راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Cleaning Out the Bureau

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Cleaning Out the Bureau

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Cleaning Out the Bureau
(این مرحله با علامت L در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Eagle Eye: باید روی تمام ماشین‌هایی که از مرکز FIB خارج می‌شوند برای دیدن پلاکشان زوم کنید. 2. He Missed a Spot: وقتی در تعقیب ماشین هستید نباید شناسایی شوید. 3.زمان: در عرض ۹ دقیقه ماموریت را به پایان برسانید.)

با مایکل به علامت L در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. سریع دمو را رد کنید و بعد سوار ماشین شوید و به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید در جلوی پارکینگ FIB هستید. اینجا جایی است که باید بخش اول مدال طلایی را بدست بیاورید. بخش اول باید صبر کنید و هر ماشینی که به بیرون آمد با زدن R پلاکش را چک کنید. ماشینی که به دنبالش هستید پلاکش 83QSL722 می‌باشد! ولی نباید عجله کنید بخش اول مدال طلایی به ما می‌گوید که تمام پلاک ماشین‌هایی را از پارکینگ خارج می‌شوند را چک کنید. پس هر ماشینی که بیرون آمد با زدن R پلاکش را چک کنید. اینکار را بکنید تا وقتی که ماشین اصلی ظاهر شود.

وقتی ماشین آمد به دنبال آن حرکت کنید. ماشین با دایره آبی روی نقشه مشخص است پس آن را تعقیب کنید ولی زیاد نزدیک نشوید و فاصله خود را در موقعی که ماشین پشت چراغ قرمز می‌ایستد حفظ کنید. همینطور ماشین را تعقیب کنید تا در پارکینگ خانه‌ای متوقف شود در محل مشخص شده پارک کنید و باز پیاده به دنبال مرد بروید و در داخل خانه‌اش او را غافلگیر کنید. دمو را رد کنید و بعد سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد ساختمان و اتاق شوید تا دموی بعدی آغاز شود. سریع دمو را رد کنید تا ماموریت تمام شود و مدال طلایی را بدست بیاورید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Reuniting the Family

ماموریت Reuniting the Family
(این مرحله با علامت M در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: زمان: در عرض ۱۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید.)

ماموریت Reuniting the Family

با مایکل به علامت M روی نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. برای طلایی کردن این ماموریت فقط کافی است دموها را رد کنید و به سرعت در مرحله پیش بروید. بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. دمو را رد کنید و دوباره سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده بعدی بروید. در محل از ماشین پیاده شوید و وارد مغازه تتو شوید. در اینجا به سرعت در ابتدا روی بینی، گوش و ابروی مرد را سوراخ کنید! بعد باید تتویی را روی بدن او بکشید! به جهات مشخص شده با موس حرکت دهید تا تتو را بکشید و در آخر موهای او را کوتاه کنید. بعد از این دمو را رد کنید و بعد به سمت محل مشخص شده بروید تا با روانشناس ملاقات کنید! بعد از رد کردن دمو ماموریت تمام می‌شود!

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است