راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Further Questions of Female Suffrage

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Further Questions of Female Suffrage

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیست و پنجم : Further Questions of Female Suffrage
(این مرحله با علامت P در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1.سوارکاران Lemoyne را کمتر از یک دقیقه از پیش رو بردارید. ۲. پنج هدشات داشته باشید. ۳. هشتاد و پنج درصد دقت تیراندازی داشته باشید. ۴. هیچ پک سلامتی مصرف یا احتیاج پیدا نکنید.)

در نقشه به علامت P  و محل جر و بحث بروید تا مرحله شروع شود. بعد از دمو، گاری را  به محل مشخص شده برسانید. در محل زرد رنگ جایی می‌رسید که به صورت خودکار Sadie و آرتور از گاری خارج می‌شوند. حال وارد ایستگاه که با علامت نامه زرد مشخص است شوید و با منشی ایستگاه صحبت کنید و R را فشار دهید و با اینتر هر دو نامه را ارسال کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Further Questions of Female Suffrage

بعد از اینکار علامت زرد گاری روی نقشه مشخص می‌شود به محل بروید، سوار گاری شوید و صبر کنید تا Sadie سوار شود. در میان راه مردی کنار گاری ظاهر می‌شود و شروع به صحبت با شما می‌کند. بعد از کمی صحبت درگیری آغاز می‌شود. در ابتدا از Dead Eye برای کشتن سریع سوارکار آن هم زیر یک دقیقه استفاده کنید. حتما هدشات کنید چراکه پنج هدشات در این مرحله ضروری است. با دقت تیراندازی کنید و تیر خطلایی نزنید.(85 درصد دقت تیراندازی)

کمی جلوتر از گاری خارج می‌شوید سریع پشت درخت پناه بگیرید و شروع به کشتن دشمنان بکنید. حتما هدشات کنید و مراقب خونتان نیز باشید تا آسیب زیادی نبینید. باید سریعتر دشمنان را بکشید چراکه Sadie به سرعت آنها را خواهد کشت. باید آن دو مرد سوار کار را هدشات کنید و حداقل سه نفر را در پایین هدشات کنید تا مرحله را با موفقیت به پایان برسانید.

بعد از کشتن دشمنان می‌توانید لوتشان را بردارید بعد سوار گاری شوید و آن را به کمپ برگردانید. وارد دایره زرد شوید تا دمو شروع شود. ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است