راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Meltdown

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Meltdown

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Meltdown
(این مرحله با علامت M در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: در عرض ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید. 2.Pedal to the Metal : با ماشینی که رانندگی می‌کنید به حداکثر سرعت برسید. 3. Tier One Operator: باید ۱۲ نفر را هدشات کنید. 4. Headshot Rescue: مزدورانی که در طبقه بالا هستند را هدشات کنید.)

با مایکل به علامت M در نقشه بروید تا این مرحله آغاز شود. در داخل لباس فروشی، کت و شلوار Tuxedo را انتخاب کنید. بعد سوار ماشین سیاه شوید و تا رسیدن به مقصد از مناظر اطراف و صحبت‌های Jimmy لذت ببرید! وقتی به محل رسیدید از ماشین پیاده شده و روی فرش قرمز بروید تا دمو آغاز شود. سریع دمو را رد کنید و به سرعت سوار یک ماشین سریع شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه پیش بروید. از اینجا تا وقتی که به خانه می‌رسید باید با این ماشین به حداکثر سرعت برسید تا بخش دوم مدال طلایی را بدست بیاورید پس وقتی زمان مناسب بود و جاده خلوت بود گاز بدهید تا به حداکثر سرعت ماشین برسید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Meltdown

وقتی به محل رسیدید، سریع داخل خانه مایکل شوید و سلاح‌تان را آماده کنید. در همین ابتدا روی پله دشمنی که در حال درگیری با آماندا است را هدشات کنید. حتما از قدرتی مایکل برای راحتی خودتان استفاده کنید. سریع به طبقه بالا بروید و وارد اتاق خواب Tracey شوید و مردی که او را گروگان گرفته است را هدشات کنید. برای بدست آوردن بخش چهارم مدال طلایی باید هر دو نفر را حتما هدشات کنید. سریع دمو را رد کنید و آماده کشتن دشمنان بیشتر شوید، روی پله‌ها سریع دشمن را هدشات کنید و بعد به طبقه پایین‌تر بروید. بدون فکر وارد طبقه پایین نشوید و با احتیاط پایین بروید و اول دو نفری که وارد خانه می‌شوند را هدشات کنید. بعد به سمت آشپزخانه بروید و دشمنانی که در آنجا کمین کرده‌اند را هدشات کنید. روی پیشخوان آشپزخانه می‌توانید جعبه کمک‌های اولیه را پیدا کنید اگر لازم داشتید حتما از آن استفاده کنید. دشمنان را بکشید و از در پشتی وارد حیاط شوید. همینطور دشمنان را هدشات کنید و به سمت جلوی ساختمان بروید. در آنجا ناگهان چند ماشین دشمن ظاهر می‌شوند اگر تا الان ۱۲ هدشات‌تان کامل شده با نارنجک انداز ماشین‌ها را منفجر کنید و گرنه صبر کنید دشمنان از ماشین پیاده شوند و آنها را هدشات کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان درون حیاط به طبقه بالا و به پیش خانواده‌تان برگردید تا دمو آغاز شود، دمو را رد کنید تا مرحله به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است