راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Franklin and Lamar

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Franklin and Lamar

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Franklin and Lamar بازی GTA 5
(این مرحله علامتی روی نقشه ندارد.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. نه حتی یک خراش: نباید به هیچ عنوان به ماشینِ سرقتی آسیبی وارد کنید. با هیچ چیزی تصادف و تماس برقرار نکنید. از مهارت Franklin در موقع پیچ‌ها و مواقع ضروری استفاده کنید تا آسیبی نبینید. 2. راننده متمرکز: به مدت هفت ثانیه از مهارت Franklin در طول مرحله استفاده کنید. 3. پیروز: در مسابقه با Lamar پیروز شوید. 4. ما برای صلح آمدیم: در حین رانندگی از سر صحنه فیلم، باید از برخورد با بازیگرانی که لباس فضایی‌ها را پوشانده‌اند، اجتناب کنید.)

ماموریت Franklin and Lamar بازی GTA 5

در ابتدای مرحله کنترل Franklin را در دست دارید. با V می‌توانید دوربین را تغییر دهید و حتی بازی را به صورت اول شخص پیش ببرید. به دنبال Lamar بروید. باید یکی از ماشین‌ها را انتخاب کنید. تفاوتی در قدرت هیچ یک از ماشین‌ها وجود ندارد. پس هرکدام را دوست داشتید انتخاب کنید. از همان ابتدای رانندگی حواستان باشد نباید حتی کوچکترین تصادف یا برخوردی در این مرحله داشته باشیم و گرنه بخش اول طلایی کردن مرحله را از دست خواهید داد. با فشار F سوار یکی از ماشین‌ها شوید و به سمت مقصد حرکت کنید.

برای بدست آوردن مدال طلایی باید زودتر از Lamar به مقصد برسید. مشکل اینجاست که سری اول انجام مرحله شما با مسیر آشنا نیستید و محل دقیق مقصد مشخص نیست پس مجبورید به دنبال او بروید. در طول مسیر با فشار Caps Lock از مهارت Franklin  استفاده کنید. به مدت هفت ثانیه از مهارتش استفاده کنید تا بخش دوم طلایی مرحله تکمیل شود. همینطور به دنبال Lamar مسیر را بروید از مهارت فرانک استفاده کنید و به هیچ کجا برخورد نکنید. وقتی از چهارراه‌ها و چراغ قرمز عبور می‌کنید مراقب باشید به چیزی برخورد نکنید.

ماموریت Franklin and Lamar بازی GTA 5

Lamar وارد استودیو فیلم‌سازی می‌شود، در اینجا به کسی برخورد نکنید تا بخش چهارم مرحله را از دست ندهید. کمی آرام بروید تا بازیگرانی که لباس فضایی پوشیدند بگذرند و بعد مسیر را به دنبال Lamar ادامه دهید.

جلوتر در پارکینگ اول مراقب ماشینی که دنده عقب می‌آید باشید تا به آن برخورد نکنید. بعد از عبور از پارکینگ اول به سمت دیگر خیابان می‌روید. اینجا بهترین  موقعیت است که از Lamar جلو بزنید و مسیر مستقیم را بروید و از دو پارکینگ دیگر گذر کنید و در آخر از در بگذرید و زودتر از او به آنجا برسید تا پیروز این بخش شوید. (از تمام قدرتی خود در این قسمت استفاده کنید تا پیروز شوید.)

حال پلیس‌ها به دنبال شما افتادند باید از دست پلیس فرار کنید ولی نباید به هیچ کجا برخوردی داشته باشید. فرار از دست پلیس راحت است فقط کمی فاصله خود را با پلیس اول زیاد کنید بعد وارد کوچه پس کوچه‌ها شوید تا وقتی که پلیسی دنبال شما نبود، ستاره‌های بالا راست ابتدا چشمک زن می‌شود و بعد از بین می‌رود. بعد از اینکه پلیس دست از سرتان برداشت به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه بروید تا وارد دمو شوید. بعد از دمو سوار ماشینی که در نقشه مشخص است شوید و به سمت محل زرد مشخص شده حرکت کنید. وقتی به مقصد رسیدید ماشین را داخل پارکینگ بگذارید و با F خارج شوید و دمو را ببینید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی GTA 5 

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است