سری مراحل Vinewood Souvenirs بازی GTA 5

سری مراحل Vinewood Souvenirs بازی GTA 5

برای با دو گردشگر بریتانیایی برخی از وسایل شخصی چند تن از بازیگران و نوازندگان مورد علاقه آنها را به عنوان سوغاتی جمع آوری کنید!

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: (مرحله بیست: Friends Reunited) به ترتیب مراحل را بروید تا مراحل پایین‌تر آزاد شوند.

ملاقات با Nigel and Mrs. Thornhill

سری مراحل Vinewood Souvenirs بازی GTA 5

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا دو گردشگر بریتانیایی را ملاقات کنید. آنها به تروور می‌گویند که برای تعطیلات به آمریکا آمده‌اند و در طول مدت اقامت خود در لوس سانتوس، امیدوارند که برخی از وسایلِ شخصی چند تن از بازیگران و نوازندگان مورد علاقه خود را به عنوان سوغاتی جمع کنند. باید بدانید که آنها نیز مانند ترور دیوانه هستند!

مرحله Vinewood Souvenirs – Willie

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: ۱. Fist Fury: در طول مبارزه با ویلی آسیب نبینید. ۲. entourage: وقتی وارد کلوب شدید به صحبت‌های اطرافیان ویلی گوش کنید)

مرحله Vinewood Souvenirs - Willie

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید، از پله‌ها بالا بروید و وارد ساختمان شوید. بعد از پله‌ها پایین بروید و وارد طبقه پایینی شوید. همین جا کمی به صحبت‌های مردمی که در کلوب هستند گوش کنید این برای بخش دوم مدال طلایی ضروری است. وقتی به صحبت‌ها گوش کردید به زیرزمین بروید و خود را به علامت قرمز نزدیک کنید. در اینجا نیز به صحبت‌های مرد و زن کمی گوش کنید. حالا به سرعت به مرد حمله کنید و نگذارید او عکس العملی نشان دهد اگر او به شما ضربه بزند مدال طلایی را از دست خواهید داد. او را نقش زمین کنید تا ترور بتواند یک دندان طلایی او را بدزدد! حال باید از ساختمان خارج شوید. پلیس به دنبالتان است از دست پلیس فرار کنید تا ترور با Nigel تماس بگیرد و این ماموریت را با موفقیت به پایان برسانید.

مرحله Vinewood Souvenirs – Kerry

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Hot on the Paws: در طول تعقیب و گریز باید در نزدیک سگ بمانید.)

مرحله Vinewood Souvenirs - Kerry

در محل مشخص شده در نقشه بالا از پله‌ها بالا بروید و به سمت زن بروید. با اینکار سگ فرار کرده و باید آن را تعقیب کنید. اگر مدال طلایی می‌خواهید نباید بگذارید سگ فاصله زیادی از شما بگیرد و باید نزدیکش بمانید و به دنبال آن بدوید. همینطور سگ را تعقیب کنید تا در گوشه‌ای گیرش بندازید! ترور قلاده‌ی سگ را به عنوان سوغاتی بر می‌دارد! در آخر ترور با Nigel تماس می‌گیرد و این ماموریت به پایان می‌رسد.

مرحله Vinewood Souvenirs – Mark

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: ۱. Under Par: باید در عرض ۳۰ ثانیه چوب گلف را بدست بیاورید. ۲. Hole in One: باید مارک را با شلیک تیر به سر بکشید! 3. چهار!: باید مارک و چهار محافظش را بکشید.)

مرحله Vinewood Souvenirs - Mark

به محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد کلوپ گلف شوید. در داخل سوار ماشین مخصوص گلف شوید و به سمت محل مشخص شده با علامت قرمز حرکت کنید. مارک در حال گلف‌بازی است و چهار محافظش را در اطراف می‌بینید ابتدا به سمت او بروید هدشاتش کنید (به سرش شلیک کنید) و چوب گلفش را بردارید بعد هر چهار محافظش را نیز بکشید تا بخش طلایی را تکمیل کنید. بعد از اینکار سوار ماشین گلفی شوید و در گوشه‌ای مخفی شوید تا پلیس شما را گم کند. بعد از اینکه پلیس را دست به سر کردید در آخر ترور با Nigel تماس می‌گیرد و این مرحله با موفقیت به پایان می‌رسد.

مرحله Vinewood Souvenirs – Tyler

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: ۱. Weed Killer: باید به شکل مخفیانه به باغبان حمله کنید. ۲. دزد: لباس‌های تایلر را بدون اینکه کسی شما را ببیند، بدزدید.)

مرحله Vinewood Souvenirs - Tyler

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. اینجا یک خانه ویلایی است، از دیوار بالا بروید و داخل حیاط شوید، در سمت راست باغبان داخل ماشین را دید می‌زند آهسته به پشتش بروید و او را بیهوش کنید این برای بخش اول مدال طلایی ضروری است.

مرحله Vinewood Souvenirs - Tyler

از سمت چپ ساختمان نروید بلکه از سمت راست بروید به یک در می‌رسید (مانند عکس بالا) با پرش آن را رد کنید جلوتر در دیگری است با پرش به سمت دیگر در بروید. (عکس بالا) بدین ترتیب از پشت زن و مرد ظاهر می‌شوید و آنها نمی‌توانند شما را ببینید. مرد در حال شنا کردن است و زن نیز پشتش به شماست حال وقتی مرد در حال شنا در جهت مخالف شماست (شما را نبیند) به سرعت به سمت لباس‌ها که در کنار استخر سمت چپ است بروید و بدون دیده شدن آنها را بردارید و برگردید و از ساختمان خارج شوید. از محیط دور شوید تا ترور با Nigel تماس بگیرد و مدال طلایی مرحله را بدست بیاورید.

مرحله Vinewood Souvenirs – Al Di Napoli

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: ۱. Stalker: شما باید همیشه نزدیک ماشینی که تعقیب می‌کنید بمانید. ۲. تصادف و اورژانس: هنگام رانندگی در ساختمان بیمارستان نباید با کسی برخورد کنید. ۳. نه حتی یک خراش: نباید به ماشین نایجل آسیبی وارد کنید.)

مرحله Vinewood Souvenirs - Al Di Napoli

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا این ماموریت آغاز شود. بعد از دمو سوار ماشین شوید و ناپولی را تعقیب کنید. دقت کنید باید بسیار مراقب باشید که به ماشین Nigel آسیبی وارد نکنید. با دقت و سرعت رانندگی کنید و همیشه نزدیک ماشین ناپولی بمانید. همینطور او را تعقیب کنید تا او وارد پارکینگی شود. در اینجا او را تعقیب کنید تا از پارکینگ خارج شود. اصلا نباید به چیزی برخورد کنید پس با دقت پشت او رانندگی کنید. جلوتر وارد پارکینگ دیگری نیز می‌شوید و از آنجا وارد اتوبان می‌شوید. همینطور او را تعقیب کنید تا جلوتر وارد بیمارستان شود. در اینجا اصلا نباید با کسی برخورد کنید و باید مراقب پرستاران و بیماران باشید و با دقت از کنار آنها رد شوید و از طرف دیگر ساختمان به پایین بپرید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو مرحله تمام شده است.

مرحله Vinewood Souvenirs – The Last Act

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: ۱. Skin of Your Teeth: باید درست قبل از اینکه قطار به ماشین برخورد کند، از آن بیرون بپرید. ۲. Locomotivation: باید در قتل ناپولی در نتیجه‌ی برخورد ماشین با قطار نقش داشته باشید.)

مرحله Vinewood Souvenirs - The Last Act

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا مرحله آغاز شود. سوار ماشین شوید، در طول مسیر می‌توانید بایستید و ناپولی را آزاد کنید، اما درست است که مرحله را رد می‌کنید اما مدال طلایی بدست نمی‌آورید. پس به سمت محل مشخص شده بروید، در اینجا روی ریل قطار به سمت قطاری که به سمتتان می‌آید حرکت کنید. وقتی نزدیک قطار شدید و قبل از برخورد قطار، از ماشین به بیرون بپرید و بگذارید ماشین با قطار برخورد کند. با اینکار شما عامل اصلی مرگ ناپولی می‌شوید و او بر اثر برخورد قطار نیز کشته می‌شود! با اینکار مدال طلایی را بدست می‌آورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است