راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی Epsilon Program (چگونه در GTA V پولدار شوید!)

راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی Epsilon Program

در این سری ماموریت که فقط باید با مایکل آن را کامل کنید، مایکل خود را درگیر یک فرقه عجیب می‌کند و پول بسیار خوبی (یکی از راه‌ها دو میلیون و راه اصلی میلیون‌ها) از این راه بدست می‌آورد!

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Seeking the Truth

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو را بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: مرحله پنج: ماموریت Complications

ماموریت فرعی Seeking the Truth

گوشی خود را باز کنید و به بخش Internet بروید و در آنجا در جستجوگر کلمه Epsilon را سرچ کنید و وارد سایت epsilonprogram.com شوید. درون سایت روی گزینه Evaluate Your Identity کلیک کنید و هر گزینه‌ای که دوست دارید انتخاب کنید! انتخاب گزینه‌ها هیچ تاثیری ندارد و هر گزینه‌ای که دوست داشتید انتخاب کنید. بعد از پایان انتخاب‌ها Get Result را بزنید و نتیجه آزمون را نگاه کنید!

ماموریت فرعی Seeking the Truth

بعد از چند وقت به محل مشخص شده در نقشه بالا و به پیش علامت سوال بروید. در آنجا یک ماشین قرمز می‌بینید، پیاده شده و خود را به ماشین قرمز برسانید تا دمو آغاز شود. در دمو می‌بینید که دو نفر مایکل را کتک می‌زنند و او را بدون لباس در بیرون از شهر ول می‌کنند!

ماموریت فرعی Accepting the Truth

ماموریت فرعی Accepting the Truth

بعد از انجام ماموریت قبلی، گوشی خود را باز کنید و به بخش Internet بروید و در آنجا در جستجوگر کلمه Epsilon را سرچ کنید و وارد سایت epsilonprogram.com شوید. در پایین صفحه روی گزینه Make a Donation کلیک کنید و 500 دلار اهدا کنید. بعد از چند وقت علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth روی نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید و دمو را مشاهده کنید تا این ماموریت نیز به پایان برسد!

ماموریت فرعی Assuming the Truth

ماموریت فرعی Assuming the Truth

باز وارد سایت epsilonprogram.com شوید و ۵۰۰۰ دلار دیگر به آنها اهدا کنید. بعد از چند وقت علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth روی نقشه ظاهر می‌شود. به محل بروید و با زنی که روی زمین نشسته صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها از محل دور شوید. یک پیام برای شما ارسال می‌شود و از شما درخواست می‌شود پنج ماشین که عکس‌هایش در پیام مشخص است را برای آنها پیدا کرده و بدزدید.

ماموریت فرعی Assuming the Truth

ماشین اول: ماشین اول در منطقه Vinewood Hills در محلی که در عکس بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن ماشین آن را به علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth ببرید و در پارکینگ خانه قرار دهید.

ماموریت فرعی Assuming the Truth

ماشین دوم: ماشین دوم در منطقه Vinewood Hills در محلی که در عکس بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن ماشین آن را به علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth ببرید و در پارکینگ خانه قرار دهید.

ماموریت فرعی Assuming the Truth

ماشین سوم: ماشین سوم در منطقه Rockford Hills در محلی که در عکس بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن ماشین آن را به علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth ببرید و در پارکینگ خانه قرار دهید.

ماموریت فرعی Assuming the Truth

ماشین چهارم: ماشین چهارم در منطقه Hawick در محلی که در عکس بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن ماشین آن را به علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth ببرید و در پارکینگ خانه قرار دهید.

ماموریت فرعی Assuming the Truth

ماشین پنجم: ماشین پنجم در منطقه Gwc and Golfing Society در محلی که در عکس بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن ماشین آن را به علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth ببرید و در پارکینگ خانه قرار دهید.

ماموریت فرعی Chasing the Truth

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Use the Force: بدون استفاده از دستگاه اشیاء فضایی را پیدا کنید.)

ماموریت فرعی Chasing the Truth

بعد از اینکه هر پنج ماشین را تحویل دادید علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth جدیدی روی نقشه ظاهر می‌شود. به سمت آن بروید و به پیش زن و مرد که پشت بوته‌ای مخفی شده‌اند بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو دستگاه عجیبی در دست دارید و باید یک شیء فضایی را پیدا کنید. با کلیک راست می‌توانید دستگاه را فعال کنید و بچرخید فقط در مسیر درست هستید دستگاه تکان می‌خورد صدایی از خود خارج می‌کند همینطور به سمت جلو بروید و در طول راه برای اینکه بفهمید مسیر درست را می‌روید دستگاه را در دست بگیرید. در مسیر درست دستگاه بوق می‌زند و بیشتر تکان می‌خورد. در آخر به یک تلوزیون کوچک قدیمی می‌رسید و دمو آغاز می‌شود.

بعد از دمو باید به دنبال وسیله جدیدی بگردید، باز بچرخید وقتی دستگاه تکان خورد و آبی شد به همان سمت بروید. همینطور در مسیر درست جلو بروید تا به قطعه‌ای در کنار درختی برسید. باز با دستگاه مسیر جدید را پیدا کنید و به همان سمت به سرعت حرکت کنید تا در آخر به یک لنگه کفش برسید و دمو آغاز شود! حال که محل دقیق اشیاء فضایی را یاد گرفتید می‌توانید این مرحله را از طریقه منو دوباره بروید و اینبار بدون استفاده از دستگاه اشیاء را پیدا کنید تا مدال طلایی بدست بیاورید.

ماموریت فرعی Bearing the Truth

ماموریت فرعی Bearing the Truth

باز وارد سایت epsilonprogram.com شوید و دوبار ۵۰۰۰ دلار به آنها اهدا کنید. (در کل ۱۰۰۰۰ دلار) با اینکار چند وقت بعد علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth روی نقشه ظاهر می‌شود. به سمت علامت بروید و با زن که روی دیوار چیزی می‌نویسد صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها، باز به سایت epsilonprogram.com بروید. در این سایت یک بنر می‌بینید که مردی لباس آبی به تن دارد. روی بنر کلیک کنید و در آنجا با ۲۵۰۰۰ دلار لباس فرقه را خریداری کنید. در خانه و کمد لباس می‌توانید لباس‌تان را عوض کنید و لباس Epsilon Robes را بپوشید. ده روز بازی باید این لباس به طور مستمر تن‌تان باشد! (۴۰ بار بخوابید تا ۱۰ روز بگذرد!) بعد از ۱۰ روز Cris به شما پیام می‌دهد. بعد از چند وقت یک پیام دیگر از Jimmy Boston دریافت می‌کنید و این ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت فرعی Delivering the Truth

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Touchdown: هواپیما را بدون آسیب رساندن به فرودگاه برسانید و فرود بیایید. Zondar the Bridge: در حین پرواز به سمت محل مشخص شده از زیر یک پل رد شوید.)

بعد از کارهایی که در مرحله قبل انجام دادید علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth روی نقشه ظاهر می‌شود. به سمت علامت بروید و با Tom صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها سوار هواپیما شوید و به سمت علامت زرد مشخص شده پرواز کنید. فقط تنها نکته اینکه به هواپیما به هیچ عنوان آسیبی وارد نکنید و اگر در طول مسیر پلی دیدید از زیر آن رد شوید تا مدال طلایی را بگیرید. در فرودگاه فرود بیایید و به پیش مرد بروید تا دموی بعدی آغاز شود.

ماموریت فرعی Exercising the Truth

بعد از چند وقت علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth دیگری روی نقشه ظاهر می‌شود به سمت آن بروید تا دموی بعدی آغاز شود. حال باید ۵ مایل با لباس Epsilon Robes در تن‌تان در همین محیط بیابانی پیاده روی کنید. همینطور پیاده روی کنید تا Cris به شما زنگ بزند و بگوید شما آماده ماموریت نهایی هستید! بعد از پایان صحبت‌ها این ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت فرعی Unknowing the Truth

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Cult Intervention: تمام نیروهای امنیتی Epsilon را بکشید. Show Me The Money: پول‌های Epsilon را بردارید و فرار کنید!)

بعد از چند وقت علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth دیگری روی نقشه ظاهر می‌شود به آن سمت بروید تا ماموریت نهایی این سری آغاز شود. در این ماموریت دو راه پیش رو دارید که هر دوی آنها را برایتان توضیح خواهیم داد!

وفادار ماندن به Epsilon (پیشنهادی)

(بخش اول)

 بعد از دمو به دنبال ماشین آبی رنگ به سمت جلو حرکت کنید. همینطور به جلو مسیر را ادامه دهید تا به هلکوپتر برسید. بعد پیاده به دنبال مرد حرکت کنید تا به یک تراکتور عجیب برسید. در اینجا ماموریت به پایان می‌رسد و می‌توانید تراکتور را در خانه‌هایتان ذخیره کنید. (هیچ پولی بدست نمی‌آورید.) اگر اینکار را بکنید Marnie به شما یک پیام می‌دهد و شما باید محل ده Epsilon tract را در بازی پیدا کنید تا ادامه ماموریت را برویم. (با اینکه به ظاهر ماموریت به پایان رسیده است!)

محل ده Epsilon tract

محل ده Epsilon tract

(توضیحات نقشه در پایین)

1. در نوک قله کوه Chiliad یک سکوی چوبی وجود دارد که دو تلسکوپ روی آن قرار دارد. Epsilon tract را در آنجا خواهید یافت.

2. درست در مقابل سکوی چوبی ذکر شده قبلی بایستید، به طوری که پله‌های منتهی به آن درست در مقابل شما باشد. حالا از تپه سمت چپ آن به سمت پایین بدوید و متوجه خواهید شد که چند درخت مخروطی در کنار یکدیگر هستند. در کنار آن درختان Epsilon tract دیگری وجود دارد.

محل ده Epsilon tract

3. چندین جزیره در اینجا وجود دارد باید به بالای آخرین جزیره بروید تا Epsilon tract را پیدا کنید. (عکس بالا کمتان می‌کند.)

4. اگر از ورودی مشخص شده در 4a به داخل تونل بروید، باید به آرامی رانندگی کنید و همچنان به سمت راست دیوار نگاه کنید. باید متوجه پله‌های کوچک و دری شوید که در کنار آن Epsilon tract وجود دارد.

5. این Epsilon tract در انتهای این پل قرار دارد. تا انتها بدوید و از پله‌های کوچک پایین بروید تا به یک سکوی چوبی برسید، جایی که Epsilon tract قرار دارد.

6. در کنار کانتینرفلزی یک ورودی وجود دارد که به بالا منتهی می‌شود. این Epsilon tract درست در کنار آن پله‌ها قرار دارد.

7. دریاچه‌ای کوچک با جزیره‌ای در مرکز آن پیدا خواهید کرد. این Epsilon tract درست در کنار بنای سنگی آن جزیره قرار دارد.

8. در کنار جاده یک کلیسای قدیمی وجود دارد. این Epsilon tract را در نزدیکی ورودی آن کلیسا، در سمت راست، درست در کنار پرچین خواهید یافت.

9. این Epsilon tract در بالای بلندترین ساختمان لس سانتوس قرار دارد. برای رسیدن به آنجا از هلیکوپتر یا هواپیما استفاده کنید.

10. در نقطه مشخص شده در زیر آب شیرجه بزنید. متوجه یک ترن هوایی ویران شده خواهید شد. در اطراف آن شنا کنید تا متوجه درخشش Epsilon tract شوید که در کنار یکی از آن حفره‌ها قرار دارد.

(بخش دوم)

ماموریت فرعی Unknowing the Truth

بعد از اینکه هر ده Epsilon tract را پیدا کردید یک پیام نهایی از طرف Marnie دریافت می‌کنید. وارد سایت epsilonprogram.com شوید که کاملا تغییر کرده است. بعد از چند وقت Marnie باز به شما پیام می‌دهد و علامت ماموریت فرعی Accepting the Truth دوباره روی نقشه ظاهر می‌شود. وقتی به محل برسید متوجه می‌شوید که مراسمی از طرف فرقه در این محل در جریان است. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به تنها ساختمانی که در اینجاست برسید. درون ساختمانی که پر از محافظ است مردی طلایی پوش را خواهید دید که رئیس فرقه است! با زدن E می‌توانید او را عبادت کنید تا یک کلاه ظاهر شود! اگر کلاه را بردارید واقعا کلاه سرتان گذاشتند و تمام پولتان را از دست خواهید داد!!

ماموریت فرعی Unknowing the Truth

هرچند نگران نباشید تفنگ را بردارید و رئیس فرقه را از بین ببرید! در این لحظه تعداد بسیار زیادی محافظ او به شما حمله می‌کنند، از قدرتی مایکل استفاده کنید و زمان را کند کنید و همه را از بین ببرید. بعد از کشتن تمام دشمنان به سمت محلی که رئیس فرقه بود بروید و Golden Robe را بردارید تا لباس طلایی بپوشید. به سمت گاو صندوق بروید و با زدن E آن را باز کنید و تمام پول‌های درون آن را خالی کنید! پول بسیار زیادی یعنی میلیون‌ها دلار بدست می‌آورید! (هر چقدر دوست دارید بردارید!)

نکته: وقتی لباس طلایی را در تن دارید حال یک Cheat code جدید برایتان فعال شده است در PC دکمه ~ را بزنید تا محل وارد کردن رمز ظاهر شود و KRAFF را وارد کنید تا از قدرت ویژه رئیس فرقه در شهر استفاده کنید و ماشین‌ها را به آسمان بفرستید و در شهر هرج و مرج ایجاد کنید!

خیانت کردن به Epsilon 

وقتی سوار ماشین هستید به جای اینکه به دنبال ماشین آبی بروید فرار کنید. پلیس به دنبالتان می‌افتد ولی آنها را دست به سر کنید و مخفی شوید تا ۲ میلیون ۱۰۰ هزار دلار بدست بیاورید! اگر تراکتور را می‌خواهید تا پیش هلکوپتر بروید و در آنجا تمام دشمنان را بکشید و سوار ماشین شوید و از دست پلیس‌ها مخفی شوید. نزدیک تراکتور بروید و بعد تراکتور که پایین پله‌هاست را بردارید نزدیک ماشین حامل پول ببرید. سوار ماشین حامل پول شوید تا ماموریت تمام شود و ۲ میلیون ۱۰۰ هزار دلار را بدست بیاورید و هم تراکتور را بتوانید بردارید و ذخیره کنید. (برای دریافت مدال طلایی باید پول‌ها را بدزدید و همینطور تمام نیروهای امنیتی Epsilon را بکشید)

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است