راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Legal Trouble

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Legal Trouble

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Legal Trouble
(این مرحله با علامت S در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: در عرض ۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید. 2. Floor It: در هنگام تعقیب مولی به حداکثر سرعت برسید. 3.Clean Escape: باید در عرض ۲ دقیقه از دست پلیس فرار کنید. 4. News Hound:‌ تعقیب و گریز را از طریق دوربین شبکه خبری Weazel News به مدت ۱۵ ثانیه دنبال کنید.)

با مایکل به علامت S در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. این مرحله زمانی است پس به سرعت تمام دموها را رد کنید. بعد از رد کردن دمو، به سرعت سوار ماشین شوید و به سمت علامت زرد رنگ بروید. وقتی نزدیک علامت زرد بودید ماشین قرمز مولی که پلیس‌ها در حال تعقیب آن هستند و با رنگ آبی در نقشه مشخص شده را پیدا خواهید کرد. به تعقیب ماشین قرمز بپردازید کمی جلوتر شما از زاویه دید دوربین شبکه خبری این تعقیب و گریز را می‌بینید سعی کنید ۱۵ ثانیه از طریق دوربین شبکه خبری این تعقیب را دنبال کنید تا بخش چهارم مدال طلایی را بدست بیاورید. بعد به دوربین ماشین برگردید و به تعقیب ماشین قرمز ادامه دهید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Legal Trouble

مولی وارد فرودگاه می‌شود، هدف اینجا متوقف کردن او نیست فقط ماشین قرمز را دنبال کنید و عقب نمانید، در همین مسیر سعی کنید سرعت ماشین‌تان را به حداکثر برسانید تا بخش دوم مدال طلایی را بدست بیاورید. همینطور ماشین را تعقیب کنید تا او در محلی پارک کند و وارد ساختمان شود، بلافاصله از ماشین پیاده شده و به داخل ساختمان و محلی که مولی در آنجاست بروید. کمی جلوتر قبل از اینکه او را گیر بیندازید او داخل موتور هواپیما می‌افتد و کشته می‌شود! سریع کیف را بردارید و به سرعت به سمت خارج فرودگاه بروید. از اینجا تا وقتی که پلیس‌ها را دست بسر کنید فقط دو دقیقه وقت دارید پس به نقشه نگاه کنید و برخلاف محلی که پلیس‌ها هستند بروید و یا یک محل برای رنگ زدن ماشین‌تان پیدا کنید و پلیس‌ها را کمتر از دو دقیقه دست به سر کنید تا ماموریت تمام شود و مدال طلایی را نیز بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است