ماموریت Mr. Philips بازی GTA 5

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Mr. Philips

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Mr. Philips بازی GTA 5
(این مرحله با علامت M در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. بدون بازمانده: در پایان مبارزه در منطقه هتل، شما باید تمام موتور سوارانی را که می‌خواهند فرار کنند را بکشید (بازی با علامت گذاری افراد روی رادار خود به رنگ آبی و قرمز آنها را به شما شناسایی می‌کند، از پشت وارد شوید تا به سمت دریا نگریزند و سریع غیب نشوند). با وسایل حمل و نقل خودتان را به آنها نزدیک کنید و کارشان را بسازید. 2. هدشات: باید دوازده هدشات با شلیک به سر دشمنان انجام دهید. 3. زمان: مرحله را در کمتر از دوازده دقیقه به پایان برسانید. (دموها را رد کنید و سریعتر دشمنان را بکشید.) 4. غرق کردن تریلر: شما باید به تریلر اورتگا آسیب زیادی وارد کنید، بنابراین به فشار دادن آن ادامه دهید تا در رودخانه بیفتد. 5. کشتن هر دو موتور سوار:‌ کِلی و تری را در طول تعقیب و گریز ون در ابتدای این ماموریت بکشید.)

با Michael یا Franklin به علامت M سبز یا آبی روی نقشه بروید، وارد خانه مایکل شوید تا دمو آغاز شود. در این مرحله با شخصیت Trevor آشنا و همراه می‌شویم. در طول چند مرحله پیش رو نمی‌توانید بین او و Michael یا Franklin جا به شوید. دقت کنید این مرحله زمانی است پس به سرعت دموها را رد کنید و در مرحله بدون وقفه پیش بروید تا در کمتر از ۱۲ دقیقه آن را تکمیل کنید.

خوب بعد از دمو کنترل Trevor را در دست دارید. سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. برای اینکه این مرحله زمانی است دموها را رد کنید و وقت را هدر ندهید. وقتی به محل رسیدید، دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو بلافاصله به تعقیب دو موتور سوار بپردازید. باید هر دو را بکشید این برای بخش پنجم طلایی کردن مرحله کاملا ضروری است. بعد از کشتن هر دو ون را تعقیب کنید تا به محل موتور سواران برسید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Mr. Philips
در کانتینر مشخص شده در عکس بالا می‌توانید مهمات و همینطور جلیقه ضدگلوله پیدا کنید.

در اینجا باید همه موتور سواران را بکشید. در اواخر مبارزه برخی پا به فرار می‌گذارند ولی باید همه را بکشید و هیچ بازمانده‌ای برجا نگذارید. در این بخش باید 12 هدشات نیز انجام دهید. همینطور پیش بروید از Caps Lock برای فعال سازی قدرتی ترور استفاده کنید و دشمنان را هدشات کنید و پیش بروید. مراقب باشید برخی موتور سواران جلوی راهتان می‌آیند ولی می‌توانید به راحتی آنها را بکشید. پشت بخش‌های مختلف با Q پناه بگیرید و دشمنان را بکشید. (وسط این محل روی جعبه‌ها کمک‌های اولیه وجود دارد.) همینطور در داخل تریلر اول که چند دشمن از آن بیرون می‌آید نیز می‌توانید جلیقه ضد گلوله پیدا کنید. (محل مشخص شده در عکس بالا)

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Mr. Philips
در آخر از پشت کانتینرها بروید تا دشمنان باقی مانده به سمت دریا فرار نکنند.

وقتی بسیاری از دشمنان را کشتید بقیه که حدودا چهار نفر هستند پا به فرار می‌گذارند از پشت محل وارد شوید که دشمنان به سمت عقب پخش نشوند چراکه اگر به ساحل نزدیک شوند خیلی زود فرار می‌کنند و نمی‌توانید آنها را بکشید. پس اگر بتوانید آنها را در وسط میدان مبارزه گیر بیندازید کارتان راحت‌تر می‌شود. اگر شخص یا اشخاصی فرار کرد با موتور یا ماشین‌ آنها را تعقیب کنید و هیچ کس را زنده نگذارید. این افراد با دایره‌های چشمک زن آبی و قرمز مشخص هستند به سمتشان بروید و همه را به سرعت بکشید. دقت کنید هیچک نباید زنده باقی بماند و گرنه این بخش از مدال طلایی را بدست نمی‌آورید که مسلما یکی از سخترین بخش‌های این مرحله است. (کشتن آنها لازمه تکمیل بخش اول طلایی است.)

بعد از کشتن تمام دشمنان به سمت دایره آبی بروید. سوار ماشین شوید و به سمت علامت زرد رنگ بروید. وقتی به تریلر رسیدید تریلر را به درون آب بیندازید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو یا می‌توانید اورتگا را بکشید یا سوار ماشینتان شوید و از محل دور شوید. تفاوتی در داستان ایجاد نمی‌شود. سوار ماشین شوید و تا محل مشخص شده رانندگی کنید. بعد از رسیدن به محل این مرحله تمام می‌شود.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است