سری ماموریت Maude بازی GTA 5 و محل تمام اهداف

سری ماموریت Maude بازی GTA 5 و محل تمام اهداف

با ترور با شخصیتی به نام Maude ملاقات می‌کنید. او در طول روزهای بعد با فرستادن ایمیل‌هایی محل هدف‌هایی که باید بکشید (یا زنده دستگیر کنید) را برایتان می‌فرستد… دقت کنید اگر هدف‌ها را زنده به Maude تحویل دهید اچیومنت بدست می‌آورید و البته به ازای هر هدف ۱۰ هزار دلار پول بازی بدست می‌آورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

سری ماموریت Maude بازی GTA 5

با ترور به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا با زن ملاقات کنید. او بعدا با شما تماس خواهد گرفت.

هدف اول: Ralph Ostrowski

هدف اول: Ralph Ostrowski

بعد از گذشت مدت زمانی Maude به شما پیام می‌دهد. هدف اول را در محلی که در نقشه بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. حتما تفنگ نشانه‌دار همراه داشته باشید.

هدف اول: Ralph Ostrowski

به پایین محیط با تفنگ نشانه بروید و مردی که در بین دو ماشین قرار دارد را بکشید تا این بخش به پایان برسد. راه دیگر اینکه با ماشین به مرد نزدیک شوید و او را تعقیب کنید و زنده گیر بیندازید (چند ضربه بزنید تا مجاب شود که دنبالتان بیاید.) و بعد او را به پیش Maude ببرید تا پول بیشتر و کامل مرحله را بدست بیاورید.

هدف دوم: Larry Tupper

هدف دوم: Larry Tupper

چند روز بازی صبر کنید تا باز Maude به شما پیام بدهد. اینبار به محلی که در نقشه بالا مشخص شده است بروید، در آنجا گروهی به شما حمله می‌کنند. می‌توانید همه را بکشید، وقتی اولین یا دومین نفر را بکشید آنها پا به فرار می‌گذارند پس می‌توانید آنها تعقیب کنید و بکشید تا هدف اصلی را از پا در بیاورید. (با دایره آبی مشخص است) اگر پول بیشتری می‌خواهید می‌توانید هدف را زنده دستگیر کنید، برای اینکار اول او را بترسانید تا فرار کند بعد او را تعقیب کنید و چند ضربه به او بزنید تا مجاب شود که دنبالتان بیاید و بعد او را با خود به پیش Maude ببرید تا پول بیشتری بدست بیاورید.

هدف سوم: Glenn Scoville

هدف سوم: Glenn Scoville

چند روز بعد Maude هدف بعدی را برایتان می‌فرستد که در بالای کوه Chiliad قرار دارد از Cable Car برای بالا رفتن از کوه استفاده کنید. (یا با موتور به بالا بروید) در روی نوک کوه کمی بگردید دو مرد را می‌بینید. وقتی یکی از مردها که هدف است شما را می‌بیند از کوه با چتر پایین می‌پرد. یک چتر نجات پشت دو مرد قرار دارد آن را بردارید. (اگر چتر ندارید) و از کوه به پایین بپرید و چتر را بلافاصله باز کنید و تا پایین کوه به تعقیب مرد بپردازید. بعد در پایین کوه نیز پیاده به دنبال مرد بروید. نزدیکش که شدید چند ضربه بزنید تا تسلیم‌تان شود. بعد سوار ماشینی شوید و مرد را به پیش Maude ببرید تا مرحله تمام شود.

هدف چهارم: Curtis Weaver

هدف چهارم: Curtis Weaver

بعد از چند روز بازی Maude به شما ایمیل هدف دیگر را می‌فرستد. این هدف را در محلی که در نقشه بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. باید وارد کمپی شوید که در زیر پل و کنار اتوبان قرار دارد. ناگهان پیرمرد که کلاه عجیبی دارد به سمتتان شلیک می‌کند. در گوشه‌ای پناه بگیرید و بعد او را یا می‌توانید او را بکشید یا در تعقیب به او ضربه بزنید تا تسلیم شود و به دنبالتان بیاید و او را سوار ماشین یا موتوری کنید و به پیش Maude ببرید تا این سری ماموریت به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است