راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Jim Milton Rides, Again

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Jim Milton Rides, Again

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله نود و چهارم: Jim Milton Rides, Again

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. وقتی کلت دوتایی در دست دارید 10 نفر را بکشید. 2. پانزده هدشات انجام دهید. 3. ماموریت را بدون استفاده یا احتیاج پیدا کردن به پک سلامتی به پایان برسانید.)

به علامت DG در نقشه بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو، شب شده به سمت جلو و محل تیراندازی حرکت کنید. کمی جلوتر کنار طویله اسب‌ها دو مرد به شما حمله می‌کنند دست خالی هستید و باید بسیار مراقب باشید که خونتان زیاد کم نشود.(برای بخش سوم مدال طلایی) با R جلوی مشت‌های دشمنان را بگیرید و با F به آنها ضربه بزنید. وقتی هر دو را از پا در آوردید دمو شروع می‌شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Jim Milton Rides, Again

بعد از دمو، سوار اسب شوید و به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه بروید. کمی جلوتر جان از دو مرد می‌خواهد که از اسب پیاده شوند. بعد از دمو اول Tab را فشار دهید و دو کلت را انتخاب کنید در اول حمله از دو کلت استفاده می‌کنیم. در این مرحله باید 10 نفر را با استفاده از کلت‌ها بکشید و همینطور اینکه پانزده هدشات داشته باشید پس سعی کنید بیشتر به سر دشمنان بزنید. به موقع وارد حالت Dead Eye شوید و به سر دشمنان شلیک کنید. همیشه پشت چیزی پناه بگیرید تا کمترین خون در طول مرحله از شما کم شود.

در ابتدا، جان به سمت چند نگهبان جلویی می‌رود و با آنها صحبت می‌کند. کلیک راست را فشار دهید و با R کمی حواس آنها را پرت کنید. بعد از کمی صحبت با کلیک چپ سلاح‌هایتان را بیرون بکشید و شروع به شلیک کنید فقط به سر دشمنان شلیک کنید و از کلت دوتایی خود استفاده کنید همینطور پیش بروید پشت محل‌های مختلف پناه بگیرید و دشمنانی که از هر سمت می‌آیند را بکشید. کمی جلوتر به سمت چپ نزدیک انبار بزرگ بروید در بالای انبار فردی از پنجر‌ه‌اش به سمت شما شلیک می‌کند او را بکشید و دشمنان اطرف آنجا را پاکسازی کنید. حتما پشت چیزی پناه بگیرید و شروع به تیراندازی کنید. همینطور دشمنان را بکشید و به سمت خانه‌ای که در سمت راست آنجاست پیشروی کنید. (در عکس بالا خانه سمت راست) داخل خانه نیز شخصی حضور دارد او را نیز بکشید. در طبقه اول تبر را بردارید و  در طبقه دوم خانه یک Cigarette Card پیدا خواهید کرد و جعبه‌ای نیز در آنجا وجود دارد که 100 دلار پول درونش است. بعد از کشتن تمام دشمنان، می‌توانید لوت آنها را بردارید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Jim Milton Rides, Again

حال به سمت علامت زرد رنگ که انبار بسته را نشان می‌دهد بروید. وارد انبار شوید کسی از پشت شما را غافلگیر خواهد کرد. به سرعت پشت سرهم F را بزنید و خود را از دست مرد آزاد کنید. حال باید با مرد مشت زنی کنید با R جلوی ضربات او را بگیرید و با F به او ضربه بزنید. بعد از کمی مبارزه و زدن او وارد دمو می‌شوید. در حین دمو، با فشار کلیک چپ کار مرد را بسازید! کلاه آرتور را از روی زمین بردارید!(فراموشش نکنید!) می‌توانید لوت مرد را نیز بردارید. حال سوار اسب شوید و به سمت مزرعه حرکت کنید. وقتی به محل رسیدید، دمو شروع می‌شود. بعد از دمو، ماموریت تمام شده است.

مرحله نود و پنج: Motherhood

(شرایط گرفتن مدال طلایی: در یک دقیقه و 30 ثانیه ماموریت را به پایان برسانید.)

مرحله نود و پنج: Motherhood

بلافاصله بعد از ماموریت Jim Milton Rides, Again این مرحله آغاز می‌شود. بعد از دمو، (دمو را رد کنید) به سمت محل مشخص شده بروید و با کلیک راست و R به مرد خوش‌آمد بگویید. (دمو را رد کنید.) بعد به سرعت به سمت خانه بروید تا با ابیگل صحبت کنید. (دمو را رد کنید.) سه علامت روی نقشه مشخص است که کارهای مختلفی هستند به نظر سریعترین آنها دوشیدن شیر گاو باشد به سمت آن بروید و با کلیک چپ و راست متناوب شیرگاو را بدوشید. تا دمو شروع شود و دوره‌ای از کارهای مزرعه‌ای جان به شما نمایش داده شود.(دمو را رد کنید.) بعد از دمو، بازی به چندین ماه بعد می‌رود. به سمت علامتی که روی نقشه مشخص شده بروید تا با دیوید صاحب مزرعه صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها جان لباس‌های گانگستری‌اش را به تن می‌کند که با آهنگ زیبایی احساسی شده است. ماموریت تمام شده است.

مرحله نود و شش: Home of the Gentry?

(شرایط گرفتن مدال طلایی: در دو دقیقه و 30 ثانیه ماموریت را به پایان برسانید.)

مرحله نود و شش: Home of the Gentry

به علامت AA در شهر Blackwater بروید. این مرحله فقط باید دموها را رد کنید تا بتوانید در وقت مناسب مرحله را به اتمام برسانید و مدال طلایی را بدست بیاورید. وقتی وارد ساختمان شدید با منشی صحبت کنید و بعد وارد دفتر شوید. دمو را رد کنید و بعد از دمو به سمت علامت AA دیگری که در نقشه مشخص شده است بروید. در آنجا با افرادی که در خانه هستند، صحبت کنید و با 10 دلار آنها را راضی کنید که آنجا را ترک کنند. (کلیک راست R) بعد دموهای قرارداد را رد کنید. در دموی بعدی با Uncle ملاقات می‌کنید آن را نیز رد کنید. در آخر به سمت Beecher’s Hope بروید. وقتی به محل رسیدید، دمویی شروع می‌شود.(دمو را رد کنید) بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است