سری مراحل Rampage بازی GTA 5

سری مراحل Rampage بازی GTA 5

در این سری مراحل عصبانی شدن ترور در موارد مختلف را می‌بینید. بیشترین دلیل عصبانیت ترور توهین به مادرش، مسخره کردن لهجه‌اش یا کانادایی خواندن او است! وقتی این اتفاقات می‌افتد ترور شروع به قتل‌عام محله می‌کند!

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

مرحله: Rampage : Rednecks

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: (مرحله هجده: Trevor Philips Industries) مراحل بعدی نیز بعدا در نقشه ظاهر خواهند شد.

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: – ۴۵ نفر را بکشید – ۳ هدشات انجام دهید  – ۲ ماشین را تخریب کنید.)

مرحله: Rampage : Rednecks

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. در اینجا ترور با گروهی درگیر می‌شود و شروع به کشتن آنها می‌کند. بسیار سریع باید دشمنان را بکشید و به آنها رحم نکنید. از نارنجک برای از بین بردن دو ماشین استفاده کنید و سعی کنید در طول کشتن دشمنان به سر سه دشمن شلیک کنید. باید ۴۵ نفر را بکشید درحالی که تنها ۲ دقیقه زمان دارید. پس وقتی ماشینی دیدید سریع از نارنجک استفاده کنید و بعد بلافاصله اسلحه را انتخاب کنید و شروع به کشتن دشمنان کنید. مراقب دشمنانی که از پشت بام به شما شلیک می‌کنند نیز باشید. در مینی مپ محل دشمنان مشخص هستند پس نیم نگاهی به آن داشته باشید و سریع به سمت دشمنان بروید و کارشان را بسازید. همینطور در محیط به مخزن‌های قرمز شلیک کنید تا دشمنان به صورت گروهی کشته شوند. 

مرحله: Rampage: Vagos

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: – ۴۵ نفر را بکشید – ۶ هدشات انجام دهید  – ۲ ماشین را تخریب کنید.)

مرحله: Rampage: Vagos

با ترور به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا Rampage دیگری را آغاز کنید. در اینجا باید ۴۵ نفر را بکشید و ۶ هدشات انجام دهید. دقت کنید با نارنجک دو ماشین را نیز باید منفجر کنید. برای اینکه کمتر زمان هدر بدهید بلافاصله وقتی ماشینی از دور دیدید به سمتش نارنجک پرت کنید و بعد به سمت دشمنان رفته و آنها را بکشید. در این مرحله نیز دو دقیقه زمان دارید.

مرحله: Rampage: Ballas

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: – ۵۰ نفر را بکشید – ۶ هدشات انجام دهید  – ۲ ماشین را تخریب کنید.)

مرحله: Rampage: Ballas

با ترور به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا Rampage دیگری را آغاز کنید. این محله قدیمی Ballasهاست که در سن آندریس نیز با آنها زیاد سر و کار داشتیم. حال باید با ترور حساب Ballasها را برسیم. از نارنجک برای از بین بردن سریع ماشین‌ها استفاده کنید و به سرعت دشمنانی که در کوچه و یا بالای ساختمانها هستند را بکشید تا افراد بیشتری ظاهر شوند. باید ۵۰ نفر را بکشید و در این بین باید ۶ هدشات نیز انجام دهید و ۲ ماشین را نیز تخریب کنید تا مدال طلایی را بدست بیاورید.

مرحله: Rampage: Military

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: – ۴۵ نفر را بکشید – ۶ هدشات انجام دهید  – ۲ تانک را تخریب کنید.)

مرحله: Rampage: Military

مرحله: Rampage: Military

با ترور به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا Rampage دیگری را آغاز کنید. در اینجا ترور با گروهی از نظامیان درگیر می‌شود! باید ۴۵ نفر را بکشید، ۶ هدشات انجام دهید و دو تانک را تخریب کنید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. دقت کنید اگر به ماشین‌های نفربر که پر از سرباز است شلیک کنید تعداد زیادی دشمن را همزمان می‌کشید! ابتدا ۶ دشمن را هدشات کنید، بعد بیشتر از بمب افکن استفاده کنید تا دشمنان را گروهی بکشید. وقتی سر و کله تانک پیدا شد پشت دیواری که در محل وجود دارد مخفی شوید (تا سریع کشته نشوید) و به موقع به سمت تانک‌ها چند بمب پرت کنید تا نابود شوند. برای مدال طلایی نابود کردن دو تانک ضروری است.

مرحله: Rampage: Hipsters

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: – ۳۰ نفر را بکشید – ۱۰ هدشات انجام دهید  – ۲ ماشین را تخریب کنید.)

مرحله: Rampage: Hipsters

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا Rampage آخر را انجام دهید. ترور شروع به کشتن هیپسترها می‌کند. باید ۳۰ نفر را بکشید و در این بین ۱۰ هدشات نیز انجام دهید، پس در این مرحله با دقت بیشتری تیراندازی کنید. ماشین‌ها را نیز مثل همیشه با نارنجک تخریب کنید. دشمنان از هر سمتی به سمتتان هجوم می‌آورند از مینی مپ برای شناسایی و کشتن آنها بهره بگیرید تا مدال طلایی را بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است