راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی شخصیت Dom Beasley

راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی شخصیت Dom Beasley

در این سری مراحل با Dom Beasley یکی دیگر از شخصیت‌های فرعی جالب بازی جی تی ای وی آشنا می‌شوید. با ملاقات با او می‌توانید در یک سری ماموریت‌های چتربازی شرکت کنید. این ماموریت‌ها برای صد در صد کردن بازی ضروری هستند.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Risk Assessment

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو را بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: مرحله چهل و هفت: Minor Turbulence

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Free Faller: هفت ثانیه در آسمان به پایین سقوط کنید و بعد چتر نجات را باز کنید. Big Air: در طول مسابقه دوچرخه سواری دو ثانیه به هوا بپرید. Downhill King: در مسابقه دوچرخه سواری در برابر Dom برنده شوید.)

به سمت علامت “?” در نزدیک دریاچه واینوود بروید تا فرانکلین با یک سگ جادویی ملاقات کند. (بعد از انجام ماموریت Minor Turbulence) سگ را در مسیر خاکی دنبال کنید تا با Dom ملاقات کنید. همانطور که فرانکلین در حال کمک به Dom است، سگ به طور مرموزی ناپدید می‌شود. برای تشکر از فرانکلین دام از او دعوت می‌کند تا به چتربازی او ملحق شود، فرانکلین با اکراه موافقت می‌کند. وقتی در آسمان هستید با چتر نجات به پایین می‌پرید، برای بدست آوردن مدال طلایی اولیه هفت ثانیه در آسمان قبل از باز کردن چتر نجات به پایین سقوط کنید، بعد از شمارش هفت ثانیه چتر نجات را باز کنید و در محلی که با دایره مشخص شده فرود بیایید، کمی جلوتر سوار دوچرخه شوید و با Dom به سمت پایین کوه مسابقه بدهید. دایره‌های زرد مسیری که باید به سمت پایین بروید را در مینی مپ مشخص کرده‌اند. باید در طول مسابقه دو ثانیه در هوا بمانید. بهترین زمان وقتی است که میخواهید از بلندی‌ها به پایین بپرید و در اینجا می‌توانید دو ثانیه در آسمان معلق بمانید. (در طول این لحظات Dom با صدای بلند جمله Get ready for some air را بازگو می‌کند و شما را هوشیار می‌کند که باید در هوا معلق بمانید) همینطور با دقت و سرعت مسابقه دهید تا پیروز شوید و در کل مدال طلایی را بدست بیاورید. بعد از پایان دادن مسابقه ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت فرعی Liquidity Risk

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Dive Bomber: در هنگام سقوط به سمت محل فرود مشخص شده نروید و درون آب به شکل ایمن فرود بیایید. Sky Blazer: در هنگام سقوط با ماشین هشت بار دور خود بچرخید. فقط چرخش از سمت جلو به حساب می‌آید.)

ماموریت فرعی Liquidity Risk

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا دوباره با Dom ملاقات کنید. بعد از دمو، Dom را دنبال کنید. مراقب هواپیمای بزرگ باشید و به سمت دریچه هواپیمای باری که در حال حرکت است حرکت کنید تا دموی بعدی شروع شود. بعد از دمو به وسیله ماشین باید به پایین بپرید، وقتی در هوا معلق هستید هشت بار به دور خود بچرخید تا بخش دوم مدال طلایی را بدست بیاورید. محل فرود را از یاد ببرید و با چرخ‌ها روی آب آن نزدیکی فرود بیایید تا مدال طلایی را بدست بیاورید و ماموریت به پایان برسد.

ماموریت فرعی Targeted Risk

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Dare Devil: به مدت هشت ثانیه در هوا سقوط آزاد کنید. Bullseye: در هنگام فرود به درستی روی پایتان فرود بیایید.)

ماموریت فرعی Targeted Risk

Dom پیامکی به فرانکلین می‌فرستد و از او می‌خواهد او را بالای از ساختمان Maze Bank ملاقات کند. برای رسیدن به Dom، باید یک هلیکوپتر بخرید یا بدزدید و تا پشت بام Maze Bank پرواز کنید. (هیچ ورودی از طبقه همکف وجود ندارد پس تنها راه پرواز است). به مدت هشت ثانیه در هوا سقوط آزاد انجام دهید و بعد چتر نجات خود را باز کنید. حال به آرامی به سمت هدفی که باید فرود بیایید بروید. در اینجا یک کامیون در حال حرکت می‌بینید، به آرامی به سمت آن بروید و پشت آن روی پاهایتان فرود بیایید تا این ماموریت را به پایان برسانید.

ماموریت فرعی Uncalculated Risk

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Leap of Faith: باید با چتر نجات در نزدیکی محلی که Dom پرید فرود بیایید.)

ماموریت فرعی Targeted Risk

این ماموریت بعد از کامل کردن تمام سیزده مرحله Parachute Jumps که در نقشه با علامت چتر نجات سفید مشخص شده است. در اینگونه مراحل باید در آسمان چتربازی کنید و از بین دایره‌های مشخص شده رد شوید و در محل مشخص شده به درستی فرود بیایید. وقتی در سراسر نقشه این سیزده مرحله فرعی را به پایان رساندید علامت ?D در نقشه مشخص می‌شود. به آن سمت بروید تا ماموریت آغاز شود. وقتی دمو و جنون Dom را دیدید چتر نجات آن نزدیکی را بردارید و از نبردبان بالا بروید و بعد با چتر به پایین بپرید و در نزدیک Dom فرود بیایید (از محل دور نشوید و گرنه مدال طلایی نمی‌گیرید) تا مدال طلایی این بخش را بدست بیاورید و ماموریت به پایان برسد. 

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است