راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Friends Reunited

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Friends Reunited

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Friends Reunited
(این مرحله با علامت در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.هدشات: شما باید ۵ هدشات انجام دهید. 2. هدیه اسرارآمیز: تا وقتی بمب‌ها را روی تریلرها نصب می‌کنید و بعد از منفجر کردن آنها نباید شناسایی شوید. 3. Unmarked: بدون اینکه آسیب جدی ببینید باید مرحله را به پایان برسانید. (تولبار خون نباید قرمز شود) 4. هدیه‌ی بی‌نقص: باید تمام تریلرها را به صورت همزمان منفجر کنید، پس اول روی هر پنج تریلر بمب نصب کنید و بعد آنها را منفجر کنید. )

دقت کنید قبل از آغاز ماموریت حتما یک سلاح خود را به صداخفه کن مجهز کنید تا به راحتی بتوانید ماموریت را پیش ببرید. (پیشنهاد می‌شود کلت به همراه تفنگ نشانه‌دار)

به سمت علامت T در نقشه بروید تا ماموریت شروع شود. بعد از دیدن دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه رانندگی کنید. وقتی نزدیک محلِ مشخص شده برسید دموی دیگری آغاز می‌شود. بعد از دمو باید به شکل مخفیانه وارد محل تریلرها شوید. وقتی از ماشین پیاده شدید یک مرد را می‌بینید که در حال تعمیر ماشینش است باید او را هدشات کنید از دور به سر او شلیک کنید. به سمت چپ نقشه بروید و وقتی نزدیک تریلرها بودید با زدن CTRL سمت چپ آهسته حرکت کنید. (عجله نکنید مرحله زمانی نیست) نزدیک تریلر سمت چپی که بودید به آرامی بمب را با Tab انتخاب کنید و روی تریلر که با علامت زرد مشخص شده است قرار دهید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Friends Reunited

حال چهار تریلر باقی مانده است، اگر به سمت راست نگاه کنید دو مرد را می‌بینید یکی در حال تعمیر موتور و دیگری در کنار او نشسته و در حال صحبت کردن است. اول به سر مرد راستی که در حال صحبت کردن است شلیک کنید. (عکس بالا) بعد در فرصتی که مرد دیگر گیج است سریع او را نیز هدشات کنید. به سمت دو تریلر بروید ابتدا روی تریلر سمت چپ بمب را کار بگذارید و بعد به سمت تریلر سمت راست بروید، در آنجا مردی در جلوی تریلر در حال صحبت دیده می‌شود او را هدشات کنید، بعد روی تریلر بمب کار بگذارید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Friends Reunited

دو تریلر باقی مانده است. از سمت چپ و پشت فنس‌ها به سمت تریلرها بروید تا دیده نشوید، برای بدست آوردن مدال طلایی لازم است که دیده نشوید، در طول مسیر از پشت فنس‌ها می‌توانید دو مردی که روی موتور هستند را نیز هدشات کنید. (مانند عکس بالا) بعد به مسیرتان ادامه دهید و روی دو تریلر آخری نیز بمب کار بگذارید. فقط مراقب باشید جلوی تریلر آخری کنار سطل زباله مردی ایستاده است و همینطور در سمت دیگر نیز دو مرد دیگر وجود دارد پس باید مراقب باشید که شناسایی نشوید و می‌توانید آنها را نیز هدشات کنید، در کل باید پنج هدشات انجام دهید.

بعد از کار گذاشتن بمب‌ها روی تمام پنج تریلر بدون اینکه دیده شوید از محل فرار کنید و نزدیک به بیرون متل بمب‌ها را به کار بیندازید تا دشمنان را غافلگیر و نابود کنید. بعد از انجام این بخش سوار ماشین شوید و به همراه Wade به سمت Los Santos بروید. در طول مسیر یک جا می‌ایستید و دموی کوتاهی را می‌بینید بعد باید مسیر طولانی را ادامه دهید تا به خانه پسر عموی Wade یعنی Ralph برسید و دموی آخر را ببینید تا ماموریت به پایان برسد. داستان‌هایی که در طول مسیر می‌شنوید نیز بسیار جذاب و بامزه هستند.

بعد از انجام این ماموریت می‌توانید با ALT بین کاراکترها جا به جا شوید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است