راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Banking, the Old American Art

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Banking, the Old American Art

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله پنجاه و هفت: Banking, the Old American Art
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. گاوصندوق را بدون هیچ مشکلی باز کنید. ۲. فقط از کلتهایتان استفاده کنید. ۳. بیست و پنج هدشات انجام دهید. ۴. بدون استفاده یا نیاز پک سلامتی مرحله را انجام دهید.)

به علامت D در نقشه بروید و با داچ صحبت کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، صبح شده و به دنبال گاری به سمت شهر بروید. در شهر باید از بانک شهر سرقت کنید. وقتی به محل رسیدید صبر کنید کمی آنطرف تر انفجاری رخ می‌دهد حال وقت سرقت بزرگ بانک است! به دنیال داچ و بقیه به سمت بانک بروید‌. در بانک، مشتری‌ها در دفتر پشتی مبحوس می‌شوند. به سمت رئیس بانک بروید و با زور از او بخواهید که در را برایتان باز کند. به سمتش اسلحه نشانه بروید تا او را بیشتر ترغیب کنید. وقتی داخل بودید به سمت گاو صندوق بروید باید ۱۹ بعد ۷۲ و ۵۴ را بزنید تا بدون هیچ اشتباهی گاوصندوق رو به رویتان را باز کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Banking, the Old American Art

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Banking, the Old American Art

حال به نظر می‌رسد پلیس‌ها سر رسیده‌اند. به بانک برگردید درگیری شروع شده است. دو نکته اول اینکه فقط از کلتها استفاده کنید و بعد بیست و پنج هد شات بزنید در طول مرحله هدشات ها را بشمارید تا از دستتان خارج نشود. هدشات کردن را ادامه دهید و دشمنان را در پایین و روی بالکن بکشید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، چند هدشات دیگر داشته باشید و بعد به سراغ داچ بروید و دینامیت را از او بگیرید. دینامیت را روی دیوار مشخص شده کار بگذارید کمی عقب بروید و به آن شلیک کنید. تا راه باز شود حال از نبردبان بیرون از دیوار تخریب شده بالا بروید از نبردبان‌های دیگر نیز بالا بروید تا به پشت بام برسید. در اینجا فقط از کلت استفاده کنید و دشمنان را برای تکمیل ۲۵ عدد هدشات بکشید. همینطور دشمنان را بکشید تا شخصی با مسلسل به سراغتان بیاید با کلت شلیک کردن به او سخت است و برای بدست آوردن مدال طلایی باید اینکار را انجام دهید. بعد از کشتن مرد افراد دیگر را نیز بکشید تا دمو شروع شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Banking, the Old American Art

بعد از دمو، به دنبال لنی بروید کمی جلوتر دو نفر او را زخمی میکنند هر دو را هدشات کنید. لنی زخمی شده اما راه دیگری جز ادامه دادن مسیر نیست. مسیر را روی پشت بام ادامه دهید از روی پشت بام به سمت دیگر بپرید و خود را به داچ برسانید و بعد او را دنبال کنید تا به ساختمانی می‌رسید از پنجره‌اش داخل شوید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، به دنبال داچ و بقیه افراد بروید تا به واگن برسید مراقب باشید تا توسط پلیس‌ها دیده نشوید. حال مسیر را به دنبال داچ داخل واگن ادامه دهید تا به جایی برسید که داچ می‌گوید مخفی شوید پشت صندلی مخفی شوید و صبر کنید مرد از آنجا دور شود. بعد از رفتن مرد به دنبال داچ بروید. به محلی می‌رسید که دو نفر جلوی مسیر را گرفته‌اند به محل زرد مشخص شده بروید و با زدن H صوت بزنید تا آنها را از مسیر خارج کنید.  وقتی آنها به سمت صدا آمدند پشت وسایل مخفی شوید و از پشت آنها بدون دیده شدن به سمت داچ بازگردید و او را دنبال کنید‌ تا دمو شروع شود. بعد از دمو، صبر کنید تا Charles حواس نگهبانان را پرت کند و بعد داچ را دنبال کنید تا به کشتی برسید و دمو شروع شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است. Chapter بعدی و ماموریت Welcome to the New World بلافاصله آغاز می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است