راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Horsemen, Apocalypse

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Horsemen, Apocalypse

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله پنجاه و سه: Horsemen, Apocalypse
(این مرحله با علامت SA در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. به O’Driscoll’ها قبل از پیاده شدن از قایق شلیک کنید. ۲. فقط از دو سلاح اصلی خود(کلت‌ها)در طول مرحله استفاده کنید. ۳. هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. ۴. پانزده هدشات انجام دهید‌ ۵. بدون استفاده استفاده یا نیاز به پک سلامتی مرحله را به پایان برسانید.)

در این مرحله درگیری زیاد است و باید زیاد هدشات کنید پس قبل از شروع مرحله از Chewing Tobacco برای پر کردن Dead Eye خود استفاده کنید. یا هر Tonicی که باعث پر کردن جان و Dead eye تان می‌شود. بدست آوردن مدال طلایی در این مرحله سخت است و باید چندین بار برای تسلط به مرحله تلاش کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Horsemen, Apocalypse

به محل SA در کمپ بروید و با Sadie صحبت کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو از روی بالکن باید به سمت دشمنان شلیک کنید. باید فقط از دو کلت خود استفاده کنید که کمی تیراندازی در بالای بالکن را برایتان سخت‌تر خواهد کرد. در اینجا از Dead Eye استفاده کنید و با دقت و فقط به سر دشمنان شلیک کنید. بعد از کشتن چند نفر داچ به شما می‌گوید به طبقه پایین برای کمک بروید. وقتی طبقه پایین رفتید از در خارج شوید و پشت سنگری پناه بگیرید و شروع به کشتن دشمنان کنید. (فقط هدشات، مراقب دقت تیراندازی و خونتان نیز باشید.) کمی که دشمنان را کشتید یک گاری می‌آید قبل از اینکه به کمپ برسد وارد حالت Dead Eye شوید و اول راننده و بعد دیگر سرنشینانش را بکشید‌. بعد از اینکه تعدادی از دشمنان را کشتید باید به سمت خانه عقب نشینی کنید و گرنه کشته می‌شوید یا به قدری تیر می‌خورید که به پک سلامتی احتیاج پیدا می‌کنید و مدال طلایی را از دست می‌دهید. (در اینجا سعی کنید تا جایی که می‌توانید هدشات کنید)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Horsemen, Apocalypse

وقتی داخل خانه شدید کمد را جلوی در بگذارید. بعد از دموی کوتاهی چند نفری که پشت خانه هستند را بکشید. بعد از کشتن آنها متوجه می‌شوید که Sadie در خطر است به سمت محل مشخص شده بروید. در اینجا باید سریع باشید به سرعت بعد از اینکه Sadie چند نفر را کشت و بلند شد به سمت برکه که علامت قرمز دشمنان مشخص است بروید و سه دشمن را بکشید. به سمت برکه بروید، درون آب یک قایق وجود دارد قبل از اینکه قایق به خشکی برسد باید سرنشینانش را بکشید‌.(لازم برای مدال طلایی) حال به سمت چپ بروید و دشمنان را یکی یکی بکشید و جلو بروید تا کم کم آنها فرار کنند و در محل زرد رنگ که بروید دمویی آغاز می‌شود و این مرحله تمام می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است