راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Good, Honest, Snake Oil

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Good, Honest, Snake Oil

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

ماموریت نهم: Good, Honest, Snake Oil
(ماموریت بانتی هانتر)

(شرایط گرفتن مدال / اسب طلایی: ۱. نگذارید Benedict از لبه به پایین پرت شود. ۲. در یک دقیقه و ۱۵ ثانیه او را از آب بیرون بیاورید. ۳. در یک دقیقه و ۳۰ ثانیه او را به کلانتری برسانید.)

وقتی برای اولین بار وارد اتاق کلانتر در شهر ولنتاین می‌شوید این ماموریت را بدست می‌آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید کمی جلوتر مردی کنار آتش نشسته است با مرد صحبت کنید در حین صحبت کردن با مرد او از لبه در حال پایین افتادن است. او را باید به بالا بکشید تا اسب طلایی بدست بیاورید. E را فشار دهید و پشت سر هم کلیک راست را بزنید تا او را بالا بکشید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Good, Honest, Snake Oil

حال او خود را به رودخانه می‌اندازد. او را درون آب دنبال کنید باید مسیر را طی کنید تا به بخش کم عمق آب برسید (وقتی رسیدید آرتور تنابش را در می‌آورد اول از آب بیرون بکشیدش و بعد باز با تناب بگیرید و او را ببندید) به سرعت تناب را روی او بیندازید و از اسب پیاده شده F را بزنید تا دست و پایش را ببندید سریع سوار اسبش کنید و به سرعت به سمت محل مشخص شده و کلانتری او را ببرید. فقط ۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه برای گرفتن و ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه برای رساندن او به کلانتری و وارد سلول کردنش وقت دارید. سریع به تاخت به سمت کلانتری بروید. او را از اسب پیاده کنید و وارد کلانتری شوید. سلول وسط سمت چپ را باز کنید و او را به زمین بیندازید تا دمو شروع شود و مرحله تمام ‌شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه ها بسته شده است