راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Three’s Company

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Three’s Company

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Three’s Company
(این مرحله با علامت B در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: کمتر از ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید. (دموها را رد کنید) 2. دقت: هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 3. هدشات: حداقل ده نفر را با شلیک به سر بکشید.)

این ماموریت را با مایکل آغاز می‌کنید ولی در طول ماموریت باید هر سه شخصیت را کنترل کنید. 

به سمت علامت B بروید، بعد به سرعت به سمت سه مردی که نشسته‌اند بدوید تا دمو آغاز شود. دمو را رد کنید و بلافاصله به سمت ماشین بروید و سوارش شوید و صبر کنید Dave نیز سوار شود (اگر از سمت راست پشت میز و صندلی‌ها حرکت می‌توانید می‌توانید بدوید و به سمت ماشین بروید و زودتر ماشین را برای Dave بیاورید تا زمان کمتری را تلف کنید) و بعد بلافاصله به سرعت به سمت محل مشخص شده رانندگی کنید. در محل دموی دیگری آغاز می‌شود آن را رد کنید، کنترل ترور را در اختیار دارید. هلکوپتر را بلند کنید و به سمت ساختمانی که با علامت زرد مشخص شده پرواز کنید. باید کمی بالای ساختمان پرواز کنید تا دموی بعدی آغاز شود، دمو را رد کنید. کنترل مایکل را در اختیار دارید. با تناب به سمت پایین بروید، وقتی به طبقه مورد نظر رسیدید می‌توانید با زدن E ببینید درون ساختمان چه خبر است! مردی را در حال شکنجه شدن می‌بینید! کمی صحنه‌ها را ببینید تا علامتی در بالای صفحه سمت چپ ظاهر شود و با زدن کلیک چپ وارد ساختمان شوید. بلافاصله Alt را بزنید و فرانکلین را انتخاب کنید. از آنجا با تفنگ نشانه‌دار دشمنان را هدف بگیرید اول مراقب دقت تیراندازی باشید و فقط به سر دشمنان شلیک کنید. سه مردی که جلوی مایکل هستند را هدشات کنید. دشمنان دیگری از سمت چپ و راست دفتر وارد اتاق می‌شوند بلافاصله آنها را هدشات کنید. دقت کنید باید خیلی سریع دشمنان را بکشید چراکه تنها ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه زمان دارید. 

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Three's Company

وقتی که اتاق پاکسازی شد با Alt کنترل مایکل را در دست بگیرید. قبل از هرچیز به موقع قدرتی مایکل را فعال کنید و دشمنانی که می‌خواهند وارد اتاق شوند را فقط هدشات کنید. بعد از کشتن دشمنان ترور مایکل و مرد را با تناب به بالا می‌کشد و بعد کنترل فرانکلین را بدست می‌گیرید. چند هلکوپتر را از دور می‌بینید، به سمت آنها نشانه بگیرید و فقط به خلبان شلیک کنید تا هلکوپتر سقوط کند. بعد باز مایکل را انتخاب کنید و با مسلسل دو هلکوپتری که در تعقیب‌تان هستند را سریع از بین ببرید. فقط مراقب باشید با بی‌دقتی تیر شلیک نکیند تا دقت تیراندازی‌تان زیر هفتاد درصد نشود. بعد از از بین بردن هر دو هلکوپتر کنترل ترور را بدست می‌گیرد و به سمت محل مشخص شده در نقشه پرواز می‌کنید. وقتی نزدیک محل بودید با دقت ارتفاع را کم کنید و روی زمین کنار ماشین فرود بیایید تا دمو آغاز شود، دمو را رد کنید تا مرحله به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است