سری مراحل سرقت از ساختمان FIB بازی GTA 5

سری مراحل سرقت از ساختمان FIB بازی GTA 5

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

نکته: بهتر است قبل از شروع این مرحله بازی را سیو کنید چراکه در انتهای مرحله Architect’s Plans باید نقشه و مسیر سرقت از ساختمان FIB را انتخاب کنید.

ماموریت Architect’s Plans

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Quick Getaway: بعد از بدست آوردن نقشه‌ها باید در عرض ۴۵ ثانیه محل را ترک کنید.)

درست بعد از ماموریت Reuniting the Family کاراکتر فرانکلین را انتخاب کنید تا بلافاصله در نزدیکی ساختمانی کنترل او را بدست بگیرید و این مرحله آغاز شود. یک مرد با علامت آبی کمی جلوتر مشحص است باید او را بزنید و کیفی که حمل می‌کند را بدزدید. پیشنهاد ما این است که بلافاصله به سمت او بروید و همان جا او را زمین بزنید و کیف را دزدید و به سرعت سوار ماشینتان شوید. (اینکار را کمتر از ۴۵ ثانیه انجام دهید تا مدال طلایی را بدست بیاورید) در ابتدا پلیس‌ها را دست به سر کنید و بعد به سمت مقصد مشخص شده بروید. در آنجا داخل ساختمان شوید تا روش حمله به ساختمان FIB را مشخص کنید. در نقشه A باید بوسیله افراد آتش‌نشانی (Fire Crew) داخل ساختمان شوید و در نقشه B باید از طریق سقف داخل ساختمان شوید. در این راهنمایی هر دو مسیر را می‌رویم.

سری مراحل سرقت از ساختمان FIB بازی GTA 5

اگر نقشه A را بروید باید دو Gunman انتخاب کنید. اگر Hugh Welsh یا Daryl Johns یا Norm Richards را انتخاب کنید در این مرحله کشته می‌شوند! اگر نقشه B را بروید باید یک Hacker که بهترینشان Paige Harris است، اگر Rickie Lukens یا Christian Feltz را در مرحله The Jewel Store Job انتخاب کرده باشید با تجربه‌تر هستند و کمتر اشتباه می‌کنند در غیر این صورت در بخش هک به مشکل بر‌میخورید. همینطور در نقشه B باید یک Gunman انتخاب کنید که Gustavo Mota و Packie McReary در این مرحله مفید هستند و کمکتان می‌کنند و اگر Norm Richards، Hugh Welsh یا Daryl Johns را انتخاب کنید بسیار تیراندازی بدی دارند و ممکن است شما را به دردسر بیاندازند. برای راننده هم اگر Taliana Martinez دارید حتما او را انتخاب کنید اگر ندارید Eddie Toh بهترین گزینه است. (با اینکه سهم زیادی از شما میگیرد.)

بعد انتخاب نقشه و همین افراد مورد نیاز برای این سرقت مرحله به پایان می‌رسد.

ماموریت Fire Truck و Getaway Vehicle

اگر بخواهید نقشه A را بروید این دو را باید انجام دهید. برای انجام Getaway Vehicle یک ماشین خوب و چهار دره را در محل مناسبی قرار دهید و آن را در نزدیکی منطقه مرکزی Pillbox Hill پارک کنید و با تلفن زدن به فرانکلین یا لستر و انتخاب Mark Getaway Vehicle محل ماشین را برای آنها مشخص کنید.

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.What is your Emergency: با تماس با مرکز آتش نشانی ماشین را بدست بیاورید. 2. Not a Scratch: به ماشین آتش نشانی هیچ آسیبی وارد نکنید.)

در مرحله Fire Truck باید یک ماشین آتش نشانی بدزدید. برای اینکه به سرعت ماشین آتش نشانی را بدست بیاورید تلفن‌تان را باز کنید و شماره ۹۱۱ را بگیرید یا Emergency Services را انتخاب کنید. بعد از چند ثانیه ماشین آتش نشانی در نزدیکی شما وارد می‌شود. بلافاصله ماشین را بدزدید ولی اول در یک کوچه فرعی و خلوت پارک کنید و سعی کنید پلیس‌ها را دست به سر کنید بعد سوار ماشین شوید و بدون اینکه به آن آسیبی وارد کنید به آهستگی آن را به سمت محل مشخص شده در نقشه ببرید و زیر پل پارک کنید تا ماموریت به پایان برسد.

ماموریت The Bureau Raid (Fire Crew) (نقشه A)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: مرحله را در ۱۸ دقیقه به پایان برسانید. 2. Out of Breath: هنگام خروج از آسمان خراش FIB، حداقل باید 40 واحد اکسیژن اضافی داشته باشید. 3. You Missed a Spot: تمام وظایف سرایدار را در عرض ۳ دقیقه انجام دهید. 4. Abseiler : باید در عرض ۴۰ ثانیه طول مسیر چاه آسانسور را با تناب پایین بروید.)

ماموریت The Bureau Raid (Fire Crew) (نقشه A)

به علامت H در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. سریع دمو را رد کنید و به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید و سریع وارد ساختمان شوید و به سمت آسانسور رفته و از آن بالا بروید. در بالا از داخل اتاق تی و سطل را بردارید و سریع وارد اتاق بعدی شوید. در اتاق بعدی دو محل کثیف روی زمین وجود دارد. اول تی را داخل سطل آب کنید و روی زمین بکشید، برای محل کثیف بعدی نیز همین کار را بکنید اول تی را داخل آب کنید تا تمیز شود و بعد روی زمین و محل کثیف بکشید. در اینجا باید سریع باشید چراکه باید تمام محل‌های کثیف درون دفتر را در عرض ۳ دقیقه تمیز کنید. دو محل برای تمیز کردن در اتاق اول (بعد داخل کمد بمب را جاساز کنید)، دو محل در اتاق دوم که با علامت زرد مشخص شده و دو محل نیز در اتاق سوم برای تمیز کردن خواهید یافت. بعد از تمیز کردن هر سه نقطه در کمتر از سه دقیقه وارد محل زرد رنگ بعدی که دستشویی است شوید تا بمب بعدی را جاسازی کنید. بعد سطل و تی را بردارید داخل اتاق مشخص شده قرار دهید، سوار آسانسور شده و از ساختمان خارج شوید و در محل زرد رنگ قرار بگیرید تا با فرانکلین تماس بگیرید. با فرانکلین ماشین را به سمت محلی که مایکل قرار دارد ببرید.

دمو را رد کنید، حال باید به سمت محل زرد رنگ بروید. در محل از ماشین پیاده شده و داخل ساختمان FIB شوید. سوار آسانسور شوید و به بالا بروید. در بالا به سمت محل زرد رنگ به همراه سه نفر دیگر حرکت کنید و از پله‌ها بالا بروید. در اینجا سرعت بسیار مهم است چراکه باید در کمتر از ۱۸ دقیقه مرحله را به پایان برسانید و این ماموریت کمی طولانی است. وقتی به طبقه مورد نظر رسیدید وارد شوید و تا انتهای طبقه پیش بروید و با منفجر کردن در اتاق سرور، وارد شوید و در داخل اتاق Drive را بردارید و به بیرون بیایید. بعد از این به دنبال سه نفر دیگر حرکت کنید. اگر دمویی آغاز شد سریع آنها را رد کنید و همینطور به دنبال افراد بدوید. فقط زیاد نزدیک آتش و دود نشوید چراکه در این مرحله به ۴۰ واحد اکسیژن احتیاج دارید. اکسیژن به رنگ قرمز در گوشه سمت پایین مشخص است،۴۰ واحد یعنی از نصف کمی کمتر، نباید بیشتر از این اکسیژن از دست بدهید و گرنه بخش دوم مدال طلایی را از دست می‌دهید. 

ماموریت The Bureau Raid (Fire Crew) (نقشه A)

کمی جلوتر فرانکلین سقوط می‌کند و در اینجا دشمنان نیز در طول مسیر مزاحمتان می‌شوند. دشمنان را به سرعت بکشید و به سمت خارج از آتش مسیر مستقیم را پیش ببرید. باید اینجا سریع باشید تا اکسیژن زیادی هدر ندهید. در طول مسیر دشمنان را بکشید و خود را به طبقه پایینی و دیگر افراد گروه برسانید. از محل بالا بروید و همراهان خود را دنبال کنید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به چاله آسانسور برسید. با تناب باید به سمت پایین آسانسور لیز بخورید. باید تمام طول مسیر آسانسور را با تناب در عرض ۴۰ ثانیه طی کنید تا بخش چهارم مدال طلایی را بدست بیاورید. در پایین از ساختمان خارج شوید و سوار ماشین آتش نشانی شده و به سمت Getaway Vehicleی که قبلا تعیین کردید بروید. در آنجا ابتدا ماشین آتش نشانی را منفجر کنید. (مراقب همراهان خود باشید) بعد سوار ماشین Getaway شوید و خود را به محل زرد برسانید تا دمو آغاز شود و مرحله به پایان برسد.

ماموریت The Bureau Raid (Roof Entry) (نقشه B)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.No Innocents: نباید افراد غیر نظامی را در حین فرار از ساختمان بکشید. 2. دقت: باید هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 3. Perfect Drop: باید در دایره زرد رنگ روی پشت بام فرود بیایید. 4. هکر: باید در عرض ۴۵ ثانیه سیستم امنیتی اتاق سرور را هک کنید. 5. زمان: باید مرحله را در کمتر از ۱۹ دقیقه به پایان برسانید.)

ماموریت The Bureau Raid (Roof Entry) (نقشه B)

به علامت H در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. سریع دمو را رد کنید چراکه مرحله زمانی است. بعد از دمو سریع سوار ماشین شوید و صبر کنید فرانکلین نیز سوار شود و به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید. سریع در محل دمو را رد کنید و سوار هلکوپتر شوید. با هلکوپتر به سمت علامت زرد رنگ حرکت کنید. در آنجا باید به بالای آسمان پرواز کنید. همینطور بالا و بالا بروید تا دمو آغاز شود. دمو را رد کنید و Space را بزنید تا از هکوپتر پایین بپرید و کمی بعد چتر نجات را باز کنید. در اینجا باید بسیار مراقب باشید چراکه باید در بالای ساختمان FIB که با علامت زرد مشخص شده فرود بیایید. همینطور برای بدست آوردن بخش سوم مدال طلایی باید دقیقا در محل زرد مشخص شده فرود بیایید. با شیفت به آرامی پایین بیایید و دقیقا در محل زرد رنگ بالای ساختمان فرود بیایید.

ماموریت The Bureau Raid (Roof Entry) (نقشه B)

دموی بعدی را رد کنید و به سرعت به سمت اتاق سرور که با علامت زرد مشخص شده شوید. یک بمب روی در بگذارید و آن را منجفر کنید و داخل اتاق شوید. دمو را رد کنید و سریع وارد My Computer شوید و drive J را انتخاب و برنامه HackConnect.exe که با رنگ قرمز مشخص شده را انتخاب کنید. در اینجا باید به سرعت عدد قرمز بالای صفحه که کاملا تصادفی است را در داخل اعداد پایین پیدا کنید. در اینجا اگر هکر بهتری را انتخاب کرده باشید سریع‌تر می‌توانید عدد را پیدا کنید. بعد از انتخاب عدد سریع باز وارد drive J شده و اینبار BruteForce.exe را انتخاب کنید. در اینجا وقتی حرف قرمز در وسط بود دکمه را بزنید و سریع حروف قرمز را انتخاب کنید. بعد از این برای بار آخر Down&Out.exe را انتخاب کنید تا هک کامل شود. باید دو مینی گیم را در کمتر از ۴۵ ثانیه انجام دهید تا بخش چهارم مدال طلایی را بدست بیاورید.

ماموریت The Bureau Raid (Roof Entry) (نقشه B)

تا کامل شدن پروسه برداشت فایل‌ها باید دشمنانی که ظاهر می‌شوند را بکشید. در این مرحله دقت تیراندازیتان باید هفتاد باشد پس با مایکل تیراندازی کنید از قدرتی‌اش استفاده کنید و فقط وقتی که کاملا مطمئن هستید به هدف برخورد می‌کند تیراندازی کنید. همینطور دشمنان را بکشید، مراقب باشید برخی از دشمنان در پشت بام برایتان کمین کرده‌اند پس باید آنها را بکشید و صبر کنید درایو به طور کامل منتقل شود. کمی جلوتر دمویی که در آن هکوپتر سقوط می‌کند را رد کنید. کمی بعد انتقال کامل می‌شود، سریع دمو را رد کنید و به همراه دیگر افراد گروه به سمت محل زرد رنگ و بیرون از ساختمان حرکت کنید. در طول مسیر دشمنانی که با دایره قرمز مشخص شده‌اند را بکشید و پیش بروید. مراقب دقت تیراندازی باشید، همینطور در طول مسیر یک سری افراد بیگناه و غیر نظامی حضور دارند دقت کنید نباید آنها را بکشید و در صورتی که با آنها مواجه شدید کاری به کارشان نداشته باشید! (مانند فردی که در عکس بالا مشخص است!)

همینطور مسیر را به سمت جلو بروید و دشمنان را بکشید و مراقب دقت تیراندازی خود نیز باشید. باید در اینجا هم سریع باشید و هم دقیق تا بتوانید مدال طلایی را بدست بیاورید. به محلی در ساختمان می‌رسید که باید با تناب به سمت پایین لیز بخورید. سریع به سمت پایین ساختمان لیز بخورید، در پایین با شلیک به خلبان هلکوپتر آن را منهدم کنید و تا دایره زرد بروید و دوباره به سمت پایین ساختمان بروید. در پایین دشمنان را بکشید و وارد ماشین شوید و از محل دور شوید و خود را به محل زرد رنگ برسانید تا ماموریت به پایان برسد. اگر Taliana Martinez را به عنوان راننده انتخاب کرده باشید او با آمبولانسی منتظر شماست و به سرعت می‌توانید از محل دور شوید و مرحله را به پایان برسانید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است