راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Who is Not without Sin

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Who is Not without Sin

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله شانزدهم: Who is Not without Sin
با علامت RS در نقشه مشخص است.

(شرایط گرفتن اسب طلایی: ۱. دو دست پوکر ببرید. ۲. در دو دقیقه و ۵ ثانیه به کمپ برگردید.)

به محل مشخص شده که با RS مشخص است بروید بعد از دمو باید با افراد پوکر بازی کنید. در اینجا لازم نیست زیاد بازی کنید فقط بازی کنید تا دو دست را ببرید.

(قوانین اولیه بازی: اگر بتوانید کارتی که در دست دارید را با کارتهایی که روی زمین می‌آید مچ کنید می‌توانید پیروز شوید هرچه عدد بیشتر باشد می‌توانید بیشتر به برد امیدوار باشید. اگر بتوانید با کمک کارتهای روی زمین دو کارت یا بیشتر مچ کنید پیروزی قطعی‌تر خواهد بود.(کاملا شانسی است) اگر کارتی که در دست دارید زیاد خوب نیست Check کنید تا کارتهای بیشتری رو شود. اگر از دست خود مطمئن هستید Call کنید در غیر این صورت  Flod کنید تا پول زیادی را از دست ندهید.) بعد از اینکه دو دست بردید می‌توانید از بازی خارج شوید یا اگر حوصله دارید دست را با صفر کردن پول یکی از دو نفر ببرید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Who is Not without Sin

در بیرون از دو نفر محل Swanson را بپرسید. محلی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید، او را در حال دعوا با فردی می‌بینید. به سمت آن دو بروید با مرد درگیر شوید صبر کنید به شما ضربه بزند با R دفاع کنید و بلافاصله ضربه بزنید. بعد از پیروزی بر مرد فرد چوبانی قصد لو دادن شما را دارد با عکس چشم قرمز در نقشه مشخص است او را تعقیب کنید و با فشار دادن E دوبار او را متوقف کنید و بعد او را تهدید کنید که شما را لو ندهد.

حال به محل دعوا برگردید او باز غیبس زده؛ او را در روی ریل قطار روی پل پیدا خواهید کرد. به سرعت به پیش او بروید E را فشار دهید و بعد کلیک چپ را سریع بزنید تا پایش را از ریل بیرون بیاورید. حال او را پشت اسب بگذارید و و در ۲ دقیقه ۱۰ ثانیه به کمپ برگردید دقت کنید در تمام مسیر با سرعت بروید بهتر است از جاده اصلی بروید وقتی به محل رسیدید او را در محل مشخص شده بگذارید تا اسب طلایی را بدست بیاورید.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است