راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Joys of Tobacco

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Joys of Tobacco

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله سی و پنج : The Fine Joys of Tobacco
(این مرحله با علامت H در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. در انبار مرد را به صورت مخفیانه بکشید. ۲. در عرض ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه ماده مشتعل کننده را در روی زمین و بخش‌های مشخص شده بریزید. ۳. در حین فرار ۵ نفر را بکشید. ۴. هیچ پک سلامتی مصرف یا احتیاج پیدا نکنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Joys of Tobacco

به علامت H بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، به بیرون خانه بروید و سوار گاری شوید و به سمت محل مشخص شده بروید. وقتی از در گذشتید و نزدیک محل بودید با فشار R پشت گاری مخفی شوید. با زدن V می‌توانید از دید او مسیر را ببینید و صحنه‌ها  را ببینید تا گاری در جایی متوقف شود و دمویی کوتاه شروع شود. بعد از دمو ، آرام از گاری خارج شوید و نیم خیز کنید و مرد را به صورت مخفیانه بکشید. این برای قسمت اول مدال طلایی ضروری است.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Joys of Tobacco

دمویی شروع می‌شود بعد از دمو، به دنبال Sean بروید و مراقب باشید شناسایی نشوید. بعد از اینکه گاری رد شد او به سراغ نگهبان می‌رود پشت او بروید وقتی او را کشتید، تایمرِ ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه شروع می‌شود و باید از اینجا به بعد سریع عمل کنید و ماده مشتعل کننده را در روی زمین و بخش‌های زرد مشخص شده بریزید. اول زمین‌های رو به رو را سریع آغشته کنید بعد به سراغ زمین‌های سمت چپ بروید. دقت کنید نگاه نگهبانان به سمت شما نباشید و از کنارشان سریع بگذرید. بعد به سراغ زمین‌های آن طرف بروید و هر چهار بخش را بدون دیده شدن و در عرض ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه به ماده مشتعل کننده آغشته کنید. دقت کنید یکجا نایستید و موقع ریختن حرکت کنید. نکته بعدی اینکه اگر از پشت نگهبانان بدوید آنها متوجه نمی‌شوند. وقت تمام محل‌های زرد را آغشته کردید محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید.

در محل Sean را در انبار ملاقات کنید و وقتی به پیش او رسیدید بعد از اینکه او کارش را انجام داد Tab را فشار دهید و کوکتول را به سمت انبار بیندازید تا آتش بگیرد. به سمت مزرعه بروید و آنجا را نیز آتش بزنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Fine Joys of Tobacco

در این هنگام دشمنان زیادی از هر طرف به شما حمله می‌کنند باید مراقب باشید نباید زیاد تیر بخورید و گرنه مدال طلایی را از دست می‌دهید پشت محلی پناه بگیرید و به سمت دشمنان شلیک کنید. دشمنان را بکشید و به دنبال Sean بروید. وقتی به گاری رسیدید به سرعت اسب‌ها را از گاری جدا کنید و وقتی او سوار اسب شد شما نیز سوار اسب دیگر شوید.

خوب اینجا موقع فرار است و باید پنج نفر را در این مسیر بکشید دقت کنید در اینجا استفاده از Dead Eye در حرکت توصیه می‌شود. حتما با دقت پنج نفر را در موقع فرار بکشید و مراقب باشید خونتان کم نشود و به دنبال Sean بروید. مراقب باشید خود Sean خیلی سریع دشمنان را می‌کشد باید قبل از کشتن دشمنان توسط او شما از Dead Eye استفاده کنید و آنها را بکشید این بخش کمی سخت است و باید بسیار دقت کنید تا حتما پنج نفر را بکشید. بعد از اینکه اینکار را کردید به دنبال Sean از مزرعه خارج شوید. او در جایی می‌ایستد کلیک راست و R را بزنید تا با او به کمپ بروید یا هر طور که خودتان دوست دارید رفتار کنید. بعد از دیدن دمویی کوتاه ماموریت تمام می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است