوتر بازی وارد دمو می‌شود. سریع دمو را رد کنید، بلافاصله بعد از رد کردن دمو تا پیدا کردن حفره ۲۰ ثانیه برای گرفتن مدال طلایی این بخش فرصت دارید. بلافاصله بعد از دمو به سمت چپ و ساختمان کناری بروید تا حفره بغل ساختمان را ببینید. (عکس بالا) به سمت حفره بروید و دقیقا نزدیک آن چند ثانیه‌ای پرواز کنید و R را فشار دهید تا Lester اطلاعات لازم از محل را دریافت کند. بعد از این بازی به طور اتوماتیک به مایکل سوییچ می‌کند و با او باید فرانکلین را به خانه‌اش برسانید. وقتی فرانکلین را به خانه رساندید این مرحله به پایان می‌رسد. (دموها را رد کنید و سریع عمل کنید تا زیر ۱۱ دقیقه مرحله را به پایان برسانید.)

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است