سری ماموریت Grass Roots بازی GTA 5

سری ماموریت Grass Roots بازی GTA 5

این سری ماموریت که شامل شش مرحله مجزا است با شخصی به نام Barry رو به رو می‌شویم که به شخصیت‌های مختلف یک ماده مخدر خاص را می‌دهد! با مصرف این ماده شخصیت‌ها توهم می‌زنند. دقت کنید در طول انجام ماموریت‌های اصلی مختلف می‌توانید این ماموریت‌ها را بروید و برخی مواقع این شخصیت به شما زنگ می‌زند تا ماموریت را به شما بدهد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Grass Roots: Michael

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: (مرحله پنج: ماموریت Complications و مرحله فرعی Pulling Favors)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. بی‌نشان: بدون اینکه کمترین آسیب به شما وارد شود مرحله را به اتمام برسانید.(منظور این نیست که اصلا آسیب نبینید بلکه منظور این است که زیاد خونتان کم نشود و به رنگ قرمز در نیاید)  2. زنجیره کشتن: هفت موجود فضایی را در ده ثانیه بکشید.)

ماموریت Grass Roots: Michael

با Michael در محلی علامت سوالی که در عکس بالا مشخص است ماموریت Stranger را پیدا خواهید کرد. در محل مردی پشت میزی نشسته است نزدیک او شوید تا دمو شروع شود. او در مورد ماده مخدری صحبت می‌کند که هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند و بسیار مفید است!! بعد از دمو شما از آن ماده مصرف کرده‌اید و در توهم عجیب و غریبی گرفتار شده‌اید! (واقعا بدون مشکله!)

سری ماموریت Grass Roots بازی GTA 5

در توهم عجیب و غریب باید موجودات فضایی که به سمت شما می‌آیند را بکشید. اول آنها فقط از رو به رویتان ظاهر می‌شوند این بهترین زمان برای بدست آوردن بخش دوم مدال طلایی است در عرض ده ثانیه هفت موجود را بکشید. موجودات به سمتتان می‌آیند در اینجا آنها را بکشید تا وارد حالت بعدی شویم. این موجودات از بالا به شما لیزر پرتاب می‌کنند آنها را به سرعت بکشید چراکه خونتان را کم می‌کنند و بخش اول مدال طلایی را از دست می‌دهید.

سعی کنید در محیط حرکت کنید و یک جا نایستید تا خون کمتری از شما کم شود. حال از سمت دیگر گروه دیگری از هیولاها به شما حمله‌ور می‌شوند در اینجا از بالا و پایین به سرتان هیولا می‌ریزد باید حرکت کنید و به آنها شلیک کنید تا نابود شوند. اگر زیادی نزدیکتان شدند با زدن A و D پشت سرهم خودتان را آزاد کنید و دوباره به سمتشان شلیک کنید. بعد از کشتن دشمنان موج اول، قبل از اینکه سر و کله دشمنانی که از بالا به شما شلیک می‌کنند پیدا شود، سعی کنید پشت دیواری که در همان نزدیکی است بروید تا لیزر آدم فضایی‌ها به شما برخورد نکند و بخش اول مدال طلایی را بتوانید دریافت کنید. پشت دیوار مخفی شوید به مینی مپ نگاه کنید و سمت دشمنان قرمز را متوجه شده و به آن سمت بچرخید و شلیک کنید. همین روش را ادامه دهید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. این ماموریت با کشتن تمام موجودات به پایان می‌رسد.

ماموریت Grass Roots – Trevor

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: (مرحله بیست و پنج: Three’s Company)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Pre-Emptive Strike: شما باید حداقل چهار ماشین دلقک را قبل از اینکه دلقک‌های اضافی از داخل آن خارج شوند، منفجر کنید.  2. Greatest Dancer: باید شش دلقک رقاص را بکشید!)

ماموریت Grass Roots - Trevor

وقتی با ترور بازی می‌کنید و بعد از انجام ماموریت Three’s Company علامت ?B روی نقشه ظاهر می‌شود. حتما جلیقه ضدگلوله همراه داشته باشید تا بتوانید بهتر در این ماموریت مانور دهید. بعد از دمو، باید دلقک‌ها را بکشید. دقت کنید باید در این بخش بسیار سریع باشید. اگر کمی به دلقک‌ها شلیک نکنید آنها شروع به رقصیدن و مسخره بازی می‌کنند پس باید شش دلقک را حین رقصیدن بکشید. این دقیقا مشکل اصلی این ماموریت نیست و می‌توانید به راحتی شش تا از آنها را بکشید. سخترین بخش این ماموریت برای گرفتن مدال طلایی نابودی ماشین‌های دلقک‌ها قبل از خالی کردن دلقک‌های درونشان است.

بلافاصله وقتی ماشینی دیدید باید آن را به رگبار ببندید تا سریع منفجر شود. اگر در اینکار حتی چند ثانیه تعلل کنید فرصت طلایی کردن این ماموریت را از دست داده‌اید باید دوباره تلاش کنید. اگر حتی یک دلقک از پشت ماشین پیاده شود شما این بخش را از دست داده‌اید. باید چهار ماشینی که در جای جای محیط ظاهر می‌شوند را منفجر کنید (در کل پنج ماشین وجود دارد که باید چهارتایش را خیلی سریع و قبل از خالی شدن از دلقک منفجر کنید) و اینکار نیاز به دقت و البته دانستن دقیق محل هر چهار ماشین دارد. (اگر چند بار تلاش کنید بهتر است) باید محل چهار ماشین را بدانید و به سرعت به آن سمت بروید و قبل از اینکه دلقک‌ها از ماشین پیاده شوند ماشین را با شلیک پیاپی تیر به سمت باکش یا کاپوت جلویش منفجر کنید. (دقت کنید وقتی ماشینی را منفجر کنید ماشین بعدی دقیقا در سمت دیگرش ظاهر خواهد شد پس این نکته را نیز در نظر بگیرید.) بعد از کشتن دلقک‌ها و همینطور منفجر کردن چهار ماشین و شش دلقک رقاص این بخش را به صورت طلایی به پایان خواهید رساند.

ماموریت Grass Roots – Franklin

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: (مرحله بیست و پنج: Three’s Company)

وقتی با فرانکلین بازی می‌کنید و بعد از انجام ماموریت Three’s Company علامت ?B روی نقشه ظاهر می‌شود. به آنجا بروید تا ماموریت آغاز شود، بعد از دمو، این ماموریت تمام می‌شود و Barry در لیست تلفن شما قرار می‌گیرد و دو دایره سبز روی نقشه شما ظاهر می‌شود.

ماموریت Grass Roots – The Pickup

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. زمان: باید ماموریت را در ۲ دقیقه و ۴۵ ثانیه به پایان برسانید. 2. Unwanted Outcome: پلیس به هیچ عنوان نباید شما را شناسایی کند.)

ماموریت Grass Roots - The Pickup

بعد از انجام ماموریت بالا (Grass Roots – Franklin) به سمت دایره سبز مشخص شده که در نقشه بالا مشخص شده بروید تا این ماموریت را آغاز کنید.

ماموریت Grass Roots - The Pickup

در این ناحیه باید بگردید تا علامت آبی روی مینی مپ ظاهر شود. (عکس بالا) با اینکار فرانکلین با Barry تماس می‌گیرد. بعد از پایان صبحت‌ها سوار وانت شوید. دقت کنید در این مرحله نباید شناسایی شوید. اگر از مسیر مشخص شده در مینی مپ بروید پلیس‌ها شما را تعقیب می‌کنند و مدال طلایی را به راحتی از دست می‌دهید.

ماموریت Grass Roots - The Pickup

پس بهترین کار این است که از سمت راست بروید و وارد پارکینگ بسته شوید و از پشت آن به پایین بپرید. (جایی که در عکس بالا مشخص کردیم) با اینکار دیگر پلیس‌ها شما را تعقیب نمی‌کنند. حالا که پلیسی شما را تعقیب نمی‌کند فقط باید به سرعت خود را به محل مشخص شده در نقشه برسانید. اینکار را باید زیر ۲ دقیقه و ۴۵ ثانیه انجام دهید تا به راحتی مدال طلایی را بدست بیاورید. (به سرعت بروید و در مواقع ضروری از قدرتی فرانکلین استفاده کنید تا این بخش را نیز به راحتی انجام دهید.)

ماموریت Grass Roots – The Drag

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Hooked: تا زمانی که به آپارتمان برسید نباید ماشین از پشتتان آزاد شود. 2. زمان: باید ماموریت را در یک دقیقه و ۳۰ ثانیه به پایان برسانید.)

ماموریت Grass Roots - The Drag

به سمت دایره سبز مشخص شده در نقشه بالا بروید. در اینجا به وسط محل و زیر پل بروید تا دایره آبی که یک ماشین است مشخص شود. این ماشین خراب است و به هیچ عنوان روشن نمی‌شود. پس باید یک ماشین یدک کش پیدا کنید. در همان نزدیکی یکی پارک شده است. سوار آن شوید و با کمک آن ماشین خراب را پشت آن گیر بیندازید. حال باید ماشین را تا محل مشخص شده در نقشه حمل کنید. فقط باید سریع و کمتر از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه ماشین را به مقصد برسانید و در حین سریع رفتن نگذارید ماشین از پشت یدک کش جدا شود تا مدال طلایی را بدست بیاورید. برای اینکار در مواقع ضروری حتما از قدرتی فرانکلین استفاده کنید.

ماموریت پایانی Grass Roots 

بعد از چند روز Barry به شما پیامی می‌دهد و علامت ?B روی نقشه ظاهر می‌شود به آنجا بروید تا یک تماس با شما گرفته شود و این سری ماموریت به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است