راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The New South

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The New South

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیست و ششم : The New South
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. بدون اینکه آسیبی ببینید Anders Anderson را بیهوش کنید. ۲. در عرض پنج دقیقه و ۳۰ ثانیه Anders Anderson را دستگیر کرده و به زندان بیندازید. ۳. یک ماهی با داچ و Hosea بگیرید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The New South

به علامت D در نقشه بروید و با داچ صحبت کنید. بعد از صحبت‌های اولیه به دنبال او بروید. سوار اسبتان شوید و به دنبال داچ و Hosea بروید. کمی جلوتر به گاری می‌رسید بعد از صحبت‌های اولیه دمو شروع می‌شود. در دمو می‌بینید که برادران اندرسون فرار می‌کنند.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The New South

بعد از دمو شما پنج دقیقه و ۳۰ ثانیه برای دستگیری Anders وقت دارید. با سرعت روی ریل به دنبال قطار بروید یکی از آنها همان ابتدا از قطار بیرون می‌افتد.  مسیر را ادامه دهید تا به ایستگاه برسید در ایستگاه سرعت قطار کمی کمتر می‌شود از سمت چپ قطار پیش بروید کمی جلوتر که به محیط بازتر رسیدید با Space به درون قطار بپرید. وقتی مرد گردن آرتور را گرفت بلافاصله با زدن پشت سر هم F او را رها کنید. بعد از اینکه او را از قطار بیرون انداختید. به دنبال دو مرد بروید همینطور مسیر را ادامه دهید تا یکی از آنها به شما حمله کند. با R جلوی ضربه او را بگیرید و با F به او ضربه بزنید. اول صبر کنید او به شما ضربه بزند و بعد بلافاصله دفاع کرده و با او ضربه بزنید.

بعد از اینکه او را ناکار کردید به دنبال آخرین نفر یعنی Anders بروید. او در جایی گیر می‌افتد و چاقویی در دست دارد باید بسیار مراقب باشید. در اینجا اگر مدال طلایی می‌خواهید نباید هیچ ضربه‌ای از Anders بخورید. باید به موقع دفاع کنید و ضربه بزنید. با اولین ضربه مدال طلایی را از دست خواهید داد. باید اول صبر کنید تا او ضربه بزند بعد دفاع کنید و بلافاصله ضربه بزنید. کمی صبر کنید تا به شما ضربه بزند دفاع کنید و باز ضربه بزنید. چهار سری اینکار را بکنید تا او را بیهوش کنید. بعد او را بلند کنید تا دمو شروع شود.  (اگر بی مهابا به او حمله کنید ممکن است یکی از ضربات به او برخورد کند. )

بعد از دمو او را پشت اسبتان بگذارید و به دنبال مرد بروید. حتما شیفت را فشار دهید و مسیر را با سرعت بروید. وقتی به محل رسیدید مرد را از پشت اسب به  محل مشخص ببرید تا دمو شروع می‌شود.

بعد از دمو به دنبال داچ و Hosea بروید. کمی جلوتر با Hosea موافقت کنید و با آن دو به ماهی‌گیری بروید. حتما اینکار را بکنید برای مدال طلایی کاملا ضروری است. بعد از صحبت‌ها با H اسب را صدا کنید و سوارش شوید و به دنبال آن دو به محل ماهی‌گیری بروید. در طول مسیر می‌توانید با Hosea صحبت کنید تفاوتی ندارد. بعد از رسیدن به محلی که سه قایق در آنجاست از اسب‌ مساده شوید و به سمت قایق بروید تا دمو شروع شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The New South

در قایق با شیفت می‌توانید سرعت را زیاد کنید. حال خود را به محل مشخص شده در نقشه برسانید‌. وقتی به محل رسیدید Tab را فشار دهید تا هر سه قلاب ماهی‌گیری را بردارند.

روش ماهی‌گیری: با فشار Tab طعمه روی قلاب بگذارید. کلیک راست را فشار دهید و با کلیک چپ قلاب را به درون آب بیندازید. کلیک راست را در حین ماهیگیری ول نکنید. Space را فشار دهید تا ماهی را به سمت قلاب بکشانید. منتظر گرفتن ماهی باشید وقتی ماهی به دام افتاد کلیک چپ را فشار دهید، اول با چپ و راست کردن موس ماهی را خسته کنید و بعد با Space ماهی را به سمت خود بکشانید با فشار R نیز می‌توانید سرعت بیرون کشیدن ماهی را زیاد کنید ولی عجله نکنید وقتی که کمی نزدیک شما شد و تکان خورد R را رها کنید و چند بار باید موس را چپ و راست کنید تا ماهی آرام شود چندین بار برای گفتن ماهی اینکار را بکنید. در طول تمام این مراحل کلیک راست و اسپیس را باید نگهدارید. این روش را با دقت دنبال کنید تا ماهی را گیر بیندازید.

بعد از گرفتن یک ماهی یا چندین ماهی با فشار Tab ماهی‌گیری را تمام کنید. حال به سمت محل مشخص شده و محل زرد برسانید تا ماموریت تمام شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است