راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مراحل فرعی مرتبط با کمپ

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مراحل فرعی مرتبط با کمپ

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

این سری ماموریت‌ها هر چند وقت یک بار در کپچرهای مختلف در لابه لای مراحل اصلی و فرعی ظاهر می‌شود و از کپچر اول اینگونه مراحل وجود دارند که مراحل کوتاهی هستند اما در این بخش از اینگونه مراحل از Chapter ۳ به بعد که مراحل مهمتری هستند را برایتان آماده کردیم که می‌توانید در بخش زیر آنها را پیدا کنید. این بخش با اضافه شدن مراحل اصلی بیشتر به روز خواهد شد. در این مراحل میتوانید کمی پول در بیاورید و با شخصیت‌های مختلف بیشتر آشنا شوید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مراحل فرعی مرتبط با کمپ

ماموریت Rubbery در چپتر سوم:

در بین مراحل بخش سوم بازی این مرحله در کمپ ظاهر می‌شود. به پیش Sean بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها سوار اسب شوید و به دنبالش بروید‌. می‌توانید در طول مسیر با کلیک راست و بعد R با او صحبت کنید. بعد از طی کردن مسیری طولانی به محلی در میان جنگل می‌رسید از اسب پیاده شوید و به دنبالش بروید‌.

به کلبه‌ای می‌رسید و Sean از آرتور جدا شده و به جلو می‌رود. به دنبالش بروید بعد از اینکه به اولین نفر شلیک کرد پشت الوارها پناه بگیرید اولین نفر از کلبه خارج می‌شود را بکشید. مراقب باشید چند نفر دیگر از پشت کلبه وارد می‌شوند پشت الوارها پناه بگیرید و شلیک کنید‌. مراقب پشتتان نیز باشید، فردی از پشت حمله می‌کند. وقتی همه را کشتید مردی از کلبه خارج می‌شود. می‌توانید لوت افراد را بردارید بعد داخل کلبه شوید.

در کلبه وسایل روی میز جلوی در را بردارید، کابینت کنار میز را باز کنید و خالی کنید، وسایل بالای شومینه وسایل را بردارید، در اتاق دیگر پشت شومینه کارت را بردارید، زیر تخت سمت چپ جعبه را باز کنید و اسلحه را بردارید، روی میز کوچک بین تخت‌ها پول را بردارید، روی قفسه وسایل را بردارید، حال به سراغ علامت زرد بروید و Remove Plank را فشار دهید تا پول مخفی را بردارید. ماموریت تمام شده است.


راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مراحل فرعی مرتبط با کمپ

ماهی‌گیری چپتر سوم Kieran :

به علامت مشخص شده بروید و با Kieran صحبت کنید تا با او به ماهی‌گیری بروید. بعد از صحبت‌ها سوار اسب شوید و به دنبال او بروید. کمی جلوتر وقتی او از اسب پیاده شد به محل ماهی‌گیری رسیده‌اید. پیاده شوید و آماده ماهی گرفتن شوید. قلاب ماهی‌گیری را انتخاب کنید و به سمت محل زرد رنگ بروید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مراحل فرعی مرتبط با کمپ

روش ماهی‌گیری: با فشار Tab طعمه‌ای روی قلاب بگذارید. کلیک راست را فشار دهید و با کلیک چپ قلاب را به درون آب بیندازید. کلیک راست را در حین ماهیگیری ول نکنید. Space را فشار دهید تا ماهی را به سمت قلاب بکشانید. منتظر گرفتن ماهی باشید وقتی ماهی به دام افتاد کلیک چپ را فشار دهید، اول با چپ و راست کردن موس ماهی را خسته کنید و بعد با Space ماهی را به سمت خود بکشانید با فشار R نیز می‌توانید سرعت بیرون کشیدن ماهی را زیاد کنید ولی عجله نکنید وقتی که کمی نزدیک شما شد  و تکان خورد R را رها کنید و چند بار باید موس را چپ و راست کنید تا ماهی آرام شود چندین بار برای گفتن ماهی اینکار را بکنید. در طول تمام این مراحل کلیک راست و اسپیس را باید نگهدارید. این روش را با دقت دنبال کنید تا ماهی را گیر بیندازید. بعد از گرفتن یک ماهی یا چندین ماهی با فشار Tab ماهی‌گیری را تمام کنید. حال به سمت محل مشخص شده و محل زرد برسانید تا ماموریت تمام شود.

بعد از کمی ماهی‌گیری مردی را در وسط آب خواهید دید او به شما محل بهتری را برای ماهی‌گیری پیشنهاد می‌کند. بعد از صحبت‌ها به دنبال Kieran به محل جدید بروید.  در محل جدید قلاب را بردارید و مشغول ماهی‌گیری شوید. این محل یکی از ماهی‌های Legendary را پیدا خواهید کرد و در نقشه نیز این محل علامت زده می‌شود.

نکته: ماهی گیری، مشت زنی و همینطور تیراندازی با کمان باعث افزایش خون شما می‌شود برای ۱۰۰ درصد کردن بازی باید خونتان را کامل کنید. (نکات بیشتر بازی)


راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مراحل فرعی مرتبط با کمپ

ماهی‌گیری چپتر سوم Javier :

علامت ماهی در کمپ نزدیک خاویر مشخص می‌شود به آنجا بروید. بعد از دمویی کوتاه، سوار اسب شوید و به دنبال او بروید. مسیر را ادامه دهید تا به محلی برسید که او از اسب پیاده می‌شود. از اسب پیاده شوید و او را دنبال کنید تا به کنار رودخانه برسید. وقتی به محل زرد رسیدید قلاب ماهی‌گیری انتخاب کنید بعد Tab را فشار دهید و طعمه را انتخاب کنید و ماهی‌گیری را آغاز کنید.

روش ماهی‌گیری: در بالا ذکر شده است.

بعد از چند دقیقه دمویی شروع می‌شود و صحبت‌ها را گوش کنید. خاویر به شما نوع جدیدی از تله را می‌دهد E را بزنید و تله جدید را با زدن Tab به کار ببرید و ماهی‌گیری را از سر بگیرید. بعد از اینکه دو ماهی گرفتید خاویر به سراغ شما می‌آید می‌پرسد که می‌خواهید برگردید یا به ماهی‌گیری ادامه می‌دهید با R با او برگردید و با فشار F به ماهی‌گیری ادامه دهید. این ماموریت تمام شده است.

این نوع مراحل به این بخش اضافه خواهند شد…


دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است