راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی شخصیت Josh Bernstein

راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی شخصیت Josh Bernstein

در این سری ماموریت که فقط باید با ترور آن را کامل کنید، با Josh Bernstein آشنا می‌شوید. او یک مشاور املاک است ولی دوست قدیمی‌اش، لنی اوری، همه مشتریانش را دزدیده است و شما باید به او کمک کنید و جلوی لنی را بگیرید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Extra Commission

ماموریت فرعی Extra Commission

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید (علامت سوال نارنجی) تا با Josh Bernstein ملاقات کنید. او از شما می‌خواهد ۱۵ تابلوی فروش خانه Lenny Avery را از بین ببرید.

ماموریت فرعی Extra Commission

بعد از پایان صحبت‌ها او به شما پیامی می‌دهد و لینک سایت Lenny Avery را برایتان می‌فرستد. سایت را باز کنید و روی نقشه درون سایت کلیک کنید تا تمام خانه‌هایی که در حال فروش گذاشته است مشخص شود! دقیقا ۱۵ خانه است که باید به سراغشان بروید! هریک را انتخاب کنید و Get Directions را بزنید تا روی نقشه مشخص شوند و بتوانید به آنجا بروید و تابلویی که در عکس بالا مشخص است را با شلیک گلوله از بین ببرید. حال باید با کمک سایت به سراغ تمام ۱۵ تابلوی فروش بروید و همه آنها را نابود کنید.

ماموریت فرعی Closing the Deal

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Pulverizer: بوسیله سلاح سرد به Avery حمله کنید. Seized: در عرض ۴۰ ثانیه ماشین Avery را متوقف کنید.)

بعد از اینکه تمام ۱۵ تابلوی فروش را از بین بردید، Josh به شما پیامی می‌دهد و علامت ?J روی نقشه ظاهر می‌شود. به سمت علامت بروید، از پله‌ها بالا بروید و جلوی خانه شماره ۹ بایستید تا داخل شوید. بعد از اینکه خارج شدید Josh محل جدیدی به شما نشان می‌دهد و علامت زردی روی نقشه مشخص می‌شود، به آن سمت بروید. پیش زنی که در کنار خیابان در حال ورزش است بایستید و با او صحبت کنید. کمی جلوتر می‌بینید که Avery به سرعت فرار می‌کند. به سرعت به دنبال ماشین بروید و نزدیکش شوید تا کمی جلوتر بایستید. از وقتی که فرار کرد تا وقتی جلویش را می‌گیرید باید ۴۰ ثانیه کمتر طول بکشد تا مدال طلایی را بگیرید. از ماشین پیاده شوید و به سمتش بروید و با یک سلاح سرد (مثل چوب بیسبال) به او ضربه بزنید تا تسلیم شود و دیگر مزاحم Josh نشود.

ماموریت فرعی Surreal Estate

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Out of the Frying Pan: بدون اینکه پلیس‌ها باخبر شوند ماموریت را به پایان برسانید. Pyromaniac: مسیر بنزین را به طور کامل در یک حرکت بریزید.)

ماموریت فرعی Surreal Estate

بعد از چند وقت علامت ?J دوباره روی نقشه ظاهر می‌شود. به سمت آن بروید ابتدا وارد اتاق شوید و بعد با Josh صحبت کنید. بعد سوار ماشین یا موتور شوید و به سمت علامت زرد رنگ حرکت کنید. در محل مشخص شده از ماشین پیاده شوید و از دیوار بالا بروید و وارد خانه شوید. در اینجا باید بسیار مراقب باشید و به آهستگی حرکت کنید تا کسی شما را نبیند و پلیس را خبر نکند. در محل زرد در خانه گازوئیل را انتخاب کنید و دقیقا روی محل زرد رنگی که بر روی مینی مپ مشخص شده است بریزید و دور خانه بچرخید. از خانه خارج شوید و با سلاحی که صداخفه کن رویش دارد به رد گازوئیل شلیک کنید تا دمو آغاز شود. بلافاصله محیط را ترک کنید تا با Josh تماس بگیرید و ماموریت به پایان برسد.

ماموریت فرعی Breach of Contract

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Dirty Rat: شخصیت Josh را بکشید Hot Pursuit: با ماشین پلیس از دست پلیس فرار کنید!)

بعد از چند وقت علامت ?J دوباره روی نقشه ظاهر می‌شود. به سمت آن بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو، به درون خانه بدوید و نگذارید Josh فرار کند و به سرعت کارش را بسازید. بعد به سراغ دو پلیس بروید و آنها را نیز از بین ببرید. سوار ماشین پلیس شوید و از محل دور شوید. از ماشین‌های پلیس که در نقشه مشخص هستند دوری کنید تا پلیس شما را گم کند و ماموریت به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است