ماموریت فرعی Shift Work راهنمای بازی GTA 5

ماموریت فرعی Shift Work راهنمای بازی GTA 5

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. سریعترین دور : یک دور را در عرض 1 دقیقه و 20 ثانیه به پایان برسانید.  2. آندرداگ:  کل مسابقه را زیر 2 دقیقه و 50 ثانیه به پایان برسانید. 3. مسابقه تمیز: ۵ برخورد یا کمتر در طول مسابقه بیشتر نداشته باشید.)

ماموریت فرعی Shift Work راهنمای بازی GTA 5

با Franklin در محلی علامت سوالی که در عکس بالا مشخص است ماموریت Stranger را پیدا خواهید کرد. (در نیمه شب) وقتی به محل رفتید، وارد کوچه شوید. مردی کنار ماشینی ایستاده وقتی نزدیکش شوید دمو شروع می‌شود. بعد از صحبت‌های مرد یک ماشین سریع پیدا کنید و به محل مسابقه که با علامت زرد مشخص شده است بروید. در محل مشخص شده بایستید تا مسابقه شروع شود. هدف گذر از محل‌های مختلف و زودتر رسیدن از همه و اول شدن است.  باید سریع بروید ولی در مواقع خطر و پیچ از Caps Lock و قدرتی فرانکلین استفاده کنید. سعی کنید کمتر از 5 برخورد داشته باشید و تصادف ایجاد نکنید. سریع و دقیق بروید (زیر دو دقیقه و ۵۰ در کل و زیر ۱ دقیقه و ۲۰ برای یک دور) و در مواقع لازم ترمز کنید تا پیروز شوید و مدال طلایی را نیز بدست بیاورید.

بعد از این می‌توانید در شب‌ها در مسابقات خیابانی دیگر نیز شرکت کنید. 500 تا ورودی باید بدهید اما با اول شدن پولتان چند برابر می‌شود. در ابتدا دو مسابقه با علامت Street Race در بازی مشخص می‌شوند که بعد از این مرحله هر دو را بروید و پیروز شوید. (اگر کنارشان تیک دارد یعنی قبلا آن را پیروز شده‌اید با این حال باز می‌توانید برای بدست آوردن پول آن مسابقه‌ها را دوباره بروید.)

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است