راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت The Wrap Up

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت The Wrap Up

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت The Wrap Up
(این مرحله با علامت B در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: در عرض ۷ دقیقه ماموریت را به پایان برسانید. 2.هدشات: در این مرحله ۱۸ هدشات انجام دهید. 3. Buzz Off!: هلکوپتر آخری که قصد تعقیب مایکل را دارد نابود کنید!)

با مایکل به علامت B در نقشه بروید و بعد به سرعت خود را به Dave که در انتهای محل در طبقه دوم است برسانید (با دایره آبی مشخص است) تا دمو آغاز شود. این ماموریت زمانی است پس دموها را به سرعت رد کنید. بعد از دمو بلافاصله باید شروع به کشتن دشمنان که با رنگ قرمز در دورتا دور شما قرار دارند کنید. از قدرتی مایکل استفاده کنید و دشمنان را هدشات کنید چراکه در این مرحله به ۱۸ تا هدشات احتیاج دارید. تمام دشمنانی که دورتان هستند را بکشید و به سمت جلو بروید و دشمنان بیشتری که جلوتر هستند را هدشات کنید. کمی جلوتر دموی دیگری آغاز می‌شود.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت The Wrap Up

سریع دمو را رد کنید، کنترل ترور را در دست دارید با تفنگ نشانه‌دار به خلبان شلیک کنید تا هکوپتر سقوط کند. با ترور دشمنانی که در پایین محیط قرار دارند را هدشات کنید و بعد به مایکل سوییچ کنید. دشمنان بیشتری در جلوی راه مایکل قرار دارند آنها را بکشید و به سمت جلو پیش بروید اگر به کمک احتیاج داشتید به ترور سوییچ کنید و از تفنگ نشانه‌دار او نیز کمک بگیرید، مخصوصا وقتی سر و کله هکوپتر بعدی پیدا شد سریع به سراغ ترور بروید و با او خلبان را بکشید تا هلکوپتر سقوط کند. همینطور دشمنان را به وسیله مایکل بکشید و به سمت علامت زرد در طبقه پایین بروید. در آنجا به همراه Dave شروع به کشتن دشمنان کنید. اگر در محاصره دشمنان بودید باز به ترور سوییچ کنید و با کمک او دشمنان دور مایکل و Dave را هدشات کنید. در اینجا باید به سرعت عمل کنید چراکه باید کمتر از ۷ دقیقه مرحله را تمام کنید و همینطور هدشات یادتان نرود ۱۸ هدشات باید در این مرحله انجام دهید.

بعد از کشتن دشمنان علامت زرد رنگ دیگری مشخص می‌شود که پارکینگ است به آن سمت بروید و در طول مسیر دشمنان را بکشید. سوار ماشین شوید و به سمت بیرون ساختمان بروید وقتی در حال خروج از پارکینگ بودید یک هلکوپتر مزاحمتان می‌شود. برای طلایی کردن مرحله حتما باید هلکوپتر آخری را از بین ببرید پس grenade launcher را انتخاب کنید و بوسیله آن هلکوپتر را از بین ببرید. بعد سوار ماشین شوید و به سرعت به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید. در محل پارک کنید و دمو را رد کنید تا ماموریت به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است