راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Course of True Love

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Course of True Love

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله سی و دو : The Course of True Love – II
(این مرحله با علامت GR در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. خود را بدون دیده شدن به Penelope برسانید. ۲. مرحله را در سه دقیقه به پایان برسانید.)

به علامت GR در نقشه بروید. جلوی در کلیک راست را فشار دهید و R بزنید تا اجازه ورود بگیرید. وارد شوید و با مردی که مشغول کار است صحبت کنید. تا علامت BG در نقشه مشخص شود. در اینجا اسبتان را صدا کنید و با اسب به آن محل بروید علت این است که بلافاصله باید سوار اسب شوید و به سمت محل بتازید.  اینجا بازی را سیو کنید و به سمت علامت بروید و با Beau Gray صحبت کنید تا دمو شروع شود.

بلافاصله دمو را رد کنید به سمت اسب خود بدوید و به سمت محل مشخص شده به تاخت بروید دقت کنید از وسط بی‌راهه بروید و با جاده کاری نداشته باشید. باید خیلی سریع باشید و با لحظه‌ای درنگ مدال طلایی را از دست خواهید داد. وقتی به محل رسیدید باید بدون دیده شدن خود را به مقصد برسانید. دو خانه در جلو سمت چپ وجود داد از سمت چپ آنها بدون دیده شدن با اسب بروید کلا باید در سمت چپ اسب سواری کنید تا دیده نشوید. به هیچ عنوان از اسب پیاده نشوید و به تاخت بروید. سریع به جلو و  به سمت علامت زرد پیش روی کنید. از سمت چپ بروید کسی در اینجا نیست وقتی به آب رسیدید به آن سمت بروید و خود را به آلاچیق برسانید و با پنلوپه صحبت کنید و بلافاصله دمو را رد کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت قایقی که در این منطقه است بروید و از منطقه قرمز به سرعت خارج شوید. اگر در عرض ۳ دقیقه اینکار را کرده باشید مدال طلایی را بدست می‌آورید و مرحله تمام می‌شود.

مرحله سی و سه : The Course of True Love – III
(این مرحله با علامت BG در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: مرحله را در چهار دقیقه و ۳۰ ثانیه به پایان برسانید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Course of True Love

در این مرحله باید تمام دموها را رد کنید تا مدال طلایی بدست بیاورید. به علامت BG بروید و با Beau Gray صحبت کنید تا دمو شروع شود. دمو را رد کنید، سوار اسب شوید و به سرعت به دنبال Beau بروید. با بالاترین سرعت ممکنه به دنبال او بروید و زمان را هدر ندهید. وقتی به محل رسیدید از اسب پیاده شوید و دمو را رد کنید. حال گاری به سمت علامت مشخص شده در نقشه ببرید. وقتی به محل رسیدید دمو شروع می‌شود. دمو را رد کنید بعد به سرعت سوار اسب شوید و با سرعت به دنبال Beau بروید تا به مقصد برسید. وقتی به محل رسیدید دمو را رد کنید تا مدال طلایی را بدست بیاورید.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است