راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Pouring Forth Oil – IV

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Pouring Forth Oil – IV

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله بیستم: Pouring Forth Oil – IV
(این مرحله با J در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی در بخش چهارم: ۱. همه نگهبانان قطار را بکشید قبل از اینکه Sean شلیکی کند ۲. لوت بخش بارِ قطار را کامل بردارید ۳.از قانون در ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه فرار کنید. ۴. در حالت Dead Eye ده نفر را بکشید. ۵.بدون استفاده از پک سلامتی مرحله را بگذرانید.)

بخش سوم: به محل مشخص شده که با J مشخص است بروید و با جان صحبت کنید این بخش تمام می‌شود باید چند روز صبر کنید تا بخش چهارم این ماموریت شروع شود.

بخش چهارم: بعد از چند وقت (یکی دو روز بازی یا یکی دو ماموریت بازی) علامت J دوباره در نقشه ظاهر می‌شود. خود را به علامت برسانید. وقتی نزدیک مرد شدید دمو شروع می‌شود.

بعد از دمو با گاری به محل مشخص شده در نقشه خود را برسانید. وقتی به محل رسیدید گاری را در محل مشخص شده بگذارید تا دمو شروع شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Pouring Forth Oil – IV

بعد از دمو و ایستادن قطار وارد واگن مسافران شوید و به جان در جمع کردن پول‌ها کمک کنید کسانی که قصد ندادن پول‌ها را دارند را با F بزنید و به دنبال جان حرکت کنید. می‌توانید با E پولهای اضافه از مردم بگیرید ولی از شرافت شما کاسته می‌شود. وقتی به آخرین واگن رسدید به محل مشخص شده و پیش Sean خود را برسانید.

در اینجا برای دریافت مدال طلایی باید قبل از Sean چهار نگهبانی که سر و کلشان پیدا می‌شود را سریع بکشید در این بخش حتما از حالت Dead Eye استفاده کنید چراکه هم سریعتر است و هم اینکه در این مرحله باید ۱۰ نفر را در این حالت بکشید. اولی جلوی در است به سرعت او را بکشید دومی از بالای قطار می‌آید و سومی و چهارمی از در پشتی واگن وارد می‌شوند به سرعت آنها را بکشید (قبل از اینکه Sean کاری انجام دهد) تا بخش اول مدال طلایی و چهار کشتن در حالت Dead Eye  را تا اینجا انجام داده باشید. حال به بخش‌های مشخص شده بروید و همه لوت آنها را بردارید جیزی جا نگذارید برای مدال طلایی ضروری است. (لوت روی قفسه‌ها و جاهای دیگر را نیز بردارید فقط سریع عمل کنید و تا قبل از دمو همه را بردارید. بهتر است از اول مرحله سریعتر کارها را انجان دهید تا در اینجا وقت بیشتری داشته باشید.)

حال دشمنان زیادی به سمت حمله می‌کنند در اینجا می‌توانید با خیال راحت شش نفر دیگر را در حالت Dead Eye  بکشید. مراقب باشید تیر زیاد نخورید چراکه پک سلامتی نیز نباید مصرف کنید. (معجون‌هایی که حالت Dead Eye را پر می‌کنند حساب نمی‌شود) دشمنان را در دو سمت بکشید تا وقتی که اسبتان به سمتتان می‌آید به سرعت از قطار خارج شوید و سوار اسب شوید حالا یک دقیقه و ۳۰ ثانیه وقت دارید که از دست قانون فرار کنید. در مینی مپ نگاه کنید و به سمت مخالف دشمنان که با رنگ قرمز مشخص هستند فرار کنید تا از دایره قرمز خارج شوید. راحت ترین حالت این است که روی ریل به سمت عقب به تاخت بروید تا دمو شروع شود و این ماموریت به پایان برسد.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است