سری مراحل شخصیت Abigail Mathers بازی GTA V

راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی شخصیت Abigail Mathers

در این سری مراحل که باید با مایکل انجام دهید با شخصیت Abigail Mathers آشنا می‌شوید. او مایکل را مأمور می‌کند تا 30 قطعه گم شده زیردریایی همسرش را پیدا کند.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Death at Sea

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو را بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: مرحله Blitz Play را به طور کامل انجام دهید. (مراحل سی و سه تا سی و نه)

ماموریت فرعی Death at Sea

بعد از اینکه مرحله Blitz Play را کامل کردید حال باید، با شخصیت مایکل به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید و با قیمت 250 هزار دلار Sonar Collections Docks را خریداری کنید. بعد از خرید این محل به یک زیردریایی نیز دسترسی پیدا می‌کنید. (این زیردریایی وسایل غواصی را نیز به شما می‌دهد) بعد از چند وقت یک علامت سوال آبی در نزدیکی این محل ظاهر می‌شود به سمت آن بروید و با Abigail Mathers که روی اسکله است صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها باید محل 30 قطعه گم شده زیردریایی را پیدا کنید. دایره سبز اول نزدیکی محل مشخص است. وقتی در هر دایره هستید محل قطعات به شکل چشمک زن در زیرآب مشخص می‌شود فقط کافی است به سمت قطعات شیرجه بزنید و آنها را بردارید. هر دایره شامل چند قطعه می‌شود (تا وقتی دایره سبز محو نشده یعنی قطعات آن بخش را کامل برنداشتید) و بعد باید به سراغ دایره سبز بعدی درون آب بروید تا تمام ۳۰ قطعه را پیدا کنید. با قایق به سمت این بخش‌ها بروید. اول کمی محیط را نگاه کنید ممکن است در برخی مکان‌ها کوسه کمین کرده باشد اول کوسه‌ها را بکشید و بعد داخل آب شوید و به دنبال قطعات بگردید. (این قطعات در سراسر نقشه هستند و بازی خودش محل آنها را مشخص می‌کند پس نگران پیدا کردن آنها نباشید.)

ماموریت فرعی What Lies Beneath

بعد از اینکه تمام ۳۰ قطعه را از سراسر نقشه پیدا کردید این ماموریت با علامت ?A روی نقشه و محلی که Sonar Collections Docks را خریدید ظاهر می‌شود به آنجا بروید و با Abigail Mathers صحبت کنید. بعد از پایان این ماموریت می‌توانید زن را که در حال رفتن است بکشید یا به حال خود بگذارید!

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است