راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Our Best Selves

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Our Best Selves

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله هشتاد و شش: Our Best Selves
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. بعد از پریدن به پشت اسب داچ در حالت Dead Eye یک هدشات انجام دهید. 2. مرحله را در یازده دقیقه به اتمام برسانید. 3. با حداقل هشتاد درصد دقت در طول قطار تیراندازی کنید. 4. بدون استفاده یا نیاز از پک سلامتی مرحله را تمام کنید.)

(در این مرحله باید دموها را رد کنید و بازی را متوقف نکنید.)

به علامت D در نقشه بروید و با داچ صحبت کنید. دمو را رد کنید، حال به دنبال بقیه پیش بروید تا اینکه کمی جلوتر جان و آرتور از بقیه جدا می‌شوند. به دنبال جان بروید تا به گاری در وسط جنگل برسید در اینجا از اسب پیاده شوید و از پشت گاری دینامیت‌ها را بردارید. حال سوار اسب شوید و به دنبال جان بروید. کمی جلوتر به داچ و بقیه ملحق می‌شوید. حال مسیر را ادامه دهید و از وسط شهر بگذرید تا به ریل قطار برسید و دمو آغاز شود. دمو را رد کنید حال سوار اسب شوید و به سرعت قطار را دنبال کنید. اینجا یک تفنگ مطمئن را انتخاب کنید. وقتی نزدیک قطار بودید با زدن Space به داخل قطار بپرید. حال مسیر را پیش بروید و دشمنان را بکشید دقت کنید باید هشتاد درصد دقت تیراندازی در درون قطار داشته باشید و تیر زیادی نیز نخورید تا بخش آخر مدال طلایی را نیز بدست بیاورید. مسیر را به سمت جلوی قطار پیش بروید، دشمنان را بکشید تا به جلوی قطار برسید و دمو شروع شود. دمو را رد کنید حال به پشت اسب داچ بپرید. (از اینجا به بعد مرحله دقت تیراندازی اهمیتی ندارد)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Our Best Selves

کمی جلوتر به درون قطار می‌پرید در اینجا در طول دمو جان به بیرون قطار پرت می‌شود و ناگهان وارد حالت  Dead Eye می‌شوید باید در اینجا نشان را روی سر او ببرید و تیراندازی کنید این برای مدال طلایی کاملا ضروری است. پشت مسلسل دقت تیراندازی اصلا اهمیتی ندارد پس به سرعت به سمت سوارانی که به قطار حمله می‌کنند تیراندازی کنید و آنها را بکشید. اول از سمت راست و بعد از چپ دشمنان حمله می‌کنند آنها را به سرعت بکشید. نگاهتان به مینی مپ باشد و از هر سمتی علامت قرمز دیدید اسلحه را به همان سمت ببرید و شروع به تیراندازی کنید. بعد از کشتن تمام دنبال کننده‌ها از تیربار خارج شوید و به سمت جلوی قطار بروید تا پول را پیدا کنید. وقتی به جلوی قطار رسیدید دینامیت را انتخاب کنید با کلیک چپ آن را جاسازی کنید و عقب بروید و به دینامیت شلیک کنید تا در واگن باز شود. وارد شوید و دمو را رد کنید حال با Space از قطار خارج شوید تا دموی دیگری شروع شود آن را نیز رد کنید تا مرحله تمام شود. بلافاصله بعد از این مرحله ماموریت Red Dead Redemption آغاز می‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است